Co zyskaj─ů uczestnicy szkolenia z zarz─ůdzania strategicznego?

Oto niektóre z umiej─Ötno┼Ťci, które uczestnicy szkolenia z my┼Ťlenia strategicznego nab─Öd─ů po jego zako┼äczeniu:

  • ┼Ťwiadomo┼Ť─ç w zakresie w┼éasnego potencja┼éu osobistego w zakresie my┼Ťlenia strategicznego i tworzenia strategii biznesowych przedsi─Öbiorstw
  • rozwój umiej─Ötno┼Ťci tworzenia konkurencyjnych strategii w ramach swojej jednostki biznesu oraz ca┼éej firmy
  • umiej─Ötno┼Ť─ç samodzielnego tworzenia planów strategicznych firmy, dzi─Öki narz─Ödziu STRATEGIC TOOL, które Uczestnicy warsztatów otrzymaj─ů na w┼éasno┼Ť─ç
  • rozumienie nowoczesnego spojrzenia na planowanie strategiczne i budow─Ö strategii biznesowych – z uwzgl─Ödnieniem wirtualizacji rynków, globalizacji i rosn─ůcych wymaga┼ä klientów
  • umiej─Ötno┼Ť─ç spojrzenia ca┼éo┼Ťciowego na zarz─ůdzanie firm─ů – dzi─Öki uczestnictwu w fascynuj─ůcej symulacji STRATEGIC MANAGEMENT (istota strategii i zarz─ůdzania strategicznego)
  • zdolno┼Ť─ç do kaskadowania celów, powi─ůzania celów i wizji ca┼éo┼Ťci firmy z celami i zadaniami poszczególnych dzia┼éów
  • inspiracje w zakresie sposobów my┼Ťlenia i dzia┼éania strategicznego liderów biznesu w Polsce i na ┼Ťwiecie (dziesi─ůtki przyk┼éadów, koncepcji i gotowych sposobów do wykorzystania)
  • budowanie Strategicznej Karty Wyników dla zaplanowanej strategii zarz─ůdzania – z dzia┼éaniami wdro┼╝eniowymi i ze wska┼║nikami KPI
  • wykorzystanie na co dzie┼ä wielu narz─Ödzi analiz strategicznych, planów i wdro┼╝e┼ä strategicznych – na warsztatach analizowa─ç b─Ödziemy przyk┼éady konkretnych produktów i wyzwa┼ä biznesowych Uczestników szkolenia z planowania i my┼Ťlenia strategicznego (mikro-konsulting)

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Zarz─ůdzanie, planowanie, my┼Ťlenie strategiczne - szczegó┼éowy program szkolenia

I. WPROWADZENIE DO TWORZENIA STRATEGII BIZNESOWYCH – ATRIUM WARSZATU STRATEGICZNEGO

1    Wprowadzaj─ůca gra szkoleniowa BUSINESS IDEAS – inspiruj─ůce przyk┼éady strategii
i dzia┼éa┼ä liderów ┼Ťwiatowego biznesu i twórców strategii

2    Strategia zarz─ůdzania, taktyka, cele, analiza strategiczna, wizja dzia┼éania, my┼Ťlenie strategiczne – czym s─ů te narz─Ödzia, jak je rozumie─ç i wykorzystywa─ç

3    Strategia 2.0 – jak zmieni┼é si─Ö ┼Ťwiat budowania strategii biznesowych pod koniec drugiej dekady XXI wieku – najnowsze trendy (na przyk┼éadach)

II. WARSZTAT STRATEGA W AKCJI – SYMULACJA RYNKOWA „STRATEGIC MANAGEMENT”

1    Podzia┼é na rywalizuj─ůce ze sob─ů zespo┼éy i poznanie zasad gry

2    Audyt strategiczny i opracowanie (planowanie) strategii dzia┼éania biznesowego na rynku

  •    narada strategiczna (symulacja pracy zarz─ůdu firmy)
  •    kierunki dzia┼éania i inwestycje (rola dzia┼éów rozwoju i inwestycji)
  •    bud┼╝etowanie (znaczenie zaanga┼╝owania dzia┼éów finansów oraz sprzeda┼╝y i marketingu)

3 Realizacja strategii biznesowej w praktyce

  •     decyzja o kierunkach dzia┼éa┼ä marketingowych i sprzeda┼╝owych
  •     zdobywanie kontraktów na rynku (rola sprzeda┼╝y i obs┼éugi klienta w procesie zarz─ůdzania strategicznego)
  •     planowanie realizacji zlece┼ä (produkcja i logistyka)

4  Wdra┼╝anie, kontrola i raportowanie wyników

  •   raportowanie operacyjne (zasoby – tak┼╝e ludzkie i optymalizacja kosztów)
  •   raportowanie finansowe (rachunek wyników – rola ksi─Ögowo┼Ťci i controllingu)
  •   raportowanie strategiczne (poznanie kluczowych wska┼║ników na tle konkurencji)

5 Dzia┼éanie w warunkach zmiennego otoczenia (istota zarz─ůdzania strategicznego - planowanie scenariuszowe)

  •     wykorzystanie informacji z wielu ┼║róde┼é do podejmowania decyzji
  •     konflikt celów – sukces dzia┼éu i jednostki biznesu a sukces ca┼éej firmy
  •     sztuka wykorzystywania okazji rynkowych i zarz─ůdzania ryzykiem

6  Poznanie wyników symulacji, najwa┼╝niejszych wniosków, zdobytych do┼Ťwiadcze┼ä –
    omówienie czynników wp┼éywaj─ůcych w praktyce na sukces firmy

III. PLAN STRATEGICZNY – BUDOWA FUNDAMENTÓW SUKCESU FIRMY

1    Etapy planowania strategii w praktyce – na podstawie ┼╝ywych do┼Ťwiadcze┼ä z symulacji

    STRATEGIC MANAGEMENT

2    Poznajemy narz─Ödzie STRATEGIC TOOL – z jakich cz─Ö┼Ťci sk┼éada si─Ö plan tworzenia strategii firmy, jej oddzia┼éów i dzia┼éów

3    Audyt strategiczny w praktyce – jak analizowa─ç zasoby, rynek, czynniki zewn─Ötrzne, portfel produktów i us┼éug oraz tworzy─ç opcje strategiczne na bazie okazji biznesowych

4    Strategia rozwoju w praktyce – dzia┼éania w p┼éaszczy┼║nie produkt-rynek

5    Strategie dzia┼éów, oddzia┼éów i jednostek biznesowych – tworzenie sposobów wyró┼╝nienia si─Ö na tle konkurencji

IV. WDRA┼╗ANIE I KONTROLA REALIZACJI STRATEGII FIRMY – CZYLI JAK SPRAWI─ć, BY STWORZONY PLAN WCIELI─ć W ┼╗YCIE

1    Zapewnienie zasobów do wdra┼╝ania strategii oraz zaanga┼╝owanie zespo┼éu w jego wdra┼╝anie – jak wykorzysta─ç indywidualny potencja┼é (ciekawy test ról w zespole)

2    Kaskadowanie celów i zada┼ä – wraz z przypisaniem wska┼║ników kontrolnych (KPI), wzajemne rozplanowanie projektów (mapa strategii)

3    Kontrola realizacji planu, planowanie scenariuszowe w zarz─ůdzaniu strategicznym i inspiruj─ůce metody bie┼╝─ůcych dzia┼éa┼ä w kierunku utrzymania kierunku dzia┼éania i zaplanowanych strategii

V. BEST I WORST PRACTICES PLANOWANIA I WDRA┼╗ANIA STRATEGII BIZNESOWYCH PRZEDSI─śBIORSTW

1    Rola sta┼éo┼Ťci i konsekwencji w realizowanych dzia┼éaniach – przyk┼éady liderów rynku oraz przegranych w tym zakresie

2    Zarz─ůdzanie okazjami i mo┼╝liwo┼Ťciami rynkowymi oraz szybkie reagowanie w sytuacji prze┼éomowych ryzyk – przyk┼éady best i worst practices

3    S┼éynne prawa i zasady praktyków biznesu w zakresie budowania oraz wdra┼╝ania strategii

VI. PODSUMOWANIE SZKOLENIA Z PLANOWANIA STRATEGICZNEGO

1. Wnioski dla firm – uczestników warsztatów i indywidualne

2. Indywidualny plan dzia┼éa┼ä – jak─ů wiedz─Ö, narz─Ödzia i umiej─Ötno┼Ťci zastosuj─Ö w swojej pracy po
    szkoleniu

Jakie metody wykorzystujemy podczas szkolenia z my┼Ťlenia i zarz─ůdzania strategicznego?

Zaj─Öcia prowadzone s─ů metod─ů warsztatow─ů opart─ů na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • symulacje rynkowe ucz─ůce w praktyce zarz─ůdzania strategicznego (m.in. z┼éo┼╝on─ů gr─Ö symulacyjn─ů STRATEGIC MANAGEMENT) – a┼╝ oko┼éo 50-60% czasu zaj─Ö─ç
  • learning by doing – wzmocnienie wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci zdobytej podczas symulacji rynkowych (na przyk┼éadach)
    • best practices – inspiruj─ůce przyk┼éady strategii biznesowych znanych firm w Polsce i na ┼Ťwiecie
    • narz─Ödzie w Excelu (STRATEGIC TOOL) do tworzenia strategii firm – uzupe┼éniane podczas warsztatów m.in. na przyk┼éadach z ┼╝ycia Uczestników warsztatów
  • testy diagnozuj─ůce w┼éasny potencja┼é i talenty do wykorzystania w budowaniu strategii biznesowej firmy
  • wyk┼éad z prezentacj─ů multimedialn─ů – zaledwie 10-15% czasu zaj─Ö─ç (aby lepiej zrozumie─ç i pozna─ç konkretne narz─Ödzia pomocne w planowaniu i tworzeniu strategii biznesowych)