Co zyskasz bior─ůc udzia┼é w treningu asertywno┼Ťci? Korzy┼Ťci ze szkolenia

Po szkoleniu z asertywno┼Ťci uczestnicy b─Öd─ů:

  • potrafili odró┼╝ni─ç zachowania asertywne od agresywnych i uleg┼éych

  • potrafili budowa─ç pozytywne relacje mi─Ödzyludzkie oparte na zaufaniu i wyra┼╝aniu w┼éasnych emocji

  • znali zasady obrony przed krytyk─ů i b─Öd─ů potrafili skutecznie argumentowa─ç w┼éasne pogl─ůdy

  • potrafili radzi─ç sobie w sytuacjach stresuj─ůcych


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

Trening asertywno┼Ťci - program szkoleniowy

1. Wprowadzenie do zagadnień komunikowania się

  • proces komunikacji i jego etapy
  • znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • techniki i narz─Ödzia skutecznego porozumiewania si─Ö.

2. Zasady skutecznej komunikacji, jako element zasadniczy w efektywnych kontaktach w organizacji

  • autoanaliza w┼éasnego stylu komunikowania si─Ö
  • b┼é─Ödy w komunikacji
  • bariery komunikacyjne
  • etapy tworzenia kontaktu interpersonalnego
  • komunikacja bezpo┼Ťrednia a komunikacja telefoniczna.

3. Asertywno┼Ť─ç w kontaktach z lud┼║mi. W zgodzie z sob─ů i w dobrych stosunkach z innymi - koncepcja zachowa┼ä asertywnych

  • poj─Öcie asertywno┼Ťci - co to jest asertywno┼Ť─ç
  • jak by─ç asertywnym, twoje w┼éasne prawa
  • kiedy decydujesz si─Ö by─ç asertywnym
  • typy zachowa┼ä: zachowania agresywne, uleg┼ée, asertywne
  • budowanie komunikatów „ja” jako podstawa asertywnego wyra┼╝ania opinii, s─ůdów i emocji
  • dlaczego boimy si─Ö powiedzie─ç "nie" - co nas powstrzymuje w przyjmowaniu postawy asertywnej
  • samoocena wyp┼éywaj─ůca z asertywnego traktowania samego siebi (poczucie w┼éasnej warto┼Ťci a postawa asertywna).

4. Co to znaczy szanowa─ç ciebie i siebie - co si─Ö stanie jak wyrazimy zgod─Ö lub odmówimy

  • umiej─Ötno┼Ť─ç odmawiania i przyjmowania odmowy
  • umiej─Ötno┼Ť─ç argumentowania
  • obrona przed manipulacj─ů
  • przyjmowanie ocen negatywnych i pozytywnych, reagowanie na formy krytyki
  • udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej

5. Jak zachowa─ç asertywno┼Ť─ç w kontaktach z "trudnymi lud┼║mi". Jak by─ç asertywnym?

6. Istota i typy konfliktów. Rodzaje konfliktów ze wzgl─Ödu na uczestników. 

7. Teoria sytuacji konfliktowych wed┼éug Lewina. 

8.G┼éówne ┼║ród┼éa konfliktów:

  • specyfika zachowania pacjenta w sytuacji choroby

  • ró┼╝nice w oczekiwaniach

  • ró┼╝nice warto┼Ťci lub pogl─ůdów

9. Zniekszta┼écenia postrzegania wyst─Öpuj─ůce w konflikcie

10. Dynamika konfliktu- fazy:

  • poprzedzaj─ůca

  • prowokacji

  • eskalacji

  • konfrontacji

11. Style zachowania si─Ö przy opanowywaniu konfliktów - w┼éa┼Ťciwe zachowanie w sporze. Konsekwencje sztywnego stosowania poszczególnych stylów.

12. Techniki asertywnych zachowań

a) nie chodzi o to co mówisz, ale jak to robisz.

13. Stawanie si─Ö osob─ů asertywn─ů - ─çwiczenia na asertywno┼Ť─ç w pracy i nie tylko

a) wskazówki dotycz─ůce wdro┼╝enia nabytych umiej─Ötno┼Ťci w praktyce
b) wyznaczanie w┼éasnych celów
c) asertywne my┼Ťlenie
d) asertywno┼Ť─ç to umiej─Ötno┼Ť─ç, której mo┼╝na si─Ö nauczy─ç poprzez trening asertywno┼Ťci.

Jakich metod u┼╝ywamy podczas szkole┼ä i kursów z asertywno┼Ťci?

W┼Ťród technik aktywizuj─ůcych uczestników treningu asertywno┼Ťci pojawi─ů si─Ö m.in.

  • dyskusje wokó┼é asertywno┼Ťci
  • studium przypadku
  • ─çwiczenia indywidualne i grupowe - nauka asertywno┼Ťci w praktyce
  • kwestionariusze i testy zachowa┼ä
  • ─çwiczenia na asertywno┼Ť─ç w pracy, biznesie: odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów dotycz─ůce asertywno┼Ťci