Warsztat „Komunikacja biznesowa po angielsku” oferuje uczestnikom wiedzę i możliwość praktycznego zastosowania zasad konstruowania komunikacji biznesowej po angielsku – zarówno pisemnej, jak i ustnej. Jednocześnie praktyczne ćwiczenia pozwalają przećwiczyć poznane zasady, zwroty i słownictwo w kontekście korespondencji i rozmów imitujących prawdziwe środowisko biznesowe.

Udział w szkoleniu umożliwi jego uczestnikom:

  • rozwój umiejętności w zakresie wystawiania dokumentów sprzedaży
  • rozwój umiejętności w zakresie rozliczania podatku VAT z elementami podatku dochodowego.

Firma poprzez przeszkolenie pracownika zwiększy możliwość:

  • zmniejszania ryzyka podatkowego
  • prawidłowego rozliczania podatków
  • efektywnego nakładu czasu pracy na zagadnienia szkoleniowe.

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

  1. Przygotowanie do rozmowy telefonicznej formalne i mentalne:
    • Stanowisko pracy
    • Otoczenie
    • Cel rozmowy
    • Scenariusz rozmowy
    • Przygotowanie mentalne
    • Funkcje telemarketingu, telefon w firmie
  2. Podstawy komunikacji telefonicznej:
    • Operowanie głosem (Barwa, ton, intonacja, tempo, poziom głosu).
    • Klimat rozmowy
    • Dopasowanie
    • Emocje w rozmowie
  3. Narzędzia w komunikacji międzyludzkiej.
  4. Pierwsze wrażenie i dotarcie do klienta.
  5. Skuteczne rozmowa telefoniczna:
    • Rodzaje rozmów i ich specyfika:
      • Przychodząca
      • Wychodząca
  6. Skuteczna argumentacja przez telefon – techniki i narzędzia.
  7. Schematy rozmów telefonicznych.
  8. Podstawowe techniki sprzedaży i obsługi klienta przez telefon.
  9. Standardy rozmowy telefonicznej i ich zastosowanie w pracy.
  10. Trudne sytuacje w kontaktach telefonicznych:
    • Asertywność
    • Indywidualne predyspozycje
    • Techniki stosowane w trudnych sytuacjach
    • Radzenie sobie ze stresem

Zajęcia będą prowadzone w interaktywnej formie przy zastosowaniu różnych metod szkoleniowych (głównie metody warsztatowe, z naciskiem na umiejętności praktyczne):

  • prezentacje multimedialne
  • dyskusje grupy
  • case study - analizy przypadków
  • omówienie aktualnego orzecznictwa
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • konsultacje przykładów uczestników szkolenia
  • „zadania domowe”.