Ostatnie lata to os┼éabienie kompetencji j─Özykowej wi─Ökszo┼Ťci Polaków, którzy komunikuj─ů si─Ö nie tylko mi─Ödzy sob─ů, ale i z urz─Ödami oraz instytucjami publicznymi. Paradoksalnie, nie pozwala to pracownikom tych urz─Ödów komunikowa─ç si─Ö z interesantami/klientami mniej starannie, tylko zmusza do zwi─Ökszenia swojej kompetencji i ┼Ťwiadomo┼Ťci komunikacyjnej. Inaczej dzia┼éania j─Özykowe urz─Ödników b─Öd─ů zupe┼énie nieskuteczne, a interesanci/klienci b─Öd─ů mieli o to pretensje jedynie do pracowników urz─Ödów, a nie do siebie. B─Ödzie to, oczywi┼Ťcie, wp┼éywa┼éo tak┼╝e na wizerunek urz─Ödów i jako┼Ť─ç wspó┼épracy z interesantami/klientami. 

Proponowane szkolenia pozwol─ů uczestnikom pozna─ç i prze─çwiczy─ç wszystkie sposoby oraz mechanizmy poprawiaj─ůce jako┼Ť─ç i efektywno┼Ť─ç komunikacji w urz─Ödach. Zostan─ů tak┼╝e omówione i prze─çwiczone najnowsze zasady u┼╝ywania j─Özyka w komunikacji publicznej, które w nied┼éugim czasie maj─ů zlikwidowa─ç wykluczenie komunikacyjne najgorzej wykszta┼éconej cz─Ö┼Ťci uczestników post─Öpowania administracyjnego oraz zapobiega─ç nieporozumieniom i b┼é─Ödom komunikacyjnym pracowników urz─Ödów.



Celem kszta┼écenia jest udoskonalenie pos┼éugiwania si─Ö j─Özykiem urz─Ödowym, zdobycie nowych kompetencji i umiej─Ötno┼Ťci j─Özykowo-komunikacyjnych, pozwalaj─ůcych osi─ůga─ç szybko i skutecznie zaplanowane przez siebie cele w komunikacji z interesantami/klientami, a zw┼éaszcza przejrzy┼Ťcie i zrozumiale komponowa─ç dokumenty urz─Ödowe, a tak┼╝e umie─ç przybli┼╝y─ç interesantowi/klientowi skomplikowane przepisy, dopasowywa─ç swój j─Özyk do mo┼╝liwo┼Ťci odbiorcy, z którym styka si─Ö w pracy urz─Ödnik.

Po przeprowadzonych zajęciach uczestnik szkolenia będzie miał wiedzę na temat:

  • Zasobów j─Özyka polskiego
  • Poprawno┼Ťci j─Özykowej
  • Szczegó┼éowe zasady redagowania i pisania jasnych pism/dokumentów urz─Ödowych

Uczestnik szkolenia zdob─Ödzie konkretne umiej─Ötno┼Ťci w zakresie:

  • Rozpoznawania kodu j─Özykowego uczestnika post─Öpowania
  • Redagowania i edytowania dokumentów urz─Ödowych
  • Niepope┼éniania b┼é─Ödów komunikacyjnych i j─Özykowych
     

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegó┼éowy harmonogram do ustalenia: 1 dzie┼ä (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkni─Ötego grupowego to ┼é─ůcznie 5-6 godzin w zale┼╝no┼Ťci od tematu szkolenia (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů podzia┼éu na sesje). Finalna d┼éugo┼Ť─ç, ilo┼Ť─ç i cz─Östotliwo┼Ť─ç sesji zostan─ů dopasowane do Pa┼ästwa oczekiwa┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci.

Terminy sesji uzgadniane s─ů indywidualnie i dopasowane do Pa┼ästwa potrzeb, mo┼╝liwo┼Ťci i oczekiwa┼ä.


Przyk┼éadowy harmonogram: 7 sesji trwaj─ůcych od 1 do 3 godzin, daj─ůcych ┼é─ůcznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to mo┼╝e by─ç równie┼╝ realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegó┼éy opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Do┼é─ůcz do nas! B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco! Znajd┼║ promocje! Odbieraj bezp┼éatne materia┼éy! Ôľ║

Zapisz si─Ö! Ôľ║

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o mo┼╝liwo┼Ťci realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zale┼╝no┼Ťci od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizacj─Ö szkolenia wy┼é─ůcznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji ka┼╝dego projektu mamy na uwadze efektywno┼Ť─ç prowadzonych przez nas warsztatów oraz Pa┼ästwa satysfakcj─Ö.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I.

Zasoby j─Özyka polskiego (elementy j─Özyka, kod ograniczony i kod rozwini─Öty) i diagnozowanie kompetencji j─Özykowej odbiorcy (ocena socjalizacji, s┼éuchanie rozmówcy, ocena jego poprawno┼Ťci j─Özykowej) – prezentacja multimedialna i dyskusja.

MODUŁ II.

Poprawno┼Ť─ç j─Özykowa (najcz─Ö┼Ťciej pope┼énianie b┼é─Ödy j─Özykowe w komunikacji urz─Ödowej, najwa┼╝niejsze normy i zasady j─Özykowe – sk┼éadniowe, ortograficzne i interpunkcyjne, wybór najskuteczniejszej wersji komunikatu – dynamizacja, konkretyzacja, ekonomizacja i spójno┼Ť─ç uzasadnienia) – ─çwiczenia j─Özykowe, testy autodiagnostyczne, umo┼╝liwiaj─ůce ocen─Ö w┼éasnej kompetencji j─Özykowej, warsztaty umiej─Ötno┼Ťci poprawiania usterek i b┼é─Ödów j─Özykowych, dyskusja, wyk┼éad uczestnicz─ůcy.

MODUŁ III.

Elementy poprawiaj─ůce skuteczno┼Ť─ç dokumentów urz─Ödowych (edycja i redakcja tekstów urz─Ödowych, wykorzystanie ┼Ťrodków retorycznych, w┼éa┼Ťciwa budowa zda┼ä, formy czasowników, dobre i z┼ée s┼éowa i konstrukcje) – praca z tekstem, warsztaty edytorskie.

MODUŁ IV.

Opracowanie wzorców  ró┼╝nego typu dokumentów urz─Ödowych – w oparciu o zapotrzebowanie uczestników i dostarczone przez nich materia┼éy, w trakcie dyskusji i „burzy mózgów” wypracowanie szkieletu najcz─Ö┼Ťciej spotykanych w post─Öpowaniu administracyjnym dokumentów.

MODUŁ V.

Prosta polszczyzna/prosty j─Özyk (zasady tworzenia komunikatów urz─Ödowych, przeciwdzia┼éaj─ůce wykluczeniu spo┼éecznemu odbiorców, upraszczanie komunikacji publicznej) – wykorzystanie komputerowych programów diagnostycznych i ─çwiczenia z wykorzystania podsuwanych przez nie ocen i rozwi─ůza┼ä.
 

Zaj─Öcia b─Öd─ů ┼é─ůczy┼éy cz─Ö┼Ť─ç teoretyczn─ů z praktyczn─ů, m.in. poprzez zastosowanie zró┼╝nicowanych form: wyk┼éad multimedialny, analiza przypadków, ─çwiczenie, case study, prezentacja multimedialna, dyskusja, burza mózgów, test autodiagnostyczny.

Poza ankietami, testami, prezentacj─ů multimedialn─ů, przygotowanymi przez wyk┼éadowc─Ö, warto by┼éoby wykorzysta─ç „┼Ťlepe” dokumenty urz─Ödowe, dostarczone przed szkoleniem przez uczestników lub urz─ůd. Wtedy cz─Ö┼Ť─ç praktyczna by┼éaby rzeczywistymi warsztatami i mia┼éaby swój bardzo praktyczny wymiar.