Jakie są cele szkolenia z marketingu usług medycznych?

  • Określenie obecnego i przyszłego miejsca placówki medycznej na rynku
  • Określenie funkcji marketingu medycznego
  • Organizacja marketingu dla branży medycznej
  • Poznanie podstawowych reguł i metod zarządzania marketingowego w służbie zdrowia
  • Nabycie umiejętności tworzenia strategii marketingowej dla placówki medycznej
  • Nabycie umiejętności tworzenia planu marketingowego dla placówki służby zdrowia

 

 

 

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z promocji i marketingu usług medycznych w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. Czym jest marketing w sektorze medycznym

  1. Grupy docelowa, czyli do kogo kierujemy nasze działania (rodzaje grup docelowych, jak wybrać, analiza)
  2. Analiza składników marketing mix (jak je zastosować w praktyce)
  3. Komunikacja marketingowa - jak będzie przebiegać (komunikat marketingowy – sposoby tworzenia)
  4. Strategie marketingowe - rodzaje. Które sprawdzą się w sektorze usług medycznych.

MODUŁ II. Wizerunek placówki medycznej - co się na niego składa i jak go skutecznie kreować?


MODUŁ III. Plan marketingowy dla placówki z branży medycznej

  1. Elementy planu marketingowego w służbie zdrowia
  2. Jak stworzyć właściwy (analiza przykładów, tworzenie własnych)

MODUŁ IV. Analiza firmy i jej otoczenia - na potrzeby marketingu usług medycznych

  1. Jak przeprowadzić analizę sytuacyjną firmy z branży medycznej
  2. Analiza otoczenia
  3. Ocena wewnętrznej sytuacji firmy
  4. Analiza SWOT
  5. Tworzenie własnej analizy firmy

MODUŁ V. Narzędzia marketingu w sektorze medycznym - usługa medyczna jako produkt

MODUŁ VI. Produkt i cena na rynku w branży medycznej

  • Potrzeby człowieka
  • Kształtowanie programu asortymentowego
  • Planowanie strategiczne dotyczące produktu
  • Nowy produkt - koncepcje, rozwój, wprowadzenie na rynek
  • Cykl życia produktu
  • Profile segmentów usług w sektorze medycznym i ich charakterystyka
  • Strategie cen - ceny podstawowe a ceny zróżnicowane

MODUŁ VII. Promocja usług medycznych i dystrybucja na rynku

  • Efektywna promocja sprzedaży
  • Marka
  • Przekaz reklamowy w przypadku marketingu medycznego
  • Planowanie kampanii promocyjnej - reklama w branży medycznej
  • Promocja sprzedaży
  • Marketing bezpośredni dla placówek służby zdrowia
  • PR
  • Budżet promocji
  • Dystrybucja (wybór optymalnego kanału dystrybucji)
  • Marketing relacji w sektorze medycznym

MODUŁ VIII. Pułapki marketingu usług medycznych - jak ich unikać?