Grupa docelowa:
Warsztaty dedykowane są menadżerom, kierownikom, przedstawicielom handlowym i wszystkim osobom odpowiedzialnym za budowanie relacji i efektywnej współpracy z Partnerami i Klientami.

Cel szkolenia:
Zwiększenie efektywności działań sprzedażowych i marketingowych dzięki budowaniu efektywnej współpracy w oparciu o:
1. Najważniejsze zasady budowania trwałych relacji z Klientem, właściwej diagnozy potrzeb,
    oczekiwań i możliwości Klienta i odpowiedniego pod tym kątem działania
2. Zwiększenie kompetencji komunikacyjnych i odpowiedniej pod tym kątem diagnozy kompetencji
    osobistych i Partnerów
3. Umiejętności szybkiego rozpoznawania działań wspierających i niweczących skuteczną
   współpracę
4. Budowanie odpowiedniego wizerunku i przestrzeganiu zasad biznesowego savoir-vivre.

Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy warsztatów zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do budowania i rozwijania efektywnej współpracy z Partnerami i Klientami.
1. Uczestnik zrozumie wagę i znaczenie stosowania odpowiednich technik i zachowania
    odpowiedniej postawy w celu budowania skutecznej współpracy dla osiągnięcia sukcesu
    biznesowego
2. Uczestnik doświadczy zachowań niweczących i budujących efektywną współpracę
3. Uczestnik pozna zasady biznesowego savoir-vivre
4. Uczestnik uświadomi sobie wagę i znaczenie wartości w budowaniu skutecznej współpracy.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

I. POWITANIE
II. 4 kluczowe zasady budowania efektywnych współprac biznesowych – warsztaty i ćwiczenia oparte
    o liczne studia przypadku (case study)
III. Skuteczna komunikacja kluczem do efektywnej współpracy – diagnoza własnego stylu
    komunikacji i zasady odpowiedniego dopasowania się do Partnerów i Klientów
IV. Zdobywamy szczyt – gra strategiczna podkreślająca pozytywne i negatywne aspekty związane
    z podejmowaniem skutecznej współpracy
V. Podejście twarde, podejście miękkie, podejście oparte o wartości – fundamenty budowy relacji
    z Partnerami i Klientami
VI. Biznesowy savoir-vivre – o tym jak budować relacje poza biurem.
VII. PODSUMOWANIE

Szkolenie oparte jest o autorski projekt prowadzenia warsztatów, które cechują się dużą intensywnością, interaktywnym charakterem i nieustanną pracą nad zbudowaniem długotrwałej inspiracji do wykorzystywania w życiu zawodowym poznanych na szkoleniu zasad i technik. Zajęcia realizowane są zgodnie z zasadą 80% czasu dla ćwiczeń i doświadczeń, 20% czasu dla teorii.

Podczas warsztatów dominują:

  • dyskusje i burze mózgów wywoływane licznymi przykładami, w tym wieloma studiami przypadków z doświadczenia zawodowego trenera prowadzącego warsztaty
  • gra strategiczna doskonaląca umiejętności dochodzenia do porozumienia i budowania współpracy,
  •  testy pozwalający na zdiagnozowanie osobistych preferencji komunikacyjnych.