Cel szkolenia

Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu.


Korzyści dla uczestników

W efekcie szkolenia poznasz:

1. Aspekty w procesie przygotowania się do negocjacji bezpośrednio wpływające na ich efekt.

2. Metody wywierania wpływu negocjacyjnego w trakcie prowadzenia negocjacji.

3. Sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania drugiej strony.



 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z blefów i trików w negocjacjach handlowych w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. MOWA CIAŁA W PROCESIE NEGOCJACJI

  •     Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
  •     Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony

MODUŁ III. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJOWANIA KONTRAKTÓW HANDLOWYCH

  •     Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
  •     Efektywne planowanie negocjacji
  •     Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora
  •     Potrzeby własne i drugiej strony

MODUŁ III. ZMIENNE NEGOCJACYJNE

  •     Określanie zmiennych negocjacyjnych
  •     Priorytet zmiennych dla obu stron
  •     Wartości zmiennych negocjacyjnych
  •     Arkusz negocjacyjny

MODUŁ IV. ROZRÓŻNIANIE STANOWISK I INTERESÓW STRON

  •     Cele i stanowiska
  •     Potrzeby i interesy
  •     Odkrywanie interesów partnera
  •     Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku

MODUŁ V. DĄŻENIE DO KORZYSTNYCH REZULTATÓW

  •     Efekt ,,wygrany – wygrany’’ jako jedna z możliwości
  •     Asertywna wymiana ustępstw
  •     Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy

MODUŁ VI. MANIPULACJE W NEGOCJACJACH

  •     Taktyki i blefy negocjacyjne
  •     Rozpoznawanie blefów
  •     Nasza reakcja na gry handlowo – negocjacyjne / blefy drugiej strony
  •     Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania
  •     Implementacja wybranych taktyk, gier i blefów negocjacyjnych do codziennej pracy

MODUŁ VII. SYTUACJE TRUDNE W NEGOCJACJACH

  •     Przełamywanie impasu w negocjacjach
  •     Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą
  •     Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji

MODUŁ VIII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  •     Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  •     Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
  •     Zadanie wdrożeniowe
  •     Ewaluacja szkolenia

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:

  • ćwiczenia pojedyncze i w grupach
  • studia przypadków
  • dzielenie się najlepszymi praktykami
  • scenki
  • grę szkoleniową