Jakie s─ů cele szkolenia z marketingu us┼éug medycznych?

  • Okre┼Ťlenie obecnego i przysz┼éego miejsca placówki medycznej na rynku
  • Okre┼Ťlenie funkcji marketingu medycznego
  • Organizacja marketingu dla bran┼╝y medycznej
  • Poznanie podstawowych regu┼é i metod zarz─ůdzania marketingowego w s┼éu┼╝bie zdrowia
  • Nabycie umiej─Ötno┼Ťci tworzenia strategii marketingowej dla placówki medycznej
  • Nabycie umiej─Ötno┼Ťci tworzenia planu marketingowego dla placówki s┼éu┼╝by zdrowia

 

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Marketing dla branży medycznej. Promocja i marketing usług medycznych - program szkolenia

1. Czym jest marketing w sektorze medycznym:

  • Grupy docelowa, czyli do kogo kierujemy nasze dzia┼éania (rodzaje grup docelowych, jak wybra─ç, analiza)
  • Analiza sk┼éadników marketing mix (jak je zastosowa─ç w praktyce)
  • Komunikacja marketingowa – jak b─Ödzie przebiega─ç (komunikat marketingowy – sposoby tworzenia)
  • Strategie marketingowe – rodzaje. Które sprawdz─ů si─Ö w sektorze us┼éug medycznych.

2. Wizerunek placówki medycznej – co si─Ö na niego sk┼éada i jak go skutecznie kreowa─ç?


3. Plan marketingowy dla placówki z bran┼╝y medycznej:

  • Elementy planu marketingowego w s┼éu┼╝bie zdrowia
  • Jak stworzy─ç w┼éa┼Ťciwy (analiza przyk┼éadów, tworzenie w┼éasnych)

4. Analiza firmy i jej otoczenia - na potrzeby marketingu usług medycznych:

  • jak przeprowadzi─ç analiz─Ö sytuacyjn─ů firmy z bran┼╝y medycznej
  • analiza otoczenia
  • ocena wewn─Ötrznej sytuacji firmy
  • analiza SWOT
  • tworzenie w┼éasnej analizy firmy

5. Narz─Ödzia marketingu w sektorze medycznym – us┼éuga medyczna jako produkt


6. Produkt i cena na rynku w bran┼╝y medycznej:

  • potrzeby cz┼éowieka
  • kszta┼étowanie programu asortymentowego
  • planowanie strategiczne dotycz─ůce produktu
  • nowy produkt – koncepcje, rozwój, wprowadzenie na rynek
  • cykl ┼╝ycia produktu
  • profile segmentów us┼éug w sektorze medycznym i ich charakterystyka
  • strategie cen – ceny podstawowe a ceny zró┼╝nicowane

7. Promocja usług medycznych i dystrybucja na rynku:

  • efektywna promocja sprzeda┼╝y
  • marka
  • przekaz reklamowy w przypadku marketingu medycznego
  • planowanie kampanii promocyjnej – reklama w bran┼╝y medycznej
  • promocja sprzeda┼╝y
  • marketing bezpo┼Ťredni dla placówek s┼éu┼╝by zdrowia
  • PR
  • bud┼╝et promocji
  • dystrybucja (wybór optymalnego kana┼éu dystrybucji)
  • marketing relacji w sektorze medycznym

8. Pu┼éapki marketingu us┼éug medycznych – jak ich unika─ç?