Krzysztof Kałucki

Trener

Praktyk biznesu z ponad 20 letnim doświadczeniem w sprzedaży, zarządzaniu kadrą menadżerską i negocjacjach.

wyślij zapytanie do trenera
Krzysztof Kałucki

  • Wybrane stanowiska i organizacje dla jakich pracował: Star Foods (3 lata jako Regional Manager), Polski Tytoń (3 lata jako NKAM), Imperial Tobacco Polska (16 lat w tym 8 lat jako NKAM).  
     
  • Aktywny negocjator biznesowy. Wybrane firmy, z którymi prowadzi negocjacje i wspiera zespół KAM: Auchan, Carrefour, Real, Tesco, Geant, E’Leclerc, Biedronka, Żabka, Netto, Spar, BP, Shell, Statoil, PKN Orlen, Lukoil, Lotos, HDS, Tabak Polska, Garmond Press, Lidl, Biedronka, Kaufland).  
     
  • Z wykształcenia socjolog (Uniwersytet Jagielloński) oraz absolwent MBA (Polska Akademia Nauk), doktorant SGH (otwarty przewód doktorski o tematyce negocjacji w Key Account Management).  Certyfikowany trener biznesu.
     
  • Wybrane szkolenia dla firm: PZU, Diageo, OSM Sierpc, Douglas Perfumerie, McCain, ABC4Brands, Strauss Cafe, L’Oreal, Global Cosmed, Polsko – Niemiecka Izba Przemysłowo – Handlowa,  Graal S.A., Eveline Cosmetics, Lodziarnie Limoni-Canteri, UBM Polska Sp. z o.o, Tchibo Sp. Z o.o., Indykpol, Hochland, Burnus, Roventon Group, Symphar, Exatel, FEN Konsorcjum., Egis,  Gerlach S.A., Leroy Merlin.
     
  • Zainteresowania prywatne: sporty walki. Instruktor Narciarstwa Alpejskiego.
     
  • Prace naukowe i publikacje: Książka „Key Account Manager” (Difin, 2015), publikacje w Zeszytach Naukowych SGH, kolejna książka (Techniki Negocjacyjne) – planowany termin wydania – wrzesień 2018. Wykłady eksperckie: Uniwersytet SWPS i SGH.