Dzięki udziałowi w tym szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak:

  • Wzmocnić siłę handlową i wiarygodność w kontakcie zklientem.
  • Zastosować praktyczne techniki prowadzenia klienta do decyzji o zakupie, trafnie wyciągając wnioski z pozyskanych od klienta informacji i priorytetyzować działania.
  • Rozwinąć umiejętności prezentowania oferty budowania mocnych argumentów.
  • Identyfikować sytuacje prowadzące do konfliktu i stosować narzędzia zapraszające klienta do współpracy, tak aby nie eskalować negatywnych emocji.
  • Celnie wykorzystywać reguły wywierania wpływu w procesie sprzedaży świadomie unikając pułapek manipulacji.
  • Uświadomią sobie swoje własne przekonania ograniczające oraz pokonają rutynę i schematyczne działanie.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Otwarcie treningu

  • Powitanie, przedstawienie się, ramowy program szkolenia
  • Moje cele na to szkolenie
  • Icebreaker- nawiązanie relacji sprzyjającej treningowi
  • Czynniki decydujące o efektywności działań sprzedażowych handlowca
  • Praca z wizją efektu i celu
  • Przekonanie o własnej skuteczności
  • Pozytywne myślenie
  • Identyfikacja z powierzoną rolą i zadaniami

2. Przeszkody na drodze do efektywnej pracy handlowca

  • Rutyny
  • Przekonania ograniczające
  • Schemat i brak elastyczności
  • Organizacja pracy

3. Rola i zadania handlowca

  • Sprzedaż doradcza
  • Sprzedaż strukturalna / szerokość asortymentu /
  • Sprzedaż z półką
  • Sprzedaż ekonomiczna

4. W jaki sposób otwarcie kontaktu rzutuje na całość współpracy z klientem?

  • Jaki wpływ na długofalową współpracę z klientem ma rodzaj nawiązanej relacji?
  • Współpraca w oparciu o relacje osobiste (wymiar emocjonalny)
  • Współpraca w oparciu o realizację celu klienta (wymiar biznesowy)
  • Szanse i zagrożenia budowania współpracy z większym naciskiem na relacje lub biznes
  • Pierwsze wrażenie i jego konsekwencje
  • Wzmacnianie siły handlowej w pierwszej fazie kontaktu – co ma wpływ na moją siłę i w jaki sposób mogę ją wzmacniać?
  • Haki na uwagę, czyli  jak zaintrygować klienta w pierwszej fazie kontaktu?

5. Technologia skutecznego badania potrzeb - sercem sprzedaży i siły negocjacyjnej

  • Zbieraj informacje, kontroluj rozmowę, pamiętaj o celu, który sobie postawiłeś i o celach szczegółowych na każdym z etapów kontaktu z klientem
  • Nie sprzedawaj - pytaj! Postawa „badawcza” – czym jest i jak ją budować?
  • Funkcjonalny podział pytań- jak z nich korzystać w procesie docierania do informacji o potrzebach klienta?
  • Lista pytań z realności uczestników
  • Okazywanie szacunku klientowi i porządkowanie informacji - podsumowania i parafrazy
  • Rola aktywnego  słuchania w procesie badania potrzeb klienta

6. Przedstawianie rozwiązań

  • Eksperyment dający podstawę do zrozumienia wagi języka korzyści w komunikacji z klientem
  • Język korzyści - prezentowanie rozwiązań z uwzględnieniem zysków  klienta
  • Praca nad katalogiem korzyści z poszczególnych produktów/rozwiązań
  • „Formuły wiążące” potrzeby klienta z ofertą firmy - jak stosować skuteczną argumentację i wywierać wpływ na klienta w procesie sprzedaży rozwiązań?
  • Prezentacja perswazyjna  4P - zapoznanie z metodą i prezentacje uczestników

7. Wywieranie wpływu w sprzedaży

  • Wywieranie wpływu i jego rola w sprzedaży
  • Co jest wywieraniem wpływu, a co manipulacją?
  • Język Perswazji oraz schemat oddziaływań perswazyjnych
  • Ćwiczenia praktyczne w „wywieraniu wpływu” – szukanie możliwości zastosowanie reguł wywierania wpływu w realności biznesowej uczestników

8. Neutralizowanie obiekcji klienta i sposoby reagowania w sytuacjach trudnych

  • Ranking sytuacji trudnych (obiekcji i zastrzeżeń płynących od rzeczywistych klientów)
  • Style reagowania w sytuacjach trudnych - diagnoza własnych preferencji i możliwe drogi rozwoju
  • Korzystne ścieżki reagowania w pracy z trudnym klientem
  • Opracowanie scenariuszy przebiegu rozmów w sytuacjach trudnych podanych przez uczestników
  • Radzenie sobie z obiekcjami

9. Finalizowanie sprzedaży

  • Umiejętność adekwatnego reagowania na sygnały zakupu wysyłane przez klienta
  • Katalog sposobów zamykania sprzedaży w odniesieniu do realiów uczestników
  • Zastosowanie  scenariuszy rozmów całościowych z uwzględnieniem sytuacji trudnych

10. Zakończenie szkolenia

  • Podsumowanie szkolenia
  • Indywidualny plan rozwojowy : jakie informacje były dla mnie wyjątkowo cenne? Co wprowadzę do codziennej pracy? W czym czuję się mocny, a co identyfikuję jako własny obszar rozwojowy?
  • Ankiety ewaluacyjne
  • Rozdanie materiałów i certyfikatów

 

  • Mini wykład
  • Prezentacja slajdów  
  • Praca indywidualna
  • Dyskusja moderowana
  • Flip Chart
  • Ćwiczenia zespołowe