Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn to adaptacja wiedzy sprzedażowej do nowego kanału sprzedaży. To połączenie szkoleń z zakresu sprzedaży, copywritngu i social media.


Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing. Chcesz nauczyć sprzedawać więcej budując przy tym głębokie relacje z klientami? Przyjdź na szkolenie.


Szkolenie polecamy dla:

  • Dla każdego, kto ma do czynienia ze sprzedażą B2B


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • Skrócenie procesu sprzedaży
  • Wzrost efektywności działań sprzedażowych
  • Poznanie nowych sposobów dotarcia do klienta
  • Zdobycie umiejętności budowania głębokich relacji z klientem


Ważne!

Szkolenie realizowane jest w formie warsztatów, dlatego każdy z uczestników proszony jest o zabranie we własnym zakresie laptopa lub tableta.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. TRZY FILARY SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

  1. Mindset, czyli prosprzedażowe nastawienie
  2. Wiedza produktowa
  3. Znajomość procesu sprzedaży

 

MODUŁ II. SZCZEGÓŁOWA SEGMENTACJA ZE WZGLĘDU NA OFEROWANY PRODUKT

  1. Charakterystyka mojego produktu lub usługi
  2. Segmentacja i charakterystyka potrzeb poszczególnych grup docelowych
  3. Opis korzyści dla poszczególnych segmentów

 

MODUŁ III. LEJEK SPRZEDAŻOWY

  1. Czym jest lejek sprzedażowy
  2. Jak wygląda mój lejek sprzedażowy
  3. Na którym etapie lejka sprzedażowego należy włączyć social selling

 

MODUŁ IV. PODSTAWY SOCIAL SELLINGU NA LINKEDIN

  1. Czym jest social selling
  2. Social selling na LinkedIn
  3. Wykorzystanie darmowych i płatnych narzędzi LI do sprzedaży
  4. Techniki social sellingu

 

MODUŁ V. PROFIL, KTÓRY SPRZEDAJE

  1. Audyt Twojego profilu i rekomendacje poprawek
  2. Zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle - jakie wybrać, co ma o Tobie mówić?
  3. Intro i podsumowanie, czyli pierwsze treści, jakie widzi Twój odbiorca - co powinno się w nich znaleźć.
  4. Doświadczenie - opracowanie schematów opisu historii zawodowej
  5. Wykształcenie, umiejętności, rekomendacje, osiągnięcia - jak sprzedażowo wykorzystać te pola

 

MODUŁ VI. ANGAŻUJĄCY PROFIL NA LINKEDIN

  1. Co publikować na profilu: typy konwertujących treści, jak angażować odbiorców swoimi publikacjami
  2. Jak mądrze budować sieć kontaktów

 

MODUŁ VII. PIERWSZY KONTAKT

  1. Skuteczna wiadomość wstępna, czyli daj się poznać, ale nie atakuj sprzedażą - warsztaty z tworzenia wiadomości „pierwszego kontaktu”

 

MODUŁ VII. SKUTECZNA OFERTA SPRZEDAŻOWA

  1. Elementy skutecznej oferty
  2. Klient kupuje korzyści
  3. Copywiritng w ofertach handlowych, czyli jak zaczarować odbiorcę
  4. Jak przełożyć ofertę sprzedażową na wiadomość wysyłaną na LinkedIn

 

MODUŁ IX. BUDOWANIE RELACJI

  1. Zamknięcie sprzedaży na LinkedIn - czy w ogóle możliwe?
  2. Sposoby budowania relacji z odbiorcami

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie jest prowadzone w sposób warsztatowy. Proporcje teorii do ćwiczeń wynoszą 20:80.
W każdym module wykorzystywane są metody:

  • mini wykłady
  • ćwiczenia indywidualne na autorskich arkuszach
  • ćwiczenia na własnych profilach na LinkedIn (wymagane są laptopy)
  • burze mózgów
  • mini konsultacje