Uczestnicy nauczą się:

  • Projektowania efektywne szkoleń w organizacji
  • Stosowania metod szkoleniowych dopasowanych do celów szkoleniowych
  • Tworzenia materiałów szkoleniowych
  • Komunikowania się z grupą szkoleniową
  • Radzenia sobie z „trudnościami” na szkoleniu

Korzyści dla firmy:

  • Umiejętność przygotowania i prowadzenia szkoleń
  • Znajomość  narzędzi i metod w zakresie projektowania różnych efektywnych  form szkoleniowych
  • Zwiększenie skuteczności szkoleń wewnętrznych w organizacji

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Rodzaje szkoleń w organizacji i ich specyfika
  2. Koncepcje nauczania osób dorosłych
    • Style nauczania
    • Test na poznanie własnego stylu uczenia się
    • Zasady nauczania osób dorosłych
    • Ćwiczenie: „I co w związku z tym?”
  3. Cykl szkoleniowy w organizacji – model biznesowy
    • Szkolenie a wyniki w organizacji
    • Kwintet szkoleniowy – ideał?
    • Model wdrożeniowy
    • Kompetencje trenera w organizacji
    • Ćwiczenie: „Moje obszary…”
  4. Projektowanie szkoleń
    • Od czego zaczynamy? Etapy cyklu szkoleniowego
    • Określanie potrzeb szkoleniowych
    • Metody określania potrzeb szkoleniowych
    • Ćwiczenie: „Co jest celem?”
    • Metody szkoleniowe
    • Rodzaje metod szkoleniowych i ich efektywność w szkoleniach
    • Tworzenie ćwiczeń
    • Jak podawać instrukcję do ćwiczeń
    • Omawianie ćwiczeń
    • Projektowanie „twardych” szkoleń
    • Szkolenia produktowe
    • Szkolenia z procedur
    • Szkolenia z elementami prawa
    • Szkolenia produkcyjne, BHP
    • Projektowanie „miękkich” szkoleń
  5. Przygotowanie szkolenia
    • Ćwiczenie: „I co Ci to da?”
  6. Projektowanie krótkich form szkoleniowych
    • Same wykłady? Czy to wystarczająca metoda?
    • Ćwiczenia? Jak tak to jakie?
  7. Materiały i pomoce szkoleniowe
    • Jak przygotować skrypt dla uczestników
    • Jak zaprojektować prezentację?
  8. Uczenie się w grupie
    • Praca z grupą i jej dynamika
    • Komunikacja z grupą szkoleniową
    • Ćwiczenie: „Taki sobie trener…”
    • „Trudne” zjawiska, które mogą pojawić się podczas szkolenia i sposoby radzenia sobie z nimi
  9. Moje szkolenie
    • Autoprezentacja trenera
    • Ćwiczenie: „Ja - trener”

Szkolenie prowadzone będzie warsztatowo, mocno aktywizując uczestników.

Podczas zajęć wykorzystane zostaną między innymi:

  • Ćwiczenia w grupach, dwójkach
  • Dyskusje moderowane
  • Film
  • Studium przypadku
  • Praca indywidualna
  • Praca z kamerą
  • Obserwacja
  • Informacja zwrotna
  • Miniwykłady