Cel szkolenia: 

G┼éównym celem warsztatów jest dostarczenie nowoczesnej wiedzy w po┼é─ůczeniu z kluczowymi umiej─Ötno┼Ťciami niezb─Ödnymi do nowoczesnego zarz─ůdzania podmiotem leczniczym w warunkach silnej i stale rosn─ůcej konkurencji rynkowej. Wa┼╝nym punktem spotkania b─Ödzie prezentacja oraz ocena narz─Ödzi analitycznych umo┼╝liwiaj─ůcych krytyczn─ů ocen─Ö sytuacji wewn─Ötrznej i zewn─Ötrznej podmiotu leczniczego. B─Öd─ů one punktem wyj┼Ťcia do opracowania celów i planów strategicznych, rozwi─ůza┼ä rozwojowych a tak┼╝e narz─Ödzi kontrolnych umo┼╝liwiaj─ůcych pomiar efektywno┼Ťci wdro┼╝onych dzia┼éa┼ä. Podczas warsztatów uczestnicy b─Öd─ů mieli mo┼╝liwo┼Ť─ç pracy grupowej nad specjalnie przygotowanymi case studies do których rozwi─ůzania b─Ödzie niezb─Ödna wiedza i umiej─Ötno┼Ťci zdobyte w trakcie szkolenia.

Uczestnicy warsztatów b─Öd─ů mogli zapozna─ç si─Ö ze strategiami wykorzystuj─ůcymi konkretne metody i techniki zarz─ůdcze w ró┼╝nych typach podmiotów leczniczych w Polsce, jak i równie┼╝ w perspektywie mi─Ödzynarodowej oraz podda─ç wspólnej dyskusji ich poszczególne elementy, które zdecydowa┼éy o sukcesie placówki na rynku (best practices).

 

Co zyskaj─ů uczestnicy szkolenia? 

Podczas warsztatów zostanie postawiony nacisk na zbudowanie praktycznej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci na temat czynników determinuj─ůcych sytuacj─Ö wewn─Ötrzn─ů oraz rynkow─ů placówki medycznej oraz dostosowanie do niej rozwi─ůza┼ä rozwojowych oraz kontrolnych.

Warsztaty b─Öd─ů s┼éu┼╝y─ç pog┼é─Öbionej analizie czynników, które wzmacniaj─ů lub te┼╝ os┼éabiaj─ů plany i dzia┼éania rozwojowe. Podczas szkolenia zostan─ů przekazane praktyczne wskazówki pozwalaj─ůce na przeprowadzenie dog┼é─Öbnej analizy otoczenia dalszego (systemowego) i bli┼╝szego (konkurencyjnego) a nast─Öpnie jej wyniki zostan─ů poddane ocenie w kontek┼Ťcie wyboru konkretnych strategii dostosowanych do sytuacji wewn─Ötrznej, jak równie┼╝ od okoliczno┼Ťci, w jakich placówka medyczna dzia┼éa na rynku us┼éug zdrowotnych.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODU┼ü I: SESJA COACHINGOWA 

Sesja coachingowa b─Ödzie po┼Ťwi─Öcona z jednej strony wspólnej analizie barier, problemów i ryzyk, które mog─ů potencjalnie zmniejsza─ç efektywn─ů dzia┼éalno┼Ť─ç firmy w jej kluczowych obszarach. Z drugiej strony sesja b─Ödzie punktem wyj┼Ťcia do zastanowienia si─Ö nad wyborem optymalnych rozwi─ůza┼ä, które sprzyja┼éyby dalszemu rozwojowi jednostki leczniczej.

  • Analiza barier, problemów os┼éabiaj─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç oraz cele firmy
  • Wybór najbardziej efektywnych rozwi─ůza┼ä rozwojowych
  • Wska┼║niki efektywno┼Ťci firmy - czy wiemy jak je analizowa─ç i poddawa─ç krytycznej ocenie

 

MODUŁ II: ANALIZA STRATEGICZNA ORAZ ROZWIĄZANIA ROZWOJOWE

Modu┼é obejmuje praktyczne warsztaty w zakresie analizy wewn─Ötrznej i zewn─Ötrznej prowadzonej dzia┼éalno┼Ťci leczniczej z u┼╝yciem najcz─Ö┼Ťciej stosowanych i sprawdzonych narz─Ödzi analizy strategicznej. Kolejnym elementem tej cz─Ö┼Ťci warsztatów b─Ödzie wspólna dyskusja nad dobraniem przetestowanych w Polsce i na ┼Ťwiecie ró┼╝nych rozwi─ůza┼ä strategicznych dostosowanych do okoliczno┼Ťci, w jakich przychodzi dzia┼éa─ç organizacji. 

  • Przegl─ůd najbardziej efektywnych narz─Ödzi analitycznych
  • Rozwi─ůzania rozwojowe - krytyczna analiza i ocena pod k─ůtem efektywno┼Ťci 
  • W jakim kierunku mo┼╝e (b─Ödzie) zmierza─ç placówka medyczna

 

MODU┼ü III: ZARZ─äDZANIE ZMIAN─ä 

Modu┼é zawiera wspóln─ů analiz─Ö po┼é─ůczon─ů z dyskusj─ů, jak─ů rol─Ö odgrywaj─ů zmiany systemowe, z jakimi ca┼éy sektor ochrony zdrowia boryka si─Ö na co dzie┼ä. Dla wielu podmiotów oznaczaj─ů one konieczno┼Ť─ç przeformu┼éowania dotychczasowej strategii, adaptacj─Ö do nowych przepisów lub zmian─Ö profilu dzia┼éalno┼Ťci a to wymaga odpowiedniego przygotowania w obszarze infrastruktury, procesów i ludzi. Kolejne wa┼╝ne zmiany odbywaj─ů si─Ö w otoczeniu rynkowym oraz we wn─Ötrzu samej organizacji. Ich wyznacznikami s─ů efektywno┼Ť─ç organizacyjna i ekonomiczna, umiej─Ötno┼Ť─ç oceny otoczenia i ryzyka, elastyczno┼Ť─ç i gotowo┼Ť─ç do zmian, a tak┼╝e zdolno┼Ť─ç do formu┼éowania i aplikacji strategii rozwojowej. 

  • Jak przygotowa─ç si─Ö na zmian─Ö i j─ů wdro┼╝y─ç 
  • Wska┼║niki efektywno┼Ťci zmiany
  • Jak przeformu┼éowa─ç g┼éówne cele dzia┼éalno┼Ťci w innym kierunku

 

MODUŁ IV: ZARZĄDZANIE KLUCZOWYMI INTERESARIUSZAMI

Modu┼é zak┼éada wymian─Ö do┼Ťwiadcze┼ä w zakresie poszukiwania optymalnych rozwi─ůza┼ä w zakresie ca┼éego procesu zarz─ůdzania kluczowymi interesariuszami placówki medycznej oraz poddaje analizie problemy i pu┼éapki, jakie staj─ů na drodze do efektywnej realizacji zada┼ä biznesowych w tym obszarze. Wa┼╝nym elementem tego modu┼éu b─Ödzie analiza najnowszych trendów i najlepszych praktyk rynkowych w zakresie identyfikacji i zarz─ůdzania interesariuszami w ramach planowanych b─ůd┼║ realizowanych projektów z udzia┼éem ró┼╝nych interesariuszy placówki medycznej.

  • Proces zarz─ůdzania kluczowymi interesariuszami - analiza poszczególnych etapów w perspektywie porównawczej
  • Jak tworzy─ç wspólne cele i partnerskie relacje
  • Rola interesariuszy w projektach 


 

Pracujemy wykorzystuj─ůc najnowsze i najbardziej efektywne metody szkoleniowe w┼Ťród których s─ů:

  • coaching
  • analizy problemowe
  • studia przypadków
  • benchmarking i najlepsze praktyki na rynku
  • moderowane dyskusje w grupach