
Nowoczesna obsługa klienta - cele szkolenia online i stacjonarnego:
- Wzrost jakości Obsługi Klientów
- Ugruntowanie myślenia Konsultantów Obsługi Klienta, że pracują w istotnej części struktury firmy, w której mogą istotnie wpływać na satysfakcję klientów
- Dostarczenie narzędzi nowoczesnej obsługi klienta, która umożliwi efektywną komunikację z klientem przez telefon, osobiście oraz drogą mailową
- Skuteczne reagowanie w sytuacjach trudnych, z uwzględnieniem sytuacji pandemii
- Zwiększenie umiejętność kontroli i inicjatywy (postawa prokliencka), podczas sytuacji niejasności bądź niezadowolenia klienta w trakcie rozmowy kontaktu
- Rozwinięcie umiejętności budowania dobrych relacji biznesowych z klientem i wpływania na jego doznania,
- Zwiększenie zadowolenia z pracy u Konsultantów
Efekty rozwojowe po odbyciu szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta. Dlaczego warto wziąć w nim udział?
Po ukończeniu szkolenia z nowoczesnej obsługi klienta uczestnik:
- podejmuje odpowiedzialność za spójność wizerunku przed klientami i działa jako ambasador swojej organizacji,
- zna nowoczesne metody obsługi klienta,
- zna zasady komunikacji i nowoczesnej obsługi, potrafi efektywnie porozumiewać się z klientami osobiście, przez telefon i e-mail,
- potrafi dobierać odpowiednie rodzaje pytań, aby pozyskać od klientów informacje oraz poznać ich potrzeby, i maksymalizować pozytywne doznania klienta i odpowiadać na jego potrzeby,
- potrafi dostosować komunikację do osobowości klienta,
- potrafi radzić sobie z różnymi typami trudnych sytuacji podczas pracy z klientami,
- umie radzić sobie ze stresem w sytuacji ataku lub krytyki, redukując działanie jego mechanizmów.
Szkolenie w trybie online?
Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z nowoczesnej obsługi klienta w systemie nauki zdalnej.
► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.
Czas trwania szkolenia stacjonarnego:
Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).
Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.
Czas trwania szkolenia on-line:
Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.
Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.
Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.
Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.
Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN
Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:
- Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
- Doradzamy najlepsze rozwiązania
- Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
- Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
- Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
- Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
- Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
- Realizujemy bardzo dobre szkolenie
- Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
- Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
- Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Zapisz się! ►