Doświadczony Office manager. Odpowiedzialna za sprawną pracę recepcji oraz zespołu sekretarek i asystentek. Jest specjalistką od komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstwa. Autorka podręcznika wewnętrznych procedur i procesów.
Doświadczony Office manager. Odpowiedzialna za sprawną pracę recepcji oraz zespołu sekretarek i asystentek. Jest specjalistką od komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstwa. Autorka podręcznika wewnętrznych procedur i procesów.
Dlaczego szkolę
Poznawanie nowych ludzi sprawia mi ogromną przyjemność, a prowadzenie szkoleń daje mi takie możliwości.
Mam talent do systematyzowania posiadanej wiedzy, co niezwykle ułatwia mi przekazywanie jej w trakcie szkoleń. Dodatkowo dobrze poprowadzone szkolenie daje mi poczucie samozadowolenia, którego nie potrafię sobie odmówić.
Doświadczenie
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w renomowanej krakowskiej kancelarii adwokackiej. Kończąc pracę, drogą wewnętrznego awansu, zajmowałam tam stanowisko office managera. Na tym stanowisku odpowiadałam za sprawną pracę recepcji oraz zespołu sekretarek i asystentek zatrudnionych w Kancelarii. W porozumieniu z właścicielami firmy tworzyłam procedury wewnętrzne obowiązujące w Kancelarii - jestem autorką podręcznika wewnętrznych procedur i procesów. Zajmowałam się rekrutacją i szkoleniami osób zatrudnionych w firmie na stanowiskach administracyjnych. Odpowiadałam za sprawne działanie back office jako całości.
Byłam także odpowiedzialna za wizerunek kancelarii - zajmowałam się m.in. tworzeniem materiałów identyfikacyjnych, firmową stroną www, projektami zwiększającymi popularność firmy wśród potencjalnych Klientów.
Zarządzałem również komunikacją wewnętrzną i odpowiadałam za organizację eventów nastawionych na integrację (wyjazdy integracyjne, spotkania okolicznościowe). Pracując wcześniej na stanowisku sekretarki miałam okazję zetknąć się od strony praktycznej z obsługą recepcyjną gości kancelarii, zasadami rejestracji poczty, opieką nad aktami spraw, którymi zajmowała się kancelaria. Zajmowałam się również typowo sekretarskimi obowiązkami - kserowanie, skanowanie, przygotowywanie dokumentów, parzenie kawy. Po zmianie stanowiska na koordynator ds. finansowo - personalnych, do moich obowiązków należało również rozliczanie Klientów Kancelarii, monitowanie płatności, kontakty z biurem księgowym obsługującym Kancelarię i prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników firmy.
Obszary specjalizacji
W związku z posiadanym doświadczeniem zawodowym, moja specjalizacja trenerska, to szeroko pojęta psychologia biznesu, komunikacja, zarządzanie (przede wszystkim ZZL), sprzedaż i marketing, a także problematyka związana z organizacją i prowadzeniem biura (w tym szkolenia dla sekretarek i asystentek).
Zajmuję się doradztwem w zakresie organizacji i modernizacji back office w firmach. Mam także doświadczenie w diagnozowaniu i wskazywaniu rozwiązań problemów w obszarach administracyjnych firm. Na podstawie audytu przygotowuję zalecenia i wskazówki do zmiany istniejących procesów, tak by przebiegały bardziej efektywnie. Służę radą również w usprawnianiu współpracy pomiędzy szefem a sekretarką.
Wykształcenie
Hobby
hodowla kwiatów, projektowanie i szycie ubrań, koronka klockowa i jazda konna