Kurs językowy może być realizowany na 2 poziomach w skali CEFR - B1 oraz B2

Informacje na temat skali poziomów ►

Czas trwania kursu: 40 godzin zegarowych na każdym poziomie

Zajęcia odbywają się w grupach od 4 do 8 osób.

Prowadzący kursy - to doświadczeni lektorzy specjalizujący się w tematyce języka biznesu, współpracujący z nami na stałe. Szkolenie organizowane jest pod okiem doświadczonego metodyka, który zawsze jest do dyspozycji Klienta w zakresie wszelkiego rodzaju pomocy dydaktycznej.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Założenia i cele:

Celem kursu jest wykształcenie w możliwie jak najkrótszym czasie umiejętności komunikowania się w języku angielskim w typowych sytuacjach kontaktu z pacjentem.

Po ukończeniu szkolenia Słuchacze będą znać podstawowa anglojęzyczną terminologię medyczną w zakresie niezbędnym do funkcjonowania w kontakcie z pacjentem obcojęzycznym;

Słuchacze potrafić będą:

  • skutecznie komunikować się z pacjentem  i jego rodziną w sytuacji problemów zdrowotnych,
  • umiejętnie prowadzić komunikację z pacjentem w odniesieniu do instruowania go, udzielania porad, okazywania empatii, tłumaczenia zjawisk i symptomów chorobowych, łagodzenia stresu związanego z chorobą.

Sylabusy poszczególnych kursów będą uzupełnione o te elementy, które wynikną z analizy potrzeb przeprowadzonej przed rozpoczęciem poszczególnego kursu.

Założenia kursu na każdym z poziomów mogą być modyfikowane nieznacznie w zależności od indywidualnych potrzeb Klienta.

Szkolenie oparte jest na serii podręczników Nursing i zaprojektowane zostało tak, aby materiał do nauki był wprowadzany poprzez wykorzystanie praktycznych umiejętności komunikacyjnych do wykorzystania w pielęgniarstwie.

Kurs obejmuje:

  • zajęcia językowe,
  • warsztaty,
  • ćwiczenia zespołowe.