Grupa docelowa:
Warsztaty dedykowane są menadżerom, kierownikom, właścicielom firm a także przedstawicielom działu kadr, dla których ważnym elementem pracy jest pozyskiwanie nowych pracowników.

Cel szkolenia:
Zwiększenie efektywności procesu rekrutacyjnego dzięki
1. Umiejętności skutecznego przewidzenia efektywności kandydata na danym miejscu pracy.
2. Poznaniu skutecznych narzędzi pozwalających na prawidłową ocenę możliwości kandydata.
3. Zrozumieniu wagi budowania właściwego wizerunku pracodawcy wobec potencjalnych
    kandydatów.

Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy warsztatów zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do prowadzenia skutecznej rekrutacji.
1. Uczestnik zrozumie wagę i znaczenie badań naukowych jako źródła inspirującej wiedzy
    niezbędnej do pozyskania właściwych pracowników
2. Uczestnik doświadczy wagi wielowątkowej analizy kandydatów- zarówno pod kątem
    merytorycznym jak i osobowym i pozna praktyczne narzędzia służące tym celom
3. Uczestnik pozna sposoby budowania wizerunku i zaistnienia w świadomości kandydatów
    stosowane przez wybrane firmy
4. Uczestnik uświadomi sobie jak wiele może zyskać dzięki skutecznej rekrutacji na konkretne
    stanowisko pracy i będzie wiedział, jak taki proces przeprowadzić.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

I. POWITANIE


II. Employer branding- podstawowe informacje dotyczące zasad budowania wizerunku pracodawcy


III. Próbki pracy, testy wiedzy zawodowej, predyspozycje osobowościowe czy w końcu CV – jak
     najbardziej skutecznie przewidzieć efektywność kandydata na danym stanowisku


IV. Wiem kogo potrzebuję, czyli jak rzetelnie ocenić oczekiwania, zadania i obowiązki na danym
     miejscu pracy. Praktyczne narzędzia.


V. Nowy pracownik musi być efektywny! Czyli jak rozróżnić – i jak zbadać! – Efektywność zadaniową,
    kontekstualną i kontrproduktywną. Praktycznie narzędzia.


VI. CV a kwestionariusz – które rozwiązanie będzie dla nas skuteczniejsze i dlaczego?


VII. Test zdolności poznawczych i test preferencji osobowościowych – praktyczne narzędzia do
      ocenienia potencjału kandydata do pracy.


VIII. Organizacja oparta na wartościach – jak wykorzystać wartości do budowania wizerunku firmy
      i do wyselekcjonowania odpowiedniego kandydata.


IX. Ogłoszenie rekrutacyjne – jak odnieść się do potrzeb pracowników, co zawrzeć, jak zbudować
     przekaz i jakich konstrukcji komunikacyjnych używać.


X. Case study – jak inni promują siebie i zdobywają uwagę przyszłych pracowników.


XI. PODSUMOWANIE

Szkolenie oparte jest o autorski projekt prowadzenia warsztatów, które cechują się dużą intensywnością, interaktywnym charakterem i nieustanną pracą nad zbudowaniem długotrwałej inspiracji do wykorzystywania w życiu zawodowym poznanych na szkoleniu zasad i technik. Zajęcia realizowane są zgodnie z zasadą 80% czasu dla ćwiczeń i doświadczeń, 20% czasu dla teorii.

Podczas warsztatów dominują:
* Dyskusje i burze mózgów wywoływane licznymi przykładami, w tym wieloma studiami przypadków
   z doświadczenia zawodowego trenera prowadzącego warsztaty
* Case study z doświadczenia zawodowego trenera
* Ćwiczenia pozwalające na udoskonalenie pisania interesujących ofert o pracę
* Testy pozwalający na zdiagnozowanie prognozowanej efektywności pracownika.