Dzięki szkoleniu uczestnicy:

  • Zrozumieją znaczenie prospectingu jako elementu „budującego przyszłą sprzedaż”
  • Poznają etapy sprzedaży,
  • Zwiększą skuteczność sprzedaży poprzez efektywniejsze pozyskiwanie klientów oraz profesjonalną obsługę
  • Poprawią komunikację z klientem, z naciskiem na obszar identyfikacji potrzeb klienta i dopasowywania oferty do jego potrzeb.
  • Poznają wybrane techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem.

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1) Proces sprzedaży

  • Jak rozumieć sprzedaż?
  • Prospecting  jako element „budujący przyszłą sprzedaż”

2) Cross i up selling

  • Czym  jest cross i up selling?
  • „Co łączyć z czym?”
  • Kiedy proponować inne usługi/produkty?

3) Prospecting czyli tworzenie bazy potencjalnych klientów

  • Źródła prospectingu
  • Rekomendacje - jako podstawowe i najskuteczniejsze źródło pozyskiwania nowych klientów
  • Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientem

4)  Zasady komunikacji telefonicznej – jak zachęcić klienta do rozmowy

  • Praca głosem
  • Bariery komunikacyjne – co utrudnia lub uniemożliwia zainteresowanie klientów ofertą
  • Jak budować relacje z klientami, gdy kontakt telefoniczny zawiedzie

5) Organizacja i zarządzanie czasem – planowanie sprzedaży

  • Budowanie relacji z klientem – etapy skutecznej sprzedaży
  • Rozpoznanie potrzeb
  • Jak rozmawiać z klientem? Typy klientów i metody komunikacji z klientem
  • Czego unikać?
  • Co warto stosować?

7) Tworzenie i prezentacja oferty klientowi

  • Kiedy należy tworzyć i przekazać ofertę klientowi?
  • Co powinno znaleźć się w ofercie?
  • Jak wykorzystać informacje zebrane od klienta do tworzenia oferty?
  • Mów językiem korzyści
  • Graficzna strona oferty

8) Rozmowa o ofercie

  • Kiedy kontaktować się z klientem?
  • Jak rozmawiać o ofercie? – sztuka odpierania zarzutów i mówienia językiem korzyści

9) Trudne sytuacje z klientem

  • Nastawienie do pracy z klientem
  • Techniki asertywnej komunikacji w sytuacjach trudnych
  • Klucz do kontroli nad rozmową
  • Analiza zachowań klientów, jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
  • Odpieranie zarzutów i wykorzystywanie obiekcji klientów w budowaniu relacji
  • Emocje klienta – jak reagować, aby uniknąć eskalacji

10) Finalizacja sprzedaży -  etapy sprzedaży a finalizacja transakcji
11) Moje cele sprzedażowe - ćwiczenie
12) Podsumowanie szkolenia

•    krótkie prezentacje wykładowe
•    ćwiczenia w parach i grupach,
•    praca indywidualna
•    test
•    dyskusja kierowana
•    ćwiczenia indywidualne
•    analizy przypadków
•    odgrywanie ról przez uczestników szkolenia
•    dyskusje
•    gra szkoleniowa.