Planowanie strategiczne - szkolenie online i stacjonarnie
Zarządzanie strategiczne to kluczowy obszar dla rozwoju biznesowego i osiągania sukcesu w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Managerowie odpowiadają za realizację strategii w wybranym obszarze przedsiębiorstwa. Szkolenie pozwala na poznanie skutecznych narzędzi i technik, które pozwolą na skuteczne planowanie i realizowanie celów strategicznych firmy.
Co zyskają uczestnicy szkolenia z zarządzania strategicznego?
Menedżerowie powinni nieustannie podnosić swoje kompetencje poprzez ćwiczenia i szkolenia, aby szybko reagować na zmieniające się warunki na rynku. Doświadczenie oraz praktyczne umiejętności zdobyte na kursach pozwolą odpowiednio zarządzać strategią w odniesieniu do sytuacji w firmie.
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia z myślenia strategicznego nabędą po jego zakończeniu:
- świadomość w zakresie własnego potencjału osobistego w zakresie myślenia strategicznego i tworzenia strategii biznesowych przedsiębiorstw
- rozwój umiejętności tworzenia konkurencyjnych strategii w ramach swojej jednostki biznesu oraz całej firmy
- umiejętność samodzielnego tworzenia planów strategicznych firmy, dzięki narzędziu STRATEGIC TOOL, które Uczestnicy warsztatów otrzymają na własność
- rozumienie nowoczesnego spojrzenia na planowanie strategiczne i budowę strategii biznesowych – z uwzględnieniem wirtualizacji rynków, globalizacji i rosnących wymagań klientów
- umiejętność spojrzenia całościowego na zarządzanie firmą – dzięki uczestnictwu w fascynującej symulacji STRATEGIC MANAGEMENT (istota strategii i zarządzania strategicznego)
- zdolność do kaskadowania celów, powiązania celów i wizji całości firmy z celami i zadaniami poszczególnych działów
- inspiracje w zakresie sposobów myślenia i działania strategicznego liderów biznesu w Polsce i na świecie (dziesiątki przykładów, koncepcji i gotowych sposobów do wykorzystania)
- budowanie Strategicznej Karty Wyników dla zaplanowanej strategii zarządzania – z działaniami wdrożeniowymi i ze wskaźnikami KPI
- wykorzystanie na co dzień wielu narzędzi analiz strategicznych, planów i wdrożeń strategicznych – na warsztatach analizować będziemy przykłady konkretnych produktów i wyzwań biznesowych Uczestników szkolenia z planowania i myślenia strategicznego (mikro-konsulting)