Szkolenie online i stacjonarne ze skutecznej komunikacji w biznesie - dla kogo? 

Warsztaty dedykowane są menadżerom, kierownikom, przedstawicielom handlowym i wszystkim osobom odpowiedzialnym za budowanie relacji i efektywnej współpracy z Partnerami i Klientami.

 

 

 

 

Jaki jest cel szkolenia z efektywnej współpracy i komunikacji biznesowej? 

Zwiększenie efektywności działań sprzedażowych i marketingowych dzięki budowaniu efektywnej współpracy w oparciu o:

1. Najważniejsze zasady budowania trwałych relacji z Klientem, właściwej diagnozy potrzeb, oczekiwań i możliwości Klienta i odpowiedniego pod tym kątem działania

2. Zwiększenie kompetencji komunikacyjnych i odpowiedniej pod tym kątem diagnozy kompetencji osobistych i Partnerów

3. Umiejętności szybkiego rozpoznawania działań wspierających i niweczących skuteczną

   współpracę

4. Budowanie odpowiedniego wizerunku i przestrzeganiu zasad biznesowego savoir-vivre.

Współpraca w biznesie - co zyskasz dzięki szkoleniu? 

Uczestnicy warsztatów zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do budowania i rozwijania efektywnej współpracy z Partnerami i Klientami.

1. Uczestnik zrozumie wagę i znaczenie stosowania odpowiednich technik i zachowania

odpowiedniej postawy w celu budowania skutecznej współpracy dla osiągnięcia sukcesu

biznesowego

2. Uczestnik doświadczy zachowań niweczących i budujących efektywną współpracę

3. Uczestnik pozna zasady biznesowego savoir-vivre

4. Uczestnik uświadomi sobie wagę i znaczenie wartości w budowaniu skutecznej współpracy.


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia ze skutecznej współpracy biznesowej w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Szkolenie ze współpracy biznesowej stacjonarne i online - program szkoleniowy: 

MODUŁ I. POWITANIE
MODUŁ II. 4 kluczowe zasady budowania efektywnych współprac biznesowych – warsztaty i ćwiczenia praktyczne oparte
    o liczne studia przypadku (case study)
MODUŁ III. Skuteczna komunikacja kluczem do efektywnej współpracy – diagnoza własnego stylu
    komunikacji
i zasady odpowiedniego dopasowania się do Partnerów i Klientów
MODUŁ IV. Zdobywamy szczyt – gra strategiczna podkreślająca pozytywne i negatywne aspekty związane
    z podejmowaniem skutecznej współpracy
MODUŁ V. Podejście twarde, podejście miękkie, podejście oparte o wartości – fundamenty budowy relacji
    z Partnerami i Klientami

MODUŁ VI. Biznesowy savoir-vivre – o tym jak budować relacje poza biurem.
MODUŁ VII. PODSUMOWANIE

Jakie metody pracy wykorzystujemy podczas szkolenia ze skutecznej komunikacji i współpracy w biznesie? 

Szkolenie oparte jest o autorski projekt prowadzenia warsztatów, które cechują się dużą intensywnością, interaktywnym charakterem i nieustanną pracą nad zbudowaniem długotrwałej inspiracji do wykorzystywania w życiu zawodowym poznanych na szkoleniu zasad i technik. Zajęcia realizowane są zgodnie z zasadą 80% czasu dla ćwiczeń praktycznych ze współpracy biznesowej i doświadczeń, 20% czasu dla teorii.

 

Podczas warsztatów ze współpracy biznesowej dominują:

  • dyskusje i burze mózgów wywoływane licznymi przykładami, w tym wieloma studiami przypadków z doświadczenia zawodowego trenera prowadzącego warsztaty

  • gra strategiczna doskonaląca umiejętności dochodzenia do porozumienia i budowania współpracy,

  • testy pozwalający na zdiagnozowanie osobistych preferencji komunikacyjnych.