Jakie s─ů cele szkolenia z marketingu us┼éug medycznych?

  • Okre┼Ťlenie obecnego i przysz┼éego miejsca placówki medycznej na rynku
  • Okre┼Ťlenie funkcji marketingu medycznego
  • Organizacja marketingu dla bran┼╝y medycznej
  • Poznanie podstawowych regu┼é i metod zarz─ůdzania marketingowego w s┼éu┼╝bie zdrowia
  • Nabycie umiej─Ötno┼Ťci tworzenia strategii marketingowej dla placówki medycznej
  • Nabycie umiej─Ötno┼Ťci tworzenia planu marketingowego dla placówki s┼éu┼╝by zdrowia

 

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

MODUŁ I. Czym jest marketing w sektorze medycznym

  1. Grupy docelowa, czyli do kogo kierujemy nasze działania (rodzaje grup docelowych, jak wybrać, analiza)
  2. Analiza sk┼éadników marketing mix (jak je zastosowa─ç w praktyce)
  3. Komunikacja marketingowa - jak b─Ödzie przebiega─ç (komunikat marketingowy – sposoby tworzenia)
  4. Strategie marketingowe - rodzaje. Które sprawdz─ů si─Ö w sektorze us┼éug medycznych.

 

MODU┼ü II. Wizerunek placówki medycznej - co si─Ö na niego sk┼éada i jak go skutecznie kreowa─ç?


 

MODU┼ü III. Plan marketingowy dla placówki z bran┼╝y medycznej

  1. Elementy planu marketingowego w służbie zdrowia
  2. Jak stworzy─ç w┼éa┼Ťciwy (analiza przyk┼éadów, tworzenie w┼éasnych)

 

MODUŁ IV. Analiza firmy i jej otoczenia - na potrzeby marketingu usług medycznych

  1. Jak przeprowadzi─ç analiz─Ö sytuacyjn─ů firmy z bran┼╝y medycznej
  2. Analiza otoczenia
  3. Ocena wewn─Ötrznej sytuacji firmy
  4. Analiza SWOT
  5. Tworzenie własnej analizy firmy

 

MODUŁ V. Narzędzia marketingu w sektorze medycznym - usługa medyczna jako produkt

 

MODUŁ VI. Produkt i cena na rynku w branży medycznej

  • Potrzeby cz┼éowieka
  • Kszta┼étowanie programu asortymentowego
  • Planowanie strategiczne dotycz─ůce produktu
  • Nowy produkt - koncepcje, rozwój, wprowadzenie na rynek
  • Cykl ┼╝ycia produktu
  • Profile segmentów us┼éug w sektorze medycznym i ich charakterystyka
  • Strategie cen - ceny podstawowe a ceny zró┼╝nicowane

 

MODUŁ VII. Promocja usług medycznych i dystrybucja na rynku

  • Efektywna promocja sprzeda┼╝y
  • Marka
  • Przekaz reklamowy w przypadku marketingu medycznego
  • Planowanie kampanii promocyjnej - reklama w bran┼╝y medycznej
  • Promocja sprzeda┼╝y
  • Marketing bezpo┼Ťredni dla placówek s┼éu┼╝by zdrowia
  • PR
  • Bud┼╝et promocji
  • Dystrybucja (wybór optymalnego kana┼éu dystrybucji)
  • Marketing relacji w sektorze medycznym

 

MODUŁ VIII. Pułapki marketingu usług medycznych - jak ich unikać?