Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • Posługiwać się pojęciami rotacji, obrotu i marżownika w celu efektywizacji ekspozycji towaru na sklepie,
  • Planować przestrzeń w sklepie, zarówno w płaszczyźnie poziomej jak również w ujęciu pionowym,
  • Efektywnie dostosowywać  ekspozycje towarów w sklepie z wykorzystaniem zasady VISA,
  • Określić role poszczególnych kategorii w sklepie, jakie pełnią one w procesie merchandisingu.

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

  1. ABC merchandisingu:
    • Jakie jest miejsce merchandisingu w nowoczesnym procesie sprzedaży?
    • Jakie pojęcia są kluczowe w skutecznej strategii merchandisingowej?
    • Hierarchia ważności i skuteczności różnych metod i technik ekspozycji towaru.
    • Jakie istnieją metody wspomagające zauważalność produktu?
    • Rotacja co to jest jak to się liczy i jaki ma związek w ekspozycją na półce?
    • Obrót – czy powinien mieć wpływ na rozmieszczenie towaru w sklepie?
  2. Promocja sprzedaży:
    • Jak dopasować typ promocji w zależności od miejsca produktu w kanale dystrybucji (sprzedaż hurtowa, detaliczna, bezpośrednia konsumencka)?
    • Jakie są psychologiczne uwarunkowania wrażliwości konsumentów na promocje sklepowe?
    • Jak można pobudzać tę wrażliwość?
    • Jak dobrze zaplanować promocję z punktu widzenia merchandisera (organizacja pracy)?
  3. „Geografia” punktów sprzedaży:
    • Główne typy punktów sprzedaży po względem rozmieszczenia produktów i innych miejsc ekspozycyjnych.
    • Jak klient porusza się po sklepie, w jakiej kolejności dokonuje wyborów kupna?
    • Jak najefektywniej rozplanować punkt sprzedaży?
  4. Półka – „złote” zasady merchandisingu:
    • Jaka jest skuteczność sprzedaży w zależności od sposobu i umiejscowienia towaru na półce?
    • Czy warto kupować miejsce na półce, a jeśli tak, to które i za ile?
    • Jakie są konsekwencje złej ekspozycji produktu?  
    • Różne techniki „zarządzania” półką sklepową.
  5. Category Management  i merchandising:
    • Dlaczego niektóre produkty w ogóle się nie sprzedają mimo dobrej ceny?
    • Czy klient zawsze używa listy zakupów?
    • Jak pomóc mu nie zapomnieć o naszym produkcie?
    • Jaką logiką kieruje się klient przy robieniu zakupów?
    • Rola i funkcje kategorii w CM i planowaniu powierzchni handlowej.
  6. Elementy strategii merchandisingu
    • Jaką rolę odgrywają opakowanie, kolory, światło?
  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • prezentacja
  • dyskusja
  • studium przypadku
  • analiza materiałów z własnych punktów sprzedaży [przyniesionych materiałów fotograficznych],
  • analiza autentycznych przypadków w pobliskim centrum handlowym