Szkolenie przedstawia najbardziej sprawdzone sposoby opowiadania historii i daje narzędzia do ich samodzielnego budowania. Dzięki kontekstowi biznesowemu stanowi trampolinę do budowania zajmujących opowieści wyróżniających Twoją działalność.

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest wyposażenie Uczestników w najbardziej skuteczne narzędzia służące tworzeniu wciągających historii budujących wiarygodność i zaufanie

 

 

 

 

Szkolenie polecamy dla:

  • Menedżerów chcących mocniej angażować swoje zespoły
  • Prezesów firm pragnących jeszcze bardziej świadomie kształtować relacje z otoczeniem i zewnętrznym i wewnętrznym
  • Samodzielnych przedsiębiorców szukających pola do wyróżnienia się na tle konkurencji

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia storytelling w biznesie w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. CZYM JEST OPOWIEŚĆ I DO CZEGO SŁUŻY

  • funkcje i ważność opowieści: analiza studiów przypadku
  • podstawowe struktury i ich zastosowania
  • rola opowieści w życiu marki: osobistej, firmowej
  • odkrywanie swojej (markowej, osobistej, firmowej) opowieści: przeznaczenie, powołanie, wyjątkowa umiejętność

MODUŁ II. OPOWIEŚĆ: CZĘŚCI SKŁADOWE NA PODSTAWIE NAJPOPULARNIEJSZEJ STRUKTURY

  • bohater, świat przedstawiony, fabuła, narracja
  • podróż bohatera jako uniwersalny nośnik najlepszych praktyk
  • budowa własnych opowieści i trening zastosowania poszczególnych elementów

MODUŁ III. POPRAWNOŚĆ I PŁYNNOŚĆ JĘZYKOWA

  • najlepsze praktyki językowe i błędy, których lepiej unikać
  • jak opowiadać płynnie: krótko, zwięźle i na temat
  • sposoby na ubarwienie wypowiedzi, dodanie historii kolorytu i polotu

MODUŁ IV. JAK OPOWIADAĆ, BY BYĆ SŁYSZANYM: ĆWICZENIA DYKCYJNE I EMISYJNE

  • rozluźnianie aparatu mowy i mięśni twarzy tuż przed wystąpieniem/prezentacją
  • gdzie jest mój głos: odnajdywanie własnego głosu i różnicowanie emocjonalne opowieści
  • doskonalenie artykulacji

MODUŁ V. MOWA CIAŁA

  • jak poruszać się, opowiadając, i czego nie robić
  • co moje własne ciało mówi o mnie – jak wydobyć własny styl
  • jak zwiększyć moc treści poprzez mowę ciała
  • dyskusja grupowa
  • praca w parach
  • praca indywidualna
  • demonstracja wideo
  • improwizacja teatralna
  • coaching grupowy