Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, zrozumienia źródeł powstawania stresu i określenia swej podatności na stres, poprzez rozpoznanie swoich słabych i mocnych stron, roli i sytuacji w pracy, rodzinie, środowisku prywatnym.

Umiejętności zdobywane podczas szkolenia:

  • rozpoznawanie symptomów ostrzegawczych stresu
  • określanie indywidualnego poziomu podatności na stres
  • dostrzeganie korzyści płynące ze stresu
  • rozróżnianie stresu pozytywnego i destrukcyjnego
  • umiejętność określenia i wyboru odpowiedniej strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • umiejętność określenia najistotniejszych czynników stresogennych w życiu zawodowym i prywatnym
  • opanowanie umiejętności relaksacji poprzez różnorodne techniki:
  • kontrolowanie i regulacja oddechu
  • stosowanie technik relaksacji mięśniowej: np. treningu Jacobsona
  • planowanie zasad profilaktyki antystresowej

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z zakresu jak skutecznie radzić sobie ze stresem w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ 1: Ćwiczenia wstępne, zapoznanie się uczestników, omówienie zasad, zawarcie kontraktu szkoleniowego
MODUŁ 2: Podstawowe wiadomości na temat stresu i czynników wywołujących stres– podstawy wiedzy psychologicznej
MODUŁ 3: Reakcje na stres i zmiany w zachowaniu
MODUŁ 4: Adaptacja  i rodzaje stresu
MODUŁ 5: Najważniejsze „punkty zapalne” obszary mogące powodować stres

  • Rodzaje zachowań w sytuacjach trudnych: Agresja , uległość, asertywność,
  • Stawianie barier obronnych w sytuacjach trudnych w relacji z innymi (krzyczy problemie a nie  o mnie i do mnie a nie na mnie)
  • Budowanie własnego autorytetu i wizerunku w oczach pracowników, przełożonych i klientów

MODUŁ 6: Psychologiczne mechanizmy obronne w sytuacjach trudnych:

  • Jak bronić się prze projekcją i próbami manipulacji ze strony innych

MODUŁ 7: Budowanie świadomości emocji własnych i w zespole:

  • Złości, która potrafi uzależnić
  • Tłumieniu emocji, które działa pozornie a wywołuje wybuch

MODUŁ 8: Diagnoza własnej podatności na stres oraz dotychczasowych sposobów radzenia sobie z sytuacjami trudnymi
MODUŁ 9: Techniki i metody redukcji stresu: środowiskowe, fizjologiczne, umysłowe)
MODUŁ 10: Praktyczne ćwiczenia technik relaksacyjnych : wizualizacja, szybkie techniki obniżania napięcia
MODUŁ 11: Menedżer i jego rola w zradzaniu stresem zespołu:

  • Stres własny menadżera i jego wpływ na napięcie w zespole
  • Modelowanie zachowań w zespole
  • Podświadoma wzajemna transmisja emocji w zespole

MODUŁ 12: Techniki oswajania stresu:

  • Technika masek, technika pokerowa (stosowane w służbach specjalnych np. w Mosadzie)
  • Oddzielanie stresu od widocznych reakcji fizjologicznych
  • Pokerowa twarz gdy w środku emocje kipią
  • Trenowanie nowo nabytych umiejętności

MODUŁ 13: Podstawowe zasady profilaktyki antystresowej

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról