Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest przedstawienie podstawowych wiadomości niezbędnych do zrozumienia, samodzielnego zaprojektowania, wdrożenia oraz właściwego i efektywnego zarządzania audytem wewnętrznym w organizacji. Audyt wewnętrzny jest prowadzony w różnorodnym otoczeniu prawnym, kulturowym w organizacjach różniących się między sobą celami, wielkością, złożonością oraz strukturą stąd też potrzeba dopasowania uznanych standardów audytu wewnętrznego do danej organizacji niezależnie od sektora czy też branży. 


Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.
 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z audytu wewnętrznego w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.

 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. ZASADY PRZEPROWADZENIA AUDYTU DOTYCZĄCEGO DZIAŁAŃ OBSŁUGI ORGANÓW SPÓŁKI

  1. Jak wewnętrzny audyt prawny pomaga w realizacji celów organizacji oraz w jaki sposób ustalić cele audytów? 
  2. Analiza procesowa BZiRN - wyodrębnienie kluczowych procesów
  3.  Wyznaczenie obszarów ryzyka prawnego
  4. Harmonogram działań

MODUŁ II. ANALIZA KLUCZOWYCH OBSZARÓW ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ ORGANÓW SPÓŁEK I REKOMENDACJA ROZWIĄZAŃ PRAWNYCH

  1. W jaki sposób przeprowadzić analizę spełnienia obowiązków dokumentacyjnych i informacyjnych organów spółek kapitałowych?
  2. Kluczowe procesy prawne uzależnione od branży i struktury działania
  3. W jaki sposób proces zarządzania dokumentacją korporacyjną wpływa na kształtowanie pozycji organów spółek
  4. Określenie zakresu odpowiedzialności i uprawnienia osób uczestniczących w obiegu dokumentów
  5. Analiza zasad ujawniania dokumentacji
  6. Na co zwracać szczególną uwagę przy analizie dokumentacji korporacyjnej - typowe i szczególne błędy w dokumentach oraz sposoby ich eliminacji

MODUŁ III. PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI AUDYTOWEJ W ZAKRESIE PROCESÓW PRAWNYCH I OBSŁUGI ORGANÓW SPÓŁKI – SPOSOBY ELIMINACJI UCHYBIEŃ W PROCESACH WYSTĘPUJĄCYCH W POPRZEDNICH LATACH

  1. Kiedy można i jak zabezpieczyć kluczowe organy spółki i spółkę przed nieprawidłowościami prawnymi w poprzednich latach?
  2. Przykłady dokumentacji audytu w zakresie procesów Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
  3. Case study: harmonogram prac i wstępna analiza kluczowych procesów prawnych
  4. Skutki uchybień formalnych a odpowiedzialność osób odpowiedzialnych za dokumentację korporacyjną
  5. W jaki sposób przygotować się do korygowania błędów - sposoby eliminacji.

MODUŁ IV. AUDYT PROCESU PRAWNEGO - ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ ZGROMADZENIA WSPÓLNIKÓW / WALNEGO ZGROMADZENIA - ELIMINACJA BŁĘDÓW I WAŻNOŚĆ DZIAŁAŃ

  1. Organizacja walnego zgromadzenia/zgromadzenia wspólników - najczęściej spotykane błędy
  2. Treść ogłoszenia, projekty uchwał - analiza dokumentów i systemy zarządzania
  3. Pełnomocnictwo na walnym zgromadzeniu - najczęściej spotykane uchybienia - sposoby eliminacji
  4. Formy uchwał zgromadzenia
  5. Księga protokołów - analiza zawartości i sposobu prowadzenia

MODUŁ V. DOKUMENTACJA ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ - AUDYT PRZYGOTOWANIA, PROWADZENIA, WAŻNOŚCI PRZEPROWADZONYCH CZYNNOŚCI - SPOSOBY ELIMINACJI UCHYBIEŃ

  1. Forma zwołania posiedzenia, porządek i treść
  2. Zakres informacji objętych protokołem
  3. Uchwały ZiRN (obligatoryjne i fakultatywne)
  4. Forma uchwał podejmowanych przez zarząd jedno/wieloosobowy
  5. Prokura jako szczególny rodzaj pełnomocnictwa
  6. Księga protokołów zarządu
  7. Księga akcyjna

MODUŁ VI. PODSTAWOWA WIEDZA DOTYCZĄCA ANALIZY DOKUMENTACJI PRACODAWCY (W TYM W ZAKRESIE ZATRUDNIANIA CZŁONKÓW ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ)

  1. Dokumentacja na etapie rekrutacji pracownika - jak zgodnie z prawem przeprowadzić procedurę zatrudnienia
  2. Zatrudnienie pracownika - założenie akt osobowych oraz ich prowadzenie zgodnie z zaleceniami kontrolnymi Państwowej Inspekcji Pracy
  3. Regulaminy pracy w kontekście przepisów kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych
  4. Regulaminy wynagradzania pracowników
  5. Ochrona danych osobowych w związku z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej
  6. Kontrakty menedżerskie
  7. Umowy cywilnoprawne a umowa o pracę - wady i zalety pod katem podatkowym
  8. Wytyczne Państwowej Inspekcji Pracy
  9. CASE STUDY

MODUŁ VII. AUDYT PROCESU - OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH ORAZ DOSTĘP DO INFORMACJI NIEJAWNYCH

  1. Udostępnianie dokumentów zastrzeżonych - restrykcje obowiązujące pracowników
  2. Polityka bezpieczeństwa - jako główny dokument w zarządzania danymi osobowymi
  3. Powoływanie osób na stanowisko inspektora ochrony danych
  4. Obowiązki administratora danych - podmiotu przetwarzającego dane osobowe
  5. Odpowiedzialność karna, cywilna, administracyjna i dyscyplinarna za naruszenie przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych
  6. Kontrole PUODO oraz administracyjne kary pieniężne za naruszenia ochrony danych nakładane na podstawie RODO oraz ustawy o ochronie danych osobowych
  7. Szkolenie pracowników oraz innych osób przetwarzających dane osobowe
  8. CASE STUDY

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • interaktywny wykład
  • prezentacja PP
  • analiza przypadków
  • moderowana dyskusja