Monika Skrodzka

Trener

Doświadczony menedżer praktyk, od lat zajmująca się zarządzaniem relacjami w biznesie. 

wyślij zapytanie do trenera
Monika Skorodzka

Doświadczony menedżer praktyk, od lat zajmująca się zarządzaniem relacjami w biznesie. Kierowała projektami i procesami telemarketingowymi oraz związanymi z profesjonalną obsługą Klienta. Realizowała szkolenia i usługi konsultingowe dla wielu wymagających Klientów, wspierając firmy oraz organizacje w ich rozwoju.
 
Dlaczego szkolę?

Prowadzone szkolenia są dla mnie najlepszą okazją do efektywnego dzielenia się wiedzą, a przede wszystkim doświadczeniem, które zdobyłam pracując jako manager w wielu uznanych firmach, realizując złożone projekty, zarządzając strukturami współpracowników. Dlatego dzisiaj, korzystając z własnego dorobku – skutecznie wspieram tych, dla których trwały i stabilny rozwój jest kluczowym elementem biznesu oraz kariery. Dzięki temu, wspomagając innych w rozwoju, spełniam się jako człowiek. To dla mnie ważne. To moja misja!


Doświadczenie:

Absolwentka – Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi oraz studiów podyplomowych Wydziału Nauk Społecznych w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Jest także magistrem filologii polskiej (Uniwersytet Warszawski).
Od ponad 10 lat lat zajmuję się kreowaniem relacji handlowych, zarządzaniem zespołami sprzedażowymi oraz telemarketingiem, jako narzędziem marketingu bezpośredniego, które wspiera działania handlowe w szerokim spektrum postaw, zachowań i działań. 
Jako top manager byłam odpowiedzialna za aktywizację procesów sprzedażowych w wielu firmach (Sandoz Polska, Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, Bean & Buddies), a także za rekrutację do zespołów handlowych oraz szkolenie i rozwój kadr. 


Główne obszary mojej zawodowej aktywności to:

  • Audyt i aktywizacja procesów sprzedaży
  • Optymalizacja działań związanych z Obsługą Klienta
  • Szkolenie i consulting w zakresie nauki efektywnego telemarketingu
  • Komunikacja i kreowanie relacji handlowych
  • Skuteczne zarządzanie zespołem współpracowników – zorientowane na cele i zadania
  • Efektywne zarządzanie własnym potencjałem i rozwojem osobistym menadżera

Uczę i wspieram ludzi w tym, jak poprzez kreowanie dobrych relacji skutecznie rozwijać biznes. 

W działaniach doradczych i szkoleniowych bliska jest mi metodologia Action Learning, a więc proces edukacyjny, podczas którego uczestnik analizuje własne zachowania i doświadczenie w celu ich poprawy. Metoda jest szczególnie polecana dorosłym ponieważ umożliwia refleksję i powtórną analizę własnych działań. Ma to na celu lepsze zaplanowanie przyszłych działań i poprawienie ich.

Action learning wyraźnie różni się od tradycyjnych metod nauczania, które koncentrują się na prezentacji wiedzy teoretycznej. W przeciwieństwie do nich, skupia się na analizie faktycznie dokonanych działań, z której wyłania się wiedza prowadząca w konsekwencji do poprawy umiejętności i jakości przyszłych zachowań. Silnie wiąże się z dziedzinami takimi jak: psychologia relacji i socjologia wpływu społecznego, a wszystko w kontekście kreowania relacji handlowych.

Dzięki pracy z metodą action learning można w znacznie krótszym czasie rozwiązać problemy, które trawią firmę, podejmować wymagające wyzwania i pomóc kadrze zarządzającej w rozwoju kompetencji. Osoby uczestniczące w prowadzonych przeze mnie szkoleniach, nie tylko zajmują się tym, co dzieje się w firmie, lecz także szkolą się, podnoszą swoje umiejętności i rozwijają się. Uzyskuje się więc efekt podwójnej korzyści – na poziomie firmy, organizacji ale i osobistym każdego uczestnika.

W ostatnim czasie zrealizowałam szkolenia i projekty kompetencyjne (konsultacje i sesje coachingowe) m.in. dla: Revlon Professional Polska, MoviAds, Stream Extension, Fabryka Reklamy SA, Opendoor Polska oraz kilkunastu firm branży HORECA.


Hobby i zainteresowania:

Psychologia społeczna, teatr, kulinaria.