„ZAMIAST CI─äGLE NA CO┼Ü CZEKA─ć, ZACZNIJ ┼╗Y─ć W┼üA┼ÜNIE DZI┼Ü. JEST O WIELE PÓ┼╣NIEJ NI┼╗ CI SI─ś WYDAJE”

/ks. Jan Kaczkowski/

STRES - s┼éowo, które praktycznie  pojawi┼éo si─Ö na sta┼ée w naszych s┼éownikach obok takich wyrazów jak: internet, mail, smartfon, weekend etc.
Wspó┼éczesny cz┼éowiek mo┼╝e odczuwa─ç stres zawsze i wsz─Ödzie, a liczba czynników stresogennych stale wzrasta. Mo┼╝e to by─ç oczywi┼Ťcie praca, ale równie┼╝ liczne obowi─ůzki poza ni─ů, zwi─ůzki, samotno┼Ť─ç, planowanie wakacji czy remontu, kupno samochodu etc. 
Czasami obci─ů┼╝enie tymi czynnikami jest tak du┼╝e, ┼╝e mo┼╝e negatywnie wp┼éywa─ç na nasze zdrowie, ┼╝ycie zawodowe i osobiste, relacje z innymi … Na pytanie: „Dlaczego nic z tym nie zrobisz?”, zwykle odpowiadamy: „Bo nie mam czasu!

CZEGO SI─ś DOWIESZ I NAUCZYSZ:

  • jakie s─ů mechanizmy i przyczyny  powstawania stresu
  • jakie s─ů techniki radzenia sobie ze stresem i emocjami w pracy i poza ni─ů
  • jakie s─ů twoje osobiste „stresory”  
  • jaka jest twoja „kolorowa” osobowo┼Ť─ç  i jaki ma ona ma wp┼éyw na twoje reakcje dot. ludzi, sytuacji
  • jak radzi─ç sobie w trudnych emocjonalnie sytuacjach
  • jak wypracowa─ç i wykorzystywa─ç optymalne dla siebie metody pokonywania stresu, regeneracji, relaksacji (cia┼éo, duch, umys┼é)
  • zdob─Öd─ů umiej─Ötno┼Ťci identyfikowania czynników stresogennych w swoim otoczeniu zawodowym i prywatnym oraz minimalizowania oddzia┼éywania tych czynników na ┼╝ycie
  • stosowania prostych technik s┼éu┼╝─ůcych regeneracji , relaksacji i motywacji do dzia┼éania


 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁI. STRES. OBJAWY I SKUTKI

Po zako┼äczeniu modu┼éu b─Ödziesz wiedzia┼é jakie s─ů mechanizmy powstawania stresu, czy stres mo┼╝e by─ç pozytywny, kiedy stres nas pobudza do dzia┼éania, a kiedy os┼éabia.

  1. Stres i brak czasu - nawyki, które mo┼╝esz zmieni─ç
  2. Poj─Öcie stresu
  3. Sk─ůd si─Ö bierze stres - poziom fizyczny i psychiczny
  4. Czy stres zawsze jest zagro┼╝eniem
  5. Stres pozytywny - EUSTRES
  6. Stres negatywny - DISTRES

 

MODU┼ü II. ZARZ─äDZANIE STRESEM. SAMO┼ÜWIADOMO┼Ü─ć

Po zako┼äczeniu modu┼éu zidentyfikujesz swój indywidualny kolor osobowo┼Ťci i swoj─ů podatno┼Ť─ç na stres i choroby z nim zwi─ůzane. Poznasz równie┼╝ narz─Ödzia, jak pomaga─ç sobie w stresuj─ůcych sytuacjach

  1. Jakie grupy zawodowe i kto jest szczególnie nara┼╝ony na stres i wypalenie zawodowe
  2. Najwi─Öksze stresory 21. wieku - czyli na co powinni┼Ťmy uwa┼╝a─ç
  3. Kwestionariusz badania indywidualnego poziomu zestresowania i podatno┼Ťci na czynniki stresogenne (osobowo┼Ť─ç A,B,C i … T)
  4. Twoja osobowo┼Ť─ç kolorystyczna - kwestionariusz osobowo┼Ťci E.Hartmana. Poznaj swój kolor. Ró┼╝ne zachowania, ró┼╝ne interpretacje tej samej rzeczywisto┼Ťci, ró┼╝ne reakcje na te same sytuacje (nasze reakcje na bod┼║ce stresowe zale┼╝ne od naszej osobowo┼Ťci)

 

MODUŁ III. METODY POKONYWANIA STRESU - UMYSŁ I CIAŁO

Po zako┼äczeniu modu┼éu b─Ödziesz wiedzia┼é i umia┼é w prosty i szybki sposób roz┼éadowywa─ç stres napi─Öciowy, sytuacyjny; nauczysz si─Ö skutecznych i prostych technik relaksacji, rozlu┼║nienia i regeneracji. Jak maksymalizowa─ç w┼éasn─ů efektywno┼Ť─ç.

  1. 3 filary sukcesu - jak torować sobie drogę do spełnienia
  2. Czy do osi─ůgania celów wystarczy wiara, ┼╝e „szklanka jest do po┼éowy pe┼éna” - czyli o pozytywnym nastawieniu
  3. Metody pracy z umysłem i zmysłami
    • ─çwiczenie 3x5
    • podwójne „O” - odliczanie i oddech
      • ─çwiczenie 4x4
      • ─çwiczenie „minus 20”
      • ─çwiczenie …. „keks”
      • ─çwiczenie „k┼éaczek”
  4. Praca z intencj─ů - „Chc─Ö …”
  5. Metody na ruminacje czyli uporczywe wracanie do starych spraw, lub niemi┼éych sytuacji, które nas spotka┼éy
  6. Planowanie 
  7. Stan cia┼éa a jego wp┼éyw na stan ducha - pozytywne „oszukiwanie” cia┼éa i umys┼éu
    • si┼éa u┼Ťmiechu
    • postawa PROSTO - ─çwiczenia 
    • i-garb i jego negatywne skutki
  8. Sen i nasza aktywno┼Ť─ç w ci─ůgu dnia - czyli sposoby na przem─Öczenie
    • drzemki
    • przerwy
    • krzywa aktywno┼Ťci dobowej, godzinnej
    • prawo do odpoczynku


MODUŁ IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA. Indywidualny plan działań


 

Zaj─Öcia prowadzone s─ů metod─ů warsztatow─ů opart─ů na aktywacji uczestników szkolenia poprzez wyk┼éad z prezentacj─ů multimedialn─ů (20%), jak równie┼╝ (80%):

  • prac─Ö w zespo┼éach
  • gry symulacyjne/ ─çwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przyk┼éadach
  • dyskusje na forum grupy, case study
  • kwestionariusze / ankiety