Szkolenie służy doskonaleniu własnych wystąpień publicznych i prezentacji. Porządkuje wiedzę i umiejętności w tych obszarach i daje narzędzia do przygotowania każdego wystąpienia.

Cel szkolenia:

Wyposażenie Uczestników w narzędzia, dzięki którym będą mogli przygotować każde wystąpienie, oraz aktywne doskonalenie kompetencji w celu uzyskania wszechstronnej i obiektywnej informacji zwrotnej na temat swoich wystąpień

Szkolenie polecamy dla:

- Najwyższej kadry zarządzającej;

- menedżerów średniego szczebla;

- indywidualnych przedsiębiorców.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Rozpoznawanie i wzmacnianie potencjału

  • praca na własnym wystąpieniu przygotowanym przed szkoleniem
  • uzyskanie wszechstronnej informacji zwrotnej pozwalającej zidentyfikować mocne strony
  • identyfikacja najważniejszych mocnych stron i obszarów rozwojowych oraz ustalenie planu pracy nad nimi
     

2. Cel wystąpienia – jak go wydobyć, by samemu być do niego przekonanym

  • analiza audytorium pod kątem celu
  • jak wydobyć cel główny i cel szczegółowy, aby był efektywny
  • generowanie pomysłów na cel szczegółowy i ich analiza
     

3. Struktura, która wygrywa

  • budowa doskonałego wystąpienia: analiza przypadku i praca nad własnym wystąpieniem/ prezentacją – nagrania wideo
  • jak dobierać argumenty i kiedy kontrargumentować
  • jak dopasować strukturę i najlepsze praktyki do własnego występu
     

4. Język jako kluczowe narzędzie w komunikacji

  • jak wysławiać się poprawnie i czego unikać, a jednocześnie być sobą
  • jak za pomocą języka, w tym odpowiednich słów, trafić do odbiorcy
  • sposoby na ubarwienie wypowiedzi

 

Dzień 2

5. Jak panować nad uwagą naszych słuchaczy

  • techniki najlepsze na początku, podczas wystąpienia i pod koniec
  • rozłożenie akcentów w wystąpieniu tak, aby miały szansę wybrzmieć efektywnie
  • jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami
  • techniki improwizacyjne wspomagające nas w trudnych sytuacjach
     

6. Technika, która przekonuje

  • umiejętne operowanie głosem jako klucz do sukcesu
  • mowa ciała i najbardziej skuteczne sposoby operowania nią
  • pobudzanie emocji oraz ich wygaszanie w zgodzie ze sobą
  • odnajdywanie własnego stylu i wiarygodności w kontakcie z innymi

 

7. Budowa prezentacji od A do Z

  • zbiór podstawowych zasad dot. techniki budowy slajdu
  • jak i kiedy używać slajdów, by nam służyły, a nie na odwrót
  • jak posługiwać się multimediami, by wzmagały zainteresowanie wystąpieniem

 

8.Panowanie nad stresem

  • co nas stresuje naprawdę i jak temu zaradzić: rodzaje stresu i sposoby ich neutralizowania
  • podstawowe techniki antystresowe do wdrożenia przed wystąpieniem i podczas niego

Coaching grupowy, dyskusja grupowa, praca indywidualna, ćwiczenia w parach, improwizacja teatralna, miniwykłady z wykorzystaniem materiałów audiowizualnych, drama