Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie podstawowych wiadomo┼Ťci niezb─Ödnych do zrozumienia, samodzielnego zaprojektowania, wdro┼╝enia oraz w┼éa┼Ťciwego i efektywnego zarz─ůdzania audytem wewn─Ötrznym w organizacji. Audyt wewn─Ötrzny jest prowadzony w ró┼╝norodnym otoczeniu prawnym, kulturowym w organizacjach ró┼╝ni─ůcych si─Ö mi─Ödzy sob─ů celami, wielko┼Ťci─ů, z┼éo┼╝ono┼Ťci─ů oraz struktur─ů st─ůd te┼╝ potrzeba dopasowania uznanych standardów audytu wewn─Ötrznego do danej organizacji niezale┼╝nie od sektora czy te┼╝ bran┼╝y. 


Szkolenia przygotowane zosta┼éo w formie warsztatów aktywizuj─ůcych uczestników, dzi─Öki czemu b─Öd─ů oni mieli szans─Ö prze─çwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODU┼ü I. ZASADY PRZEPROWADZENIA AUDYTU DOTYCZ─äCEGO DZIA┼üA┼â OBS┼üUGI ORGANÓW SPÓ┼üKI

  1. Jak wewn─Ötrzny audyt prawny pomaga w realizacji celów organizacji oraz w jaki sposób ustali─ç cele audytów? 
  2. Analiza procesowa BZiRN - wyodr─Öbnienie kluczowych procesów
  3. Wyznaczenie obszarów ryzyka prawnego
  4. Harmonogram działań


MODU┼ü II. ANALIZA KLUCZOWYCH OBSZARÓW ZARZ─äDZANIA DOKUMENTACJ─ä ORGANÓW SPÓ┼üEK I REKOMENDACJA ROZWI─äZA┼â PRAWNYCH

  1. W jaki sposób przeprowadzi─ç analiz─Ö spe┼énienia obowi─ůzków dokumentacyjnych i informacyjnych organów spó┼éek kapita┼éowych?
  2. Kluczowe procesy prawne uzależnione od branży i struktury działania
  3. W jaki sposób proces zarz─ůdzania dokumentacj─ů korporacyjn─ů wp┼éywa na kszta┼étowanie pozycji organów spó┼éek
  4. Okre┼Ťlenie zakresu odpowiedzialno┼Ťci i uprawnienia osób uczestnicz─ůcych w obiegu dokumentów
  5. Analiza zasad ujawniania dokumentacji
  6. Na co zwraca szczególna uwag─Ö przy analizie dokumentacji korporacyjnej - typowe i szczególne b┼é─Ödy w dokumentach oraz sposoby ich eliminacji


MODU┼ü III. PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI AUDYTOWEJ W ZAKRESIE PROCESÓW PRAWNYCH I OBS┼üUGI ORGANÓW SPÓ┼üKI – SPOSOBY ELIMINACJI UCHYBIE┼â W PROCESACH WYST─śPUJ─äCYCH W POPRZEDNICH LATACH

  1. Kiedy mo┼╝na i jak zabezpieczy─ç kluczowe organy spó┼éki i spó┼ék─Ö przed nieprawid┼éowo┼Ťciami prawnymi w poprzednich latach?
  2. Przyk┼éady dokumentacji audytu w zakresie procesów Biura Zarz─ůdu i Rady Nadzorczej
  3. Case study: harmonogram prac i wst─Öpna analiza kluczowych procesów prawnych
  4. Skutki uchybie┼ä formalnych a odpowiedzialno┼Ť─ç osób odpowiedzialnych za dokumentacj─Ö korporacyjn─ů
  5. W jaki sposób przygotowa─ç si─Ö do korygowania b┼é─Ödów - sposoby eliminacji.


MODU┼ü IV. AUDYT PROCESU PRAWNEGO - ZARZ─äDZANIA DOKUMENTACJ─ä ZGROMADZENIA WSPÓLNIKÓW / WALNEGO ZGROMADZENIA - ELIMINACJA B┼ü─śDÓW I WA┼╗NO┼Ü─ć DZIA┼üA┼â

  1. Organizacja walnego zgromadzenia/zgromadzenia wspólników - najcz─Ö┼Ťciej spotykane b┼é─Ödy
  2. Tre┼Ť─ç og┼éoszenia, projekty uchwa┼é - analiza dokumentów i systemy zarz─ůdzania
  3. Pe┼énomocnictwo na walnym zgromadzeniu - najcz─Ö┼Ťciej spotykane uchybienia - sposoby eliminacji
  4. Formy uchwał zgromadzenia
  5. Ksi─Öga protoko┼éów - analiz zawarto┼Ťci i sposobu prowadzenia


MODUŁ V. DOKUMENTACJA ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ - AUDYT PRZYGOTOWANIA, PROWADZENIA, WAŻNOŚCI PRZEPROWADZONYCH CZYNNOŚCI - SPOSOBY ELIMINACJI UCHYBIEŃ

  1. Forma zwo┼éania posiedzenia, porz─ůdek i tre┼Ť─ç
  2. Zakres informacji objętych protokołem
  3. Uchwały ZiRN (obligatoryjne i fakultatywne)
  4. Forma uchwa┼é podejmowanych przez zarz─ůd jedno/wieloosobowy
  5. Prokura jako szczególny rodzaj pe┼énomocnictwa
  6. Ksi─Öga protoko┼éów zarz─ůdu
  7. Ksi─Öga akcyjna


MODU┼ü VI. PODSTAWOWA WIEDZA DOTYCZ─äCA ANALIZY DOKUMENTACJI PRACODAWCY (W TYM W ZAKRESIE ZATRUDNIANIA CZ┼üONKÓW ZARZ─äDU I RADY NADZORCZEJ)

  1. Dokumentacja na etapie rekrutacji pracownika - jak zgodnie z prawem przeprowadzi─ç procedur─Ö zatrudnienia
  2. Zatrudnienie pracownika - założenie akt osobowych oraz ich prowadzenie zgodnie z zaleceniami kontrolnymi Państwowej Inspekcji Pracy
  3. Regulaminy pracy w kontek┼Ťcie przepisów kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych
  4. Regulaminy wynagradzania pracowników
  5. Ochrona danych osobowych w zwi─ůzku z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej
  6. Kontrakty mened┼╝erskie
  7. Umowy cywilnoprawne a umowa o prac─Ö - wady i zalety pod katem podatkowym
  8. Wytyczne Państwowej Inspekcji Pracy
  9. CASE STUDY


MODU┼ü VII. AUDYT PROCESU - OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH ORAZ DOST─śP DO INFORMACJI NIEJAWNYCH

  1. Udost─Öpnianie dokumentów zastrze┼╝onych - restrykcje obowi─ůzuj─ůce pracowników
  2. Polityka bezpiecze┼ästwa - jako g┼éówny dokument w zarz─ůdzania danymi osobowymi
  3. Instrukcje zarz─ůdzania systemem informatycznym
  4. Powo┼éywanie osób na stanowisko administratora bezpiecze┼ästwa informacji
  5. Obowi─ůzki administratora danych osobowych - podmiotu przetwarzaj─ůcego dane osobowe
  6. Odpowiedzialno┼Ť─ç karna, cywilna, administracyjna i dyscyplinarna za naruszenie przepisów dotycz─ůcych ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych
  7. Kontrole GIODO oraz kary pieni─Ö┼╝ne za niedope┼énienie warunków ustawowych przetwarzania danych osobowych
  8. Porozumienie pomi─Ödzy GIODO oraz PIP ze stycznia 2013 r. w sprawie przeprowadzania kontroli pod k─ůtem przestrzegania zasad .ochrony danych osobowych.
  9. Szkolenie pracowników oraz innych osób przetwarzaj─ůcych dane osobowe
  10. CASE STUDY

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • interaktywny wyk┼éad
  • prezentacja PP
  • analiza przypadków
  • moderowana dyskusja