Szkolenie przygotowuje do wystąpień w mediach, z naciskiem na radio i telewizję. Umożliwia przećwiczenie najważniejszych formatów telewizyjnych i radiowych.

Cel szkolenia:

Przekazanie i przećwiczenie know-how decydującego o naszej wiarygodności w przekazach medialnych po to, aby wiedzieć, jak świadomie kształtować wizerunek swój oraz instytucji, na rzecz której się pracuje.

Szkolenie polecamy dla:

- Specjalistów i przedsiębiorców chcących wypromować swoje usługi;

- Prezesów i najwyższej kadry zarządzającej.

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Jak występować w mediach, by zabłysnąć

  • o specyfice formy występu: setka, krótszy, dłuższy wywiad; spotkanie na ulicy, w studiu
  • o specyfice telewizji, radia i internetu
  • zmieścić się w 10 sek.: jak zbudować krótki komunikat prosto do kamery
  • jak odpowiadać na trudne pytania dziennikarza

 

2. O roli dobrej struktury

  • co jest ważne na początku, w środku i na końcu każdego wystąpienia w mediach: waga głównego przekazu
  • co sprawia, że zostajemy zapamiętani tak, jak chcemy
  • jak utrzymać uwagę widzów/słuchaczy w przypadku dłuższych form
  • jak budować swoją wiarygodność i własny styl
  • [ćwiczenia z kamerą]

 

3. Poprawność i płynność językowa

  • jakie są najczęstsze błędy językowe: czyli jeśli cofasz się do tyłu, to spróbuj cofnąć się do przodu. Mówię poprawnie, czyli jestem profesjonalny
  • jakie są Twoje najczęstsze błędy i jak je poprawić
  • jak mówić płynnie: krótko, zwięźle i na temat

 

4. Jak mówić, by być słyszanym: ćwiczenia dykcyjne i emisyjne

  • rozluźnianie aparatu mowy i mięśni twarzy tuż przed wystąpieniem
  • gdzie jest mój głos: odnajdywanie własnego głosu, tak by brzmiał wiarygodnie i spójnie
  • doskonalenie artykulacji
  • [ćwiczenia z kamerą]

 

5. Mowa ciała

  • jak poruszać się przed kamerą i czego nie robić
  • o czym świadczy postawa otwarta/zamknięta – różnice, wady i zalety
  • co moje własne ciało mówi o mnie – jaka jest nasza osobista mowa ciała
  • jak zwiększyć moc treści poprzez mowę ciała
  • jak mową ciała nie przeszkadzać sobie i innym w odbiorze komunikatu
  • [ćwiczenia z kamerą]

 

6. Oswajanie stresu

  • czym jest dla mnie stres i jak mogę go okiełznać
  • jakie mamy sposoby na radzenie sobie ze stresem przed wystąpieniem w mediach i podczas niego
  • [ćwiczenia z kamerą]

 

7. Techniki pamięciowe

  • jak obrazy wspomagają pamięć, czyli Tony Buzan i mapy myśli
  • obraz to nie wszystko: rzymski pokój jako emocjonalna mapa wspomagająca pamięć

Analiza nagrań wideo, miniwykłady, praca indywidualna, praca w parach, coaching grupowy, drama, improwizacja teatralna