Szkolenie przedstawia najbardziej sprawdzone sposoby opowiadania historii i daje narzędzia do ich samodzielnego budowania. Dzięki kontekstowi biznesowemu stanowi trampolinę do budowania zajmujących opowieści wyróżniających Twoją działalność.

Cel szkolenia: celem szkolenia jest wyposażenie Uczestników w najbardziej skuteczne narzędzia służące tworzeniu wciągających historii budujących wiarygodność i zaufanie

Szkolenie polecamy dla:

- Menedżerów chcących mocniej angażować swoje zespoły;

- Prezesów firm pragnących jeszcze bardziej świadomie kształtować relacje z otoczeniem i zewnętrznym i wewnętrznym;

- Samodzielnych przedsiębiorców szukających pola do wyróżnienia się na tle konkurencji.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Czym jest opowieść i do czego służy

  • funkcje i ważność opowieści: analiza studiów przypadku
  • podstawowe struktury i ich zastosowania
  • rola opowieści w życiu marki: osobistej, firmowej
  • odkrywanie swojej (markowej, osobistej, firmowej) opowieści: przeznaczenie, powołanie, wyjątkowa umiejętność

 

2. Opowieść: części składowe na podstawie najpopularniejszej struktury

  • bohater, świat przedstawiony, fabuła, narracja
  • podróż bohatera jako uniwersalny nośnik najlepszych praktyk
  • budowa własnych opowieści i trening zastosowania poszczególnych elementów

 

3. Poprawność i płynność językowa

  • najlepsze praktyki językowe i błędy, których lepiej unikać
  • jak opowiadać płynnie: krótko, zwięźle i na temat
  • sposoby na ubarwienie wypowiedzi, dodanie historii kolorytu i polotu

 

4. Jak opowiadać, by być słyszanym: ćwiczenia dykcyjne i emisyjne

  • rozluźnianie aparatu mowy i mięśni twarzy tuż przed wystąpieniem/prezentacją
  • gdzie jest mój głos: odnajdywanie własnego głosu i różnicowanie emocjonalne opowieści
  • doskonalenie artykulacji

 

5. Mowa ciała

  • jak poruszać się, opowiadając, i czego nie robić
  • co moje własne ciało mówi o mnie – jak wydobyć własny styl
  • jak zwiększyć moc treści poprzez mowę ciała

Dyskusja grupowa, praca w parach, praca indywidualna, demonstracja wideo, improwizacja teatralna, coaching grupowy