Menedżer to nie tylko zarządzający, monitorujący i rozliczający. To już nie wystarczy. Menedżer często staje się osobą zarządzającą w sposób relacyjny, dbający o pracowników. Menedżer, to osoba rozwijająca pracowników, inspirująca ich do działania i zachęcająca do własnej analizy osiąganych celów.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

 

  1. Role szefa – menadżer, coach, lider – co? Jak? Kiedy?

  • Watkins – menedżer a lider w zarządzaniu projektami

  • Role szefa – kluczowe dla osiągnięcia celów

  • Coach w organizacji – rola i podejście coachingowe

  1. Feedback – jak udzielać informacji zwrotnej i prowadzić rozmowę oceniającą (metody, narzędzia, techniki, słownictwo).

  • Idea feedback’u i jego znaczenie w rozwoju kompetencji

  • Funkcje feedback’u: monitorowanie, rozwój pracowników, motywowanie

  • Informacja zwrotna a rozwijanie pracowników

  • Konstrukcje rozwojowej informacji zwrotnej

  • Model FUKO a inne modele udzielania informacji zwrotnej

  • Standard komunikowania decyzji o zwolnieniu.

  1. Typy psychologiczne – charakterystyka, podejście, wydajność, delegowanie zadań.

  • Założenia zachowań w koncepcji Carla G. Junga

  • Metody określania zachowań, przykładowo: Extented DISC, Insighst

  • Analiza własnego zachowania i komunikowania w oparciu o kwestionariusz

  • Ja a inni w procesie wykonywania zadań w oparciu o koncepcję C. G. Junga

  1. Coach a mentor w organizacji.

  • Rola coacha i mentora w organizacji

  • Funkcje coacha w rozwoju pracowników

  • Model GROW w pracy nad celami z pracownikami

  • Funkcje mentora – mentoring w systemie rozwoju

  • Rozmowa coachingowa – wykorzystanie pytań coachingowych

  • Mentoring i zadania w rozwoju pracowników w organizacji

  1. Motywacja, a umiejętności i kompetencje – jak wzbudzać odpowiednie postawy u podwładnych i jak dobierać członków zespołu.

  • Motywowanie jako proces w zarządzaniu projektami

  • Czynniki motywujące i demotywujące – o co zadbać?

  • Elastyczność w motywowaniu.

  • Psychologiczne style w komunikacji i ich wpływ na dobór członków zespołu

  • Motywowania a inspirowanie

  1. Negocjacje nastawione na współpracę – model i metody.

  • Koncepcje podejścia negocjacyjnego do osiągania założeń

  • Negocjacje nastawione na osiągnięcia – założenia

  • Cele negocjacyjne moje i drugiej strony – karta negocjacyjna

  • Koło problemów Moore’a, czyli czego unikać w negocjacjach

  1. Twórcze podejście do rozwiązywania problemów

  • Indywidulana rozmowa w sytuacji problemowej

  • Analiza problemu – czyli co jest sednem problemu

  • Graficzne metody podejścia do analizy konfliktów

  • Inspirowanie pracowników do samodzielnego rozwiązywania problemów

  1. Perswazja w pracy szefa.

  • Szef jako mediator.

  • Wiedza i umiejętności menadżera.

  • Wywieranie wpływu wg Roberta Cialdiniego – wybrane aspekty

  • Wywieranie wpływu a manipulacja – cienka granica (diagnoza i metody obrony)

 

Podczas szkolenia wykorzystane zostaną między innymi takie metody szkoleniowe jak:

prezentacja trenerska, wykład interaktywny, praca z opisami sytuacji (case method), praca zadaniowa w grupach, dyskusje moderowane, różne ćwiczenia komunikacyjne, modele rozmów rozwojowych, arkusze i kwestionariusze pokazujące uczestnikom różne aspekty szkolenia (np. rozwiązywanie konfliktów, profil komunikacyjny).