Kluczem do zdobycia Klienta jest umiejętność właściwego zaprezentowania siebie oraz swoich produktów i usług. Kluczowym zadaniem podczas spotkań z Klientami i w czasie prezentacji biznesowych jest nie tylko korzystanie z właściwych technik komunikacyjnych ale także opanowanie sztuki posługiwania się mową ciała. Jak zatem kreować swój produkt? Jak zachowywać się podczas spotkań – jakich gestów używać i jak budować wiarygodność dzięki mowie ciała?

Nie mniej ważna jest umiejętność przekazywania skondensowanych komunikatów i budowanie zrozumiałych dla Klienta prezentacji biznesowych - tworzenie czytelnych slajdów i odpowiedniego scenariusza prezentacji. Jak zatem je tworzyć? O czym koniecznie należy pamiętać i czego bezwzględnie unikać? Te warsztaty pozwolą Ci zdobyć niezbędną wiedzę i skutecznie wykorzystać ją w praktyce.

Grupa docelowa:
Warsztaty dedykowane są właścicielom, menadżerom i handlowcom, dla których ważną częścią pracy zawodowej jest prowadzenie prezentacji biznesowych i wystąpienia publiczne

Cel szkolenia:
Kompleksowe przygotowanie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji biznesowych oraz wystąpień publicznych dzięki:
1. Umiejętności panowania i odpowiedniego wykorzystania technik mowy ciała
2. Poznaniu najważniejszych zasad budowania struktury prezentacji biznesowej
3. Skutecznej komunikacji interpersonalnej z Klientami
4. Umiejętności korzystnego występowania w mediach
5. Umiejętności budowania angażujących odbiorców historii związanych z oferowanymi
    produktami i usługami

Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy warsztatów zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do przeprowadzania skutecznych prezentacji biznesowych:
1. Uczestnik nauczy się jak wykorzystać techniki mowy ciała do skutecznego prezentowania
    siebie i swoich produktów
2. Uczestnik uświadomi sobie jak i jakich używać technik komunikacyjnych, by osiągnąć
     zamierzone cele
3. Uczestnik pozna zasady tworzenia prezentacji biznesowych, by były czytelne i zawierały
    odpowiedni przekaz
4. Uczestnik zrozumie jak budować swój wizerunek profesjonalisty i wiarygodnego Partnera
5. Uczestnik będzie wiedział jak zachowywać się na spotkaniach biznesowych i na czym polega
    biznesowy savoir-vivre

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

I. POWITANIE
II. ANIOŁOWIE BIZNESU – warsztaty z wykorzystaniem kamery video.

a) Jak budować swój wizerunek profesjonalisty
b) Jak wzmacniać przekaz dzięki umiejętności panowania nad mową ciała
c) Jak przedstawiać swój produkt / usługę
III. PCK w prezentacjach biznesowych
a) Jakie potrzeby mają nasi odbiorcy
b) Cechy skutecznej prezentacji biznesowej
c) Jak przedstawiać korzyści podczas prezentacji biznesowej
d) Jak opowiadać o swoich produktach i usługach
e) Jak przestać się skupiać na swoim produkcie i skupiać się na Kliencie
IV. DEKALOG DOBREGO PRZYGOTOWANIA
a) 10 kluczowych pytań na które trzeba znać odpowiedź, by bardzo dobrze przygotować się do przeprowadzenia prezentacji biznesowej
b) Jak odpowiednio zbudować wizerunek, rola pierwszego wrażenia
c) Jak radzić sobie ze stresem?
V. SŁOWA-KLUCZE I SŁOWA-WYTRYCHY. ROLA I ZNACZENIE KOMUNIKACJI WERBALNEJ
    PODCZAS PREZENTACJI PUBLICZNYCH

a) Jak mówić i jakich słów używać, czyli małe słowa robią ogromną różnicę
b) Komunikacja ze słuchaczami – jak rozmawiać, jak radzić sobie z trudnymi pytaniami
c) Diagnoza osobistych predyspozycji komunikacyjnych
d) Rodzaje komunikatów pod kątem określonych grup odbiorców – techniki dopasowywania się do słuchaczy
VI. BIZNESOWY SAVOIR-VIVRE
a) Jak zachowywać się podczas spotkań biznesowych
b) Najważniejsze zasady dobrych powitań
c) Spotkania biznesowe w restauracji
VII. STRUKTURA PREZENTACJI BIZNESOWEJ
a) Wstęp – rozwinięcie – zakończenie – kluczowej zasady
b) Techniki kreowania produktów i usług, jak wykorzystać je podczas prezentacji
c) Niedozwolone formy przygotowywania slajdów
VIII. TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU SPOŁECZNEGO PODCZAS WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
IX. PREZENTACJA SWOJEGO PRODUKTU / USŁUGI

Szkolenie oparte jest o autorski projekt prowadzenia warsztatów, które cechują się dużą intensywnością, interaktywnym charakterem i nieustanną pracą nad zbudowaniem długotrwałej inspiracji do wykorzystywania w życiu zawodowym poznanych na szkoleniu zasad i technik. Zajęcia realizowane są zgodnie z zasadą 80% czasu dla ćwiczeń i doświadczeń, 20% czasu dla teorii.