Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego. Trening prowadzony w małych grupach. Długość szkolenia: 8 godzin dydaktycznych.

 

 

 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

A short language training for intermediate learners of business English who want to succeed in an international business environment.
 
You don’t need me to tell you that business is international. But what impact does the globalisation of business have on the way we use English to communicate? Well, what it means is that speaking ‘good English’ is not good enough any more. We have also to understand and engage with the challenges of working across cultures. We have to become more aware of the differences between ourselves and people from other cultures. And we have to adapt, and communicate and use English in a way that is sensitive to these differences.

Program of the training:

1. The basic principle of diversity.

  • Team Building Done Wrong.
  • Kyakanteki vs. Shukanteki

2. First impressions – video study

  • meeting people for the first time as the starting point of relationships
  • fundamental intercultural competencies
  • stereotypes, dreams and nightmares

3. Profiling our intercultural competence – our strenghts and weaknesses

  • dimensions of intercultural competence
  • The Big Five' of personality traits

4. Developing intercultural skills

  • to understand what culture means
  • to learn ways to describe culture
  • to recognise different types of cultures
  • to develop flexible thinking
  • to learn strategies for supporting more flexible thinking in others

5. Managing first meetings

  • to ask the right questions
  • to learn communication strategies for handling first meetings
  • to understand different attitudes to small talk and personal relationships at work
  • to manage different styles of small talk – peaches and coconuts

6. Communicating effectively

  • to understand why communication can go wrong
  • to communicate messages with good and bad news sensitively
  • to understand differences in communication style across cultures
  • to learn phrases which help to manage conversations more effectively

7. Presenting across cultures

  • to understand the challenges of presenting to different audiences
  • to learn how to customise messages for your audience

8. Negotiating across cultures

  • to understand the challenges of negotiating across cultures
  • to learn ways to create a clear negotiation process

9. Relationship and business in different cultures

  • high-context vs low-context

10. The Iceberg of Culture

  • values, norms and basic assumptions

11  National, regional and organisational culture
12. Model of National Cultures
13. Dimensions of National Cultures
14. Dimensions of  Organisational Culture
15. Influence and persuasion in different cultures
16. Gaffes and blunders

  • Analysis of selected texts from business magazines about the problems of cultural diversity.(as many as time alows)

Szkolenie w całości prowadzone jest w języku angielskim z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauki i ciekawych materiałów.
Elementem materiałów szkoleniowych są teksty z anglojęzycznych czasopism biznesowych.