Szkolenia otwarte biznesowe

Szkolenia otwarte organizujemy w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Zakopanem.

Na szkolenia otwarte zapraszamy Uczestników z różnych firm oraz instytucji. Taka forma szkoleń daje możliwość wymiany informacji, spojrzenia na własne przedsiębiorstwo i własną pracę przez pryzmat pracy innych ludzi na podobnych stanowiskach, mających podobne problemy, ale i sukcesy zawodowe. Jest to idealne rozwiązanie zarówno dla osób prywatnych, jak i firm, które chcą rozwijać kompetencje poszczególnych osób w konkretnym obszarze.

Realizując szkolenia biznesowe – otwarte zwracamy szczególną uwagę na fakt dalszej (poszkoleniowej) pracy wdrożeniowej uczestnika z pozyskanymi umiejętnościami.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno - Szkoleniowych (MSUES).

Tytuł szkolenia
Trener
Miasto
Termin
Cena

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-06-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prawo własności intelektualnej w praktyce

Aleksandra Nowak - Gruca Kraków
2018-06-21 (2 dni)
1 580 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-06-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

Project Manager – skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Adrianna Zbińska Poznań
2018-06-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zatrudnianie cudzoziemców

Krzysztof Stucke Warszawa
2018-06-27
590 Zobacz

Spółki handlowe – z uwzględnieniem regulacji dotyczących prawidłowego zawierania umów handlowych

Marzena Tyl Kraków
2018-06-28 (2 dni)
1 580 Zobacz

Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja

Aleksandra Chrapko Katowice
2018-06-28 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prawo autorskie w praktyce

Aleksandra Nowak - Gruca Kraków
2018-06-28 (2 dni)
1 580 Zobacz

Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym(EZD)

Małgorzata Bieda Warszawa
2018-06-29
590 Zobacz

General Data Protection Regulation (rozporządzenie GDPR/RODO) - wyzwanie w zakresie nowej ustawy o ochronie danych osobowych na 2018 r.

Marzena Tyl Kraków
2018-07-02
550 Zobacz

Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Aleksandra Chrapko Kraków
2018-07-02 (2 dni)
1 480 Zobacz

Umowy cywilnoprawne w obrocie gospodarczym

Marzena Tyl Kraków
2018-07-04
880 Zobacz

Rozwiązywanie konfliktów w organizacji

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-07-05 (2 dni)
1 480 Zobacz

Negocjacje w biznesie

Mirosław Plak Warszawa
2018-07-05 (2 dni)
1 580 Zobacz

Nowoczesne narzędzia selekcji pracowników, czyli rekrutacja w poszukiwaniu talentów

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-07-05
880 Zobacz

Zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników - czyli trening mistrzów rozwoju

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-07-06
880 Zobacz

Intensywny trening dla trenerów

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-07-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

Pokonaj stres na zawsze

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-07-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej

Agnieszka Olejnik Kraków
2018-07-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Adrianna Zbińska Poznań
2018-07-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

Intensywny trening umiejętności menadżerskich

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-07-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

General Data Protection Regulation (rozporządzenie GDPR/RODO) - wyzwanie w zakresie nowej ustawy o ochronie danych osobowych na 2018 r.

Marzena Tyl Katowice
2018-07-11
550 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Kraków
2018-07-11
550 Zobacz

Archiwizacja Dokumentacji - Warsztaty dla prowadzących archiwa zakładowe/składnice akt

Małgorzata Bieda Warszawa
2018-07-12
590 Zobacz

Młody menadżer - jak stworzyć zwycięski zespół

Mirosław Plak Kraków
2018-07-12 (2 dni)
1 580 Zobacz

Sztuka bycia szefem - narzędzia współczesnego przywództwa w praktyce. Akademia Lidera Moduł I

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-07-12
880 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Warszawa
2018-07-12
550 Zobacz

Dobre motywowanie czyli jak wpływać na zaangażowanie i efektywność pracowników. Akademia Lidera Moduł II

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-07-13
880 Zobacz

Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności czyli o tym, jak organizować sobie pracę i radzić sobie z relacjami

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-07-16 (2 dni)
1 480 Zobacz

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych

Aleksandra Chrapko Katowice
2018-07-16 (2 dni)
1 580 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Poznań
2018-07-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-07-19 (2 dni)
1 580 Zobacz

Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem

Mirosław Plak Katowice
2018-07-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Kraków
2018-07-23 (2 dni)
1 480 Zobacz

Trening efektywnej komunikacji w biznesie

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-07-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników - Warsztaty

Małgorzata Bieda Warszawa
2018-07-26
590 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Warszawa
2018-08-01
550 Zobacz

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Aleksandra Chrapko Kraków
2018-08-02 (2 dni)
1 580 Zobacz

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-08-02 (2 dni)
1 480 Zobacz

Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-08-02 (2 dni)
1 480 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Kraków
2018-08-02
550 Zobacz

Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-08-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Budowanie zespołu i komunikacja w grupie

Aleksandra Chrapko Kraków
2018-08-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-08-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Coachingowy styl zarządzania jako skuteczne narzędzie zarządzania personelem (coaching biznesowy)

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-08-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-08-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej – świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-08-13 (2 dni)
1 480 Zobacz

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych

Aleksandra Chrapko Kraków
2018-08-20 (2 dni)
1 580 Zobacz

Skuteczne negocjacje handlowe

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-08-20 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczny specjalista działu zakupów

Mirosław Plak Kraków
2018-08-20 (2 dni)
1 580 Zobacz

Procesowa „narzędziownia” HR - czyli zarządzanie talentami, systemami ocen okresowych, zarządzanie rozwojem i motywacją

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-08-20
880 Zobacz

General Data Protection Regulation (rozporządzenie GDPR/RODO) - wyzwanie w zakresie nowej ustawy o ochronie danych osobowych na 2018 r.

Marzena Tyl Katowice
2018-08-20
550 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Warszawa
2018-08-20
550 Zobacz

HR – czyli cHaRyzma rozpisana na narzędzia, formularze, procedury. NAJLEPSZE PRAKTYKI

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-08-21
880 Zobacz

Negocjacje w biznesie

Mirosław Plak Katowice
2018-08-23 (2 dni)
1 480 Zobacz

MENADŻER COACHEM czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu. Akademia lidera modul III

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-08-23
880 Zobacz

Spółki handlowe – z uwzględnieniem regulacji dotyczących prawidłowego zawierania umów handlowych

Marzena Tyl Kraków
2018-08-23 (2 dni)
1 580 Zobacz

LIDER I JEGO ZESPÓŁ czyli jak budować efektywnie współpracujące ze sobą zespoły. AKADEMIA LIDERA MODUŁ IV

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-08-24
880 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Warszawa
2018-08-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne

Agnieszka Olejnik Kraków
2018-08-27 (2 dni)
1 580 Zobacz

Rekrutacja i selekcja w nowoczesnej organizacji

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-08-27
880 Zobacz

Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym(EZD)

Małgorzata Bieda Warszawa
2018-08-28
590 Zobacz

Umowy cywilnoprawne w obrocie gospodarczym

Marzena Tyl Warszawa
2018-08-28
880 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-08-30 (2 dni)
1 480 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Kraków
2018-09-03
550 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Warszawa
2018-09-04
550 Zobacz

Zatrudnianie cudzoziemców

Krzysztof Stucke Warszawa
2018-09-05
590 Zobacz

Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami

Aleksandra Chrapko Kraków
2018-09-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Nowe Prawo Wodne - zmiany od 1 stycznia 2018 rok

Włodzimierz Gawroński Kraków
2018-09-06 (2 dni)
1 580 Zobacz

Negocjacje w biznesie

Mirosław Plak Kraków
2018-09-06 (2 dni)
1 580 Zobacz

Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji

Wojciech Szewczykowski Poznań
2018-09-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Umowy cywilnoprawne w obrocie gospodarczym

Marzena Tyl Kraków
2018-09-07
880 Zobacz

Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Izabela Krzyszycha Kraków
2018-09-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja

Aleksandra Chrapko Katowice
2018-09-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-09-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Rozwiązywanie konfliktów w organizacji

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-09-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Nowoczesne narzędzia selekcji pracowników, czyli rekrutacja w poszukiwaniu talentów

Agnieszka Olejnik Kraków
2018-09-10
880 Zobacz

Umowy handlowe w praktyce

Marzena Tyl Kraków
2018-09-10 (2 dni)
1 580 Zobacz

Warsztaty kreatywnego myślenia z wykorzystaniem koncepcji Design Thinking

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-09-10
880 Zobacz

Archiwizacja Dokumentacji - Warsztaty dla prowadzących archiwa zakładowe/składnice akt

Małgorzata Bieda Warszawa
2018-09-11
590 Zobacz

Zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników - czyli trening mistrzów rozwoju

Agnieszka Olejnik Kraków
2018-09-11
880 Zobacz

Przygotowanie postępowania jako fundament skuteczności zamówień publicznych

Tomasz Kowalewski Warszawa
2018-09-11
590 Zobacz

Pokonaj stres na zawsze

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-09-12 (2 dni)
1 480 Zobacz

Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-09-13 (2 dni)
1 580 Zobacz

General Data Protection Regulation (rozporządzenie GDPR/RODO) - wyzwanie w zakresie nowej ustawy o ochronie danych osobowych na 2018 r.

Marzena Tyl Katowice
2018-09-14
550 Zobacz

Intensywny trening umiejętności menadżerskich

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-09-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem

Mirosław Plak Kraków
2018-09-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Budowanie zespołu i komunikacja w grupie

Aleksandra Chrapko Katowice
2018-09-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-09-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Media Relations - warsztat PR Managera

Ewa Gadomska Katowice
2018-09-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Kraków
2018-09-18
550 Zobacz

Umowy cywilnoprawne w obrocie gospodarczym

Marzena Tyl Warszawa
2018-09-18
880 Zobacz

Trening efektywnej komunikacji w biznesie

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-09-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-09-20 (2 dni)
1 480 Zobacz

Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników - Warsztaty

Małgorzata Bieda Warszawa
2018-09-20
590 Zobacz

Spółki handlowe – z uwzględnieniem regulacji dotyczących prawidłowego zawierania umów handlowych

Marzena Tyl Warszawa
2018-09-20 (2 dni)
1 580 Zobacz

Prawo własności intelektualnej w praktyce

Aleksandra Nowak - Gruca Kraków
2018-09-20 (2 dni)
1 580 Zobacz

Nowoczesne formy marketingu

Ewa Gadomska Katowice
2018-09-20 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-09-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczny specjalista działu zakupów

Mirosław Plak Warszawa
2018-09-24 (2 dni)
1 580 Zobacz

ZNAKOMITA ORGANIZACJA CZASU Z ELEMENTAMI ASERTYWNOŚCI czyli jak zarządzać swoją osobistą efektywnością

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-09-24 (2 dni)
1 580 Zobacz

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Aleksandra Chrapko Zakopane
2018-09-24 (2 dni)
1 580 Zobacz

Spółki handlowe – z uwzględnieniem regulacji dotyczących prawidłowego zawierania umów handlowych

Marzena Tyl Kraków
2018-09-24 (2 dni)
1 580 Zobacz

Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne

Ewa Gadomska Katowice
2018-09-24 (2 dni)
1 380 Zobacz

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Krzysztof Stucke Warszawa
2018-09-25
590 Zobacz

Pozyskiwanie lub rozszerzanie współpracy z kluczowymi/strategicznymi klientami

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-09-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

Warsztaty kreatywnego myślenia

Aleksandra Chrapko Kraków
2018-09-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym(EZD)

Małgorzata Bieda Warszawa
2018-09-27
590 Zobacz

Prawo autorskie w praktyce

Aleksandra Nowak - Gruca Kraków
2018-09-27 (2 dni)
1 580 Zobacz

FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów

Włodzimierz Gawroński Kraków
2018-10-01 (2 dni)
1 580 Zobacz

Sprzedaż doskonała - zaawansowane techniki sprzedaży

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-10-01 (2 dni)
1 480 Zobacz

Nowoczesne formy marketingu

Ewa Gadomska Kraków
2018-10-01 (2 dni)
1 480 Zobacz

Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-10-02 (2 dni)
1 480 Zobacz

Umowy handlowe w praktyce

Marzena Tyl Warszawa
2018-10-02 (2 dni)
1 580 Zobacz

Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności czyli o tym, jak organizować sobie pracę i radzić sobie z relacjami

Adrianna Zbińska Poznań
2018-10-02 (2 dni)
1 480 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Warszawa
2018-10-03
550 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Kraków
2018-10-04 (2 dni)
1 480 Zobacz

Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami

Adrianna Zbińska Poznań
2018-10-04 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Aleksandra Chrapko Kraków
2018-10-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczne negocjacje handlowe

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-10-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-10-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-10-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Sztuka bycia szefem - narzędzia współczesnego przywództwa w praktyce. Akademia Lidera Moduł I

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-10-08
880 Zobacz

Archiwizacja Dokumentacji - Warsztaty dla prowadzących archiwa zakładowe/składnice akt

Małgorzata Bieda Warszawa
2018-10-09
590 Zobacz

Kodeks Pracy po nowelizacji z uwzględnieniem najnowszych zmian

Krzysztof Stucke Kraków
2018-10-09
590 Zobacz

Coachingowy styl zarządzania jako skuteczne narzędzie zarządzania personelem (coaching biznesowy)

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-10-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej

Agnieszka Olejnik Kraków
2018-10-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Umowy cywilnoprawne w obrocie gospodarczym

Marzena Tyl Kraków
2018-10-10
880 Zobacz

Negocjacje w biznesie

Mirosław Plak Katowice
2018-10-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

Umowy handlowe w praktyce

Marzena Tyl Kraków
2018-10-11 (2 dni)
1 580 Zobacz

Optymalizacja wyniku negocjacji przy braku równowagi sił. Zaawansowane negocjacje dla praktyków

Wojciech Szewczykowski Wrocław
2018-10-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych

Adrianna Zbińska Poznań
2018-10-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

Nowe Prawo Wodne - zmiany od 1 stycznia 2018 rok

Włodzimierz Gawroński Kraków
2018-10-15 (2 dni)
1 580 Zobacz

Młody menadżer - jak stworzyć zwycięski zespół

Mirosław Plak Warszawa
2018-10-15 (2 dni)
1 580 Zobacz

Szybko, szybciej! Czyli jak radzić sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-10-15 (2 dni)
1 480 Zobacz

Project Manager – skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Adrianna Zbińska Poznań
2018-10-15 (2 dni)
1 480 Zobacz

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

Ewa Gadomska Katowice
2018-10-15 (2 dni)
1 480 Zobacz

Umowy cywilnoprawne w obrocie gospodarczym

Marzena Tyl Warszawa
2018-10-16
880 Zobacz

Dobre motywowanie czyli jak wpływać na zaangażowanie i efektywność pracowników. Akademia Lidera Moduł II

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-10-17
880 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Kraków
2018-10-17
550 Zobacz

Zamówienia publiczne w projektach unijnych w świetle wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków

Tomasz Kowalewski Warszawa
2018-10-17 (2 dni)
990 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Warszawa
2018-10-18
550 Zobacz

Efektywne negocjacje sprzedażowe - Jak wynegocjować korzystniejsze warunki i nie stracić Klienta?

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-10-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych

Aleksandra Chrapko Katowice
2018-10-18 (2 dni)
1 580 Zobacz

Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników - Warsztaty

Małgorzata Bieda Warszawa
2018-10-18
590 Zobacz

Umowy handlowe w praktyce

Marzena Tyl Katowice
2018-10-18 (2 dni)
1 580 Zobacz

W pracy rysujesz przewagę zyskujesz! Czyli myślenie wizualne w biznesie i edukacji

Anna Zielińska-Stecyna Kraków
2018-10-20
390 Zobacz

Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja

Aleksandra Chrapko Kraków
2018-10-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-10-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczny specjalista działu zakupów

Mirosław Plak Kraków
2018-10-22 (2 dni)
1 580 Zobacz

Procesowa „narzędziownia” HR - czyli zarządzanie talentami, systemami ocen okresowych, zarządzanie rozwojem i motywacją

Agnieszka Olejnik Kraków
2018-10-22
880 Zobacz

Media Relations - warsztat PR Managera

Ewa Gadomska Kraków
2018-10-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

HR – czyli cHaRyzma rozpisana na narzędzia, formularze, procedury. NAJLEPSZE PRAKTYKI

Agnieszka Olejnik Kraków
2018-10-23
880 Zobacz

Spółki handlowe – z uwzględnieniem regulacji dotyczących prawidłowego zawierania umów handlowych

Marzena Tyl Warszawa
2018-10-23 (2 dni)
1 580 Zobacz

Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej – świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem

Adrianna Zbińska Poznań
2018-10-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-10-25 (2 dni)
1 580 Zobacz

Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym(EZD)

Małgorzata Bieda Warszawa
2018-10-25
590 Zobacz

Prawo własności intelektualnej w praktyce

Aleksandra Nowak - Gruca Kraków
2018-10-25 (2 dni)
1 580 Zobacz

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

Izabela Krzyszycha Kraków
2018-10-29 (2 dni)
1 480 Zobacz

Kodeks Pracy po nowelizacji z uwzględnieniem najnowszych zmian

Krzysztof Stucke Warszawa
2018-10-30
590 Zobacz

Rekrutacja i selekcja w nowoczesnej organizacji

Adrianna Zbińska Poznań
2018-10-31
880 Zobacz

MENADŻER COACHEM czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu. Akademia lidera modul III

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-11-05
880 Zobacz

Warsztaty kreatywnego myślenia

Aleksandra Chrapko Kraków
2018-11-05 (2 dni)
1 480 Zobacz

FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów

Włodzimierz Gawroński Kraków
2018-11-05 (2 dni)
1 580 Zobacz

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-11-05 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Katowice
2018-11-05 (2 dni)
1 480 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Warszawa
2018-11-06
550 Zobacz

Intensywny trening dla trenerów

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-11-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zamówienia publiczne o wartości poniżej 30 tys. € i inne zamówienia wyłączone z obowiązku stosowania ustawy Pzp oraz zasady konstruowania wewnętrznych procedur udzielania zamówień

Tomasz Kowalewski Warszawa
2018-11-06
590 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Kraków
2018-11-07
550 Zobacz

Rozwiązywanie konfliktów w organizacji

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-11-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

Spółki handlowe – z uwzględnieniem regulacji dotyczących prawidłowego zawierania umów handlowych

Marzena Tyl Kraków
2018-11-07 (2 dni)
1 580 Zobacz

Zatrudnianie cudzoziemców

Krzysztof Stucke Warszawa
2018-11-07
590 Zobacz

Skuteczna rozmowa windykacyjna  - Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-11-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Archiwizacja Dokumentacji - Warsztaty dla prowadzących archiwa zakładowe/składnice akt

Małgorzata Bieda Warszawa
2018-11-08
590 Zobacz

Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta. Praktyczne warsztaty z elementami telefonicznego umawiania spotkań.

Wojciech Szewczykowski Poznań
2018-11-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prawo autorskie w praktyce

Aleksandra Nowak - Gruca Kraków
2018-11-08 (2 dni)
1 580 Zobacz

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Aleksandra Chrapko Kraków
2018-11-12 (2 dni)
1 580 Zobacz

Pokonaj stres na zawsze

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-11-12 (2 dni)
1 480 Zobacz

Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne

Agnieszka Olejnik Kraków
2018-11-12 (2 dni)
1 580 Zobacz

Umowy cywilnoprawne w obrocie gospodarczym

Marzena Tyl Kraków
2018-11-12
880 Zobacz

Media Relations - warsztat PR Managera

Ewa Gadomska Katowice
2018-11-12 (2 dni)
1 480 Zobacz

Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Adrianna Zbińska Poznań
2018-11-13 (2 dni)
1 480 Zobacz

Intensywny trening umiejętności menadżerskich

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-11-14 (2 dni)
1 480 Zobacz

Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników - Warsztaty

Małgorzata Bieda Warszawa
2018-11-15
590 Zobacz

Skuteczny specjalista działu zakupów

Mirosław Plak Warszawa
2018-11-15 (2 dni)
1 580 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-11-15 (2 dni)
1 480 Zobacz

Budowanie zespołu i komunikacja w grupie

Aleksandra Chrapko Zakopane
2018-11-15 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczny przedstawiciel handlowy

Mirosław Plak Kraków
2018-11-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności czyli o tym, jak organizować sobie pracę i radzić sobie z relacjami

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-11-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

General Data Protection Regulation (rozporządzenie GDPR/RODO) - wyzwanie w zakresie nowej ustawy o ochronie danych osobowych na 2018 r.

Marzena Tyl Kraków
2018-11-20
550 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Warszawa
2018-11-22
550 Zobacz

Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Izabela Krzyszycha Kraków
2018-11-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Relacyjna obsługa reklamacji - Jak rozmawiać z Klientem zgłaszającym reklamacje, żeby nawet mimo braku załatwienia sprawy po jego myśli, dalej był naszym zadowolonym Klientem?

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-11-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Aleksandra Chrapko Kraków
2018-11-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym(EZD)

Małgorzata Bieda Warszawa
2018-11-22
590 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-11-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Umowy handlowe w praktyce

Marzena Tyl Kraków
2018-11-22 (2 dni)
1 580 Zobacz

Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne

Ewa Gadomska Katowice
2018-11-22 (2 dni)
1 380 Zobacz

Skuteczny specjalista działu zakupów

Mirosław Plak Katowice
2018-11-26 (2 dni)
1 580 Zobacz

Nowoczesne narzędzia selekcji pracowników, czyli rekrutacja w poszukiwaniu talentów

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-11-26
880 Zobacz

Nowoczesne formy marketingu

Ewa Gadomska Kraków
2018-11-26 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników - czyli trening mistrzów rozwoju

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-11-27
880 Zobacz

Umowy handlowe w praktyce

Marzena Tyl Warszawa
2018-11-27 (2 dni)
1 580 Zobacz

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Krzysztof Stucke Warszawa
2018-11-27
590 Zobacz

Rekrutacja i selekcja w nowoczesnej organizacji

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-11-28
880 Zobacz

Prawo własności intelektualnej w praktyce

Aleksandra Nowak - Gruca Kraków
2018-11-29 (2 dni)
1 580 Zobacz

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

Izabela Krzyszycha Kraków
2018-12-03 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-12-03 (2 dni)
1 480 Zobacz

Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-12-03 (2 dni)
1 480 Zobacz

Negocjacje w biznesie

Mirosław Plak Warszawa
2018-12-03 (2 dni)
1 580 Zobacz

Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-12-03 (2 dni)
1 580 Zobacz

Budowanie zespołu i komunikacja w grupie

Aleksandra Chrapko Kraków
2018-12-03 (2 dni)
1 480 Zobacz

Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-12-03 (2 dni)
1 480 Zobacz

Media Relations - warsztat PR Managera

Ewa Gadomska Kraków
2018-12-03 (2 dni)
1 480 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Warszawa
2018-12-04
550 Zobacz

Archiwizacja Dokumentacji - Warsztaty dla prowadzących archiwa zakładowe/składnice akt

Małgorzata Bieda Warszawa
2018-12-04
590 Zobacz

Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-12-05 (2 dni)
1 480 Zobacz

Kodeks Pracy po nowelizacji z uwzględnieniem najnowszych zmian

Krzysztof Stucke Warszawa
2018-12-05
590 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-12-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Umowy handlowe w praktyce

Marzena Tyl Kraków
2018-12-06 (2 dni)
1 580 Zobacz

Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji

Wojciech Szewczykowski Wrocław
2018-12-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

Ewa Gadomska Katowice
2018-12-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Sprzedaż doskonała - zaawansowane techniki sprzedaży

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-12-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Coachingowy styl zarządzania jako skuteczne narzędzie zarządzania personelem (coaching biznesowy)

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2018-12-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Katowice
2018-12-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej

Agnieszka Olejnik Kraków
2018-12-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Kraków
2018-12-11
550 Zobacz

Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników - Warsztaty

Małgorzata Bieda Warszawa
2018-12-11
590 Zobacz

Procesowa „narzędziownia” HR - czyli zarządzanie talentami, systemami ocen okresowych, zarządzanie rozwojem i motywacją

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-12-12
880 Zobacz

Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych. Stosowanie RODO i nowych przepisów krajowych.

Łukasz Miętkowski Warszawa
2018-12-12
550 Zobacz

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych

Aleksandra Chrapko Kraków
2018-12-13 (2 dni)
1 580 Zobacz

Umowy handlowe w praktyce

Marzena Tyl Katowice
2018-12-13 (2 dni)
1 580 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Poznań
2018-12-13 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prawo autorskie w praktyce

Aleksandra Nowak - Gruca Kraków
2018-12-13 (2 dni)
1 580 Zobacz

Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami

Aleksandra Chrapko Kraków
2018-12-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczny specjalista działu zakupów

Mirosław Plak Kraków
2018-12-17 (2 dni)
1 580 Zobacz

ZNAKOMITA ORGANIZACJA CZASU Z ELEMENTAMI ASERTYWNOŚCI czyli jak zarządzać swoją osobistą efektywnością

Agnieszka Olejnik Warszawa
2018-12-17 (2 dni)
1 580 Zobacz

Umowy cywilnoprawne w obrocie gospodarczym

Marzena Tyl Kraków
2018-12-17
880 Zobacz

Nowoczesne formy marketingu

Ewa Gadomska Katowice
2018-12-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-12-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-12-20 (2 dni)
1 480 Zobacz

Spółki handlowe – z uwzględnieniem regulacji dotyczących prawidłowego zawierania umów handlowych

Marzena Tyl Kraków
2018-12-20 (2 dni)
1 580 Zobacz

= Szkolenia otwarte - czym są?

Są to warsztaty skupiające pracowników różnych firmy i instytucji, dające możliwość wymiany informacji, zaczerpnięcia inspiracji oraz konfrontacji spostrzeżeń dotyczących własnej pracy. Szkolenia otwarte kierujemy do pracowników różnych organizacji, zainteresowanych rozwojem własnych umiejętności.

= Kiedy wybrać szkolenie otwarte?

Zalety szkoleń otwartych, które warto wziąć pod uwagę przy wyborze formuły szkolenia:

  • Możliwość przeszkolenia jednego bądź kilku pracowników w różnych terminach - taniej i szybciej
  • Możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy pracownikami różnych środowisk, zaczerpnięcia wiedzy, spojrzenia na wybrane kwestie z innego punktu widzenia
  • Możliwość konfrontacji, sprawdzenia się, czy też nawiązania nowych relacji biznesowych.
  • Swoboda i otwartość wobec przypadkowo poznanych ludzi, co prowadzi do bardziej efektywnego udziału w szkoleniu
  • Styczność z różnorodnością dotyczącą sposobów rozwiązań danego problemu, co skłania do kreatywności na gruncie własnej pracy
  • Wygoda w postaci zapewnionej części logistyczno-organizacyjnej (miejsce szkolenia, catering, noclegi)
  • Okazja do tego, aby zbadać własne potrzeby rozwojowe, a następnie otrzymać kompetentne wskazówki, przygotowane przez profesjonalnego trenera.
  • Uczestnictwo w warsztatach, podczas których trenerzy - specjaliści, praktycy biznesu, angażują w praktyczne treningi i mobilizują do aktywności, dzieląc się z Państwem swoim doświadczeniem.

= Do kogo są skierowane szkolenia otwarte?

Szkolenia otwarte to świetne rozwiązanie dla pracowników firmy, instytucji, osób prywatnych, które są otwarte na wymianę informacji, spostrzeżeń z osobami z różnych środowisk. To forma idealna dla tych, którzy w drodze dyskusji, wspólnych ćwiczeń są gotowi na poznanie różnych punktów widzenia, a także dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z pozostałymi uczestnikami warsztatów. To idealna formuła dla poszukujących inspiracji, chcących odświeżyć swoje środowisko pracy i rutynę dnia codziennego.

= Dlaczego szkolenia otwarte z AVENHANSEN?

  • Dbamy o wysoką jakość organizowanych przez nas szkoleń - dlatego grupy na naszych szkoleniach otwartych nie przekraczają 10 osób.
  • Dbamy o to, aby na szkoleniach otwartych również (co jest oczywiste w przypadku szkoleń zamkniętych) mieli Państwo możliwość wpływu na jego zakres i przebieg. Uważnie wsłuchujemy się w Państwa oczekiwania i staramy się je spełniać.
  • Hotele,  w których organizowane są szkolenia otwarte znajdują się w ścisłym centrum miast. Po zakończonym dniu szkolenia, w ciągu kilku minut, piechotą, mogą się Państwo znaleźć w bardzo atrakcyjnych miejscach i skorzystać z ich wyjątkowej atmosfery.
  • W ramach szkoleń otwartych proponujemy Państwu bezpłatne doradztwo w zakresie dookreślenia potrzeb szkoleniowych. To wyjątkowa okazja aby dowiedzieć się, czego naprawdę potrzebujemy i aby otrzymać kompetentne wskazówki, przygotowane przez profesjonalnego doradcę. Natomiast po zakończonym szkoleniu wsparcie      poszkoleniowe Trenerów (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Nasi wybitni trenerzy - specjaliści / praktycy biznesu chętnie dzielą się z Państwem swoim doświadczeniem, angażując w praktyczne treningi i mobilizując do aktywności, powodują, że uczestnictwo w naszych szkoleniach to wyjątkowa przygoda z biznesem. 
  • Taki rodzaj szkolenia, to również prostota rezerwacji i logistyki - my zarezerwujemy Państwu salę szkoleniową, noclegi i posiłki. Państwa zapraszamy natomiast do urokliwego Krakowa, Poznania, Warszawy, Gdańska, Wrocławia i Zakopanego, gdzie po skończonym szkoleniu można odpocząć w atrakcyjnych miejscach - na pewno każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie, a my z przyjemnością podpowiemy, gdzie i jak najlepiej spędzić czas.
  • Każde szkolenie otwarte to szczegółowo dopracowany program szkolenia oraz starannie przygotowane materiały szkoleniowe
  • Po zrealizowanym szkoleniu otwartym każdy z uczestników otrzymuje Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W czasie każdego szkolenia otwartego organizujemy losowanie dla jego uczestników. Wygraną jest możliwość skorzystania z rabatu na dowolne szkolenie otwarte w wysokości 50% jego ceny (do wykorzystania w ciągu 6 miesięcy po zakończonym szkoleniu).

= W jakich miastach organizujemy szkolenia otwarte?

Szkolenia odbywają się zgodnie z kalendarzem szkoleń otwartych w hotelach, w dogodnych lokalizacjach w następujących miastach:

  • Kraków
    • Hotel*****Radisson Blu, ul. Straszewskiego 17, 31-101 Kraków
  • Warszawa
    • ADN Centrum Konferencyjne al.Jana Pawła II 25,  00-854 Warszawa
    • Golden Floor Plaza al. Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa
  • Katowice
    • Hotel***Quality Silesian ul. Szybowcowa 1 A, 40-502 Katowice
  • Gdańsk
  • Wrocław
    • ​​​​​​​Hotel***Europejski, ul. Piłsudskiego 88, 50-017 Wrocław
    • Hotel***Piast , ul. Piłsudskiego 98, 50-017 Wrocław
  • Poznań
    • ​​​​​​​Ogrodowa 12 – Conference Center ul. Ogrodowa 12; 61-821 Poznań
    • Hotel***Safir, ul.Żmigrodzka 41/49, 60-101 Poznań )
  • Zakopane

= Z jakich dziedzin organizujemy szkolenia otwarte?

  • Umiejętności  osobiste (asertywność, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie stresem, prezentacje i wystąpienia publiczne)
  • Finanse (inwentaryzacja, rachunkowość, controlling sprzedaży)
  • Zarządzanie (zarządzanie zespołem handlowym, przywództwo, skuteczny lider, budowanie zespołu)
  • Prawo i przepisy (KPA, umowy handlowe, windykacja należności, prawo autorskie, prawo budowlane, umowy cywilnoprawne, zamówienia publiczne)      
  • Komunikacja / Negocjacje (komunikacja z inteligencją emocjonalną, negocjacje w biznesie, skuteczny specjalista działu zakupów)
  • Marketing / Public Relations (nowoczesne formy marketingu, Media Relation, personal branding)
  • Sprzedaż i Obsługa Klienta (obsługa trudnego Klienta, techniki sprzedaży, sposoby pozyskiwania Klientów, budowanie relacji z Klientami)
  • Zarządzanie projektami (FIDIC, PRINCE2, zarządzanie projektami w praktyce)
  • Kadry i płace (Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych)
  • Zasoby ludzkie (rekrutacja i selekcja, system ocen okresowych, rozmowy oceniające, zarządzanie talentami)

Poniżej, w trzech boksach znajdują się najważniejsze informacje o organizowanych przez nas szkoleniach otwartych.

Opinie

Regulamin

Informacje o szkoleniach otwartych