Artykuły - biznes, finanse, ekonomia, prawo, wydarzenia, komunikacja, dobre obyczaje ...


Zapraszamy do lektury, komentowania oraz dyskusji.

SEO - czyli jak pisać, żeby Cię czytano?

SEO - czyli jak pisać, żeby Cię czytano?

  Od razu przechodząc do rzeczy i odpowiadając na pytanie zawarte w tytule - niestety nie wystarczy dobrze pisać. W dzisiejszym, cyfrowym świecie liczy się już nie tylko sprawne pióro autora, ale również to, czy jego tekst zostanie „podany pod nos” czytelnikom,...
Marketing - komunikacja z odbiorcami

Marketing - komunikacja z odbiorcami

Wszyscy znamy hasło: “reklama jest dźwignią handlu” i choć może jest ono wyświechtane, to jednak nic nie straciło na swojej aktualności. Reklama, a co za tym idzie marketing, jest niezbędny przy tworzeniu jakiegokolwiek publicznego projektu. Niezależnie czy jest to założenie...
TYTUŁ

TYTUŁ

Nie, to nie pomyłka. Tytuł tego tekstu to faktycznie “Tytuł”, choć zapewne powinienem go nazwać “Tytuły e-maili”, ale nie mogłem się powstrzymać. Musicie mi wybaczyć :) Już przechodzę do rzeczy! Maile są dzisiaj nieodłączną częścią naszej pracy i życia....
Trzy miesiące pandemii. Wirus, wirus … i co dalej?

Trzy miesiące pandemii. Wirus, wirus … i co dalej?

To było 12-go marca. Usiedliśmy przy naszym okrągłym stole i wspólnie podjęliśmy decyzję, że od jutra nie przychodzimy do pracy w biurze, że będziemy pracowali z domu. Myśleliśmy, że to najwyżej na dwa tygodnie, że to przecież musi szybko minąć … O, jak się pomyliliśmy!...
Trzynasty dzień …

Trzynasty dzień …

Trzynasty dzień „kwarantanny”. Nie tej przymusowej, wynikającej z choroby - na szczęście, ale tej wynikającej z dojrzałości i odpowiedzialności za zdrowie własne, swoich bliskich i generalnie wszystkich ludzi. Dlaczego? To pytanie wydaje się banalne w dobie wszechogarniających...
Czas koronawirusa!

Czas koronawirusa!

Świat wywrócił się do góry nogami. Niektórych ludzi życie wywróciło się do góry nogami. Nikt nie spodziewał się takiego obrotu sprawy. Wprawdzie wielu ekonomistów i przedsiębiorców wróżyło nadchodzący kryzys gospodarczy. Było wiele...
Koronawirus (COVID-19) - szaleństwo czy ostrożność? Czas apokalipsy czy reformy światopoglądu?

Koronawirus (COVID-19) - szaleństwo czy ostrożność? Czas apokalipsy czy reformy światopoglądu?

  Nie wiadomo skąd się wziął. Chociaż spekulacyjne źródła podają Krajowe Laboratorium Bezpieczeństwa Biologicznego w chińskim mieście Wuhan. To właśnie z Chin, na cały świat rozpoczęła się ekspansja tego groźnego wirusa. Czy to więc błąd ludzki, czy przypadek...
Lojalność pracowników - wyzwaniem menedżera XXI wieku

Lojalność pracowników - wyzwaniem menedżera XXI wieku

  Przez lojalność pracownika rozumieliśmy głównie jego przywiązanie do firmy i wieloletni staż pracy. Aktualne obserwacje rynkowe pokazują, że staż pracy w jednej organizacji sukcesywnie ulega skróceniu. Najwyższy wynik ze średnim stażem 9 lat pracy notuje branża...
Bezrobocie w Polsce rośnie od dwóch miesięcy. Czy mamy powody do obaw?

Bezrobocie w Polsce rośnie od dwóch miesięcy. Czy mamy powody do obaw?

  Ujmijmy to tak - panika nie jest wskazana, ale coś jest wyraźnie na rzeczy. Warto, więc poświęcić chwilę temu zagadnieniu i sprawdzić, w jakim stanie faktycznie jest polski rynek pracy. Dr Grzegorz Baczewski, dyrektor generalny Konfederacji Lewiatan, uznaje, że: „tegoroczny...
Warren Buffett - złote myśli

Warren Buffett - złote myśli

  Dzisiaj niewiele ale treściwie ...   Warren Buffett, zapytany o najlepsze możliwe inwestycje, odpowiedział: - Inwestuj w siebie tak dużo, jak tylko możesz. Jesteś swoją najlepszą inwestycją.   Rekomendujemy więc najlepszą, możliwą inwestycję ... Szkolenia...