Szkolenia otwarte organizujemy w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi i Zakopanem.


Na biznesowe szkolenia otwarte zapraszamy Uczestników z różnych firm oraz instytucji. Taka forma szkoleń daje możliwość wymiany informacji, spojrzenia na własne przedsiębiorstwo i własną pracę przez pryzmat pracy innych ludzi na podobnych stanowiskach, mających podobne problemy, ale i sukcesy zawodowe. Jest to idealne rozwiązanie zarówno dla osób prywatnych, jak i firm, które chcą rozwijać kompetencje poszczególnych osób w konkretnym obszarze.


Realizując szkolenia biznesowe - otwarte zwracamy szczególną uwagę na fakt dalszej (poszkoleniowej) pracy wdrożeniowej uczestnika z pozyskanymi umiejętnościami.


Posiadamy ZNAK JAKOŚCI Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno - Szkoleniowych (MSUES).


Tytuł szkolenia
Trener
Miasto
Termin
Cena

Archiwizacja dokumentacji

Małgorzata Bieda Warszawa
2021-08-02
590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Efektywna praca zdalna

Małgorzata Dziubała On-line
2021-08-02
390/590 Zobacz

Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-08-02 (2 dni)
1 480 Zobacz

Intensywny trening umiejętności menedżerskich

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-08-06
780 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie.

Agnieszka Nowicka-Przyborska On-line
2021-08-09
390/590 Zobacz

Warsztaty kreatywnego myślenia

Aleksandra Chrapko Zakopane
2021-08-09
880 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Nowoczesne formy marketingu

Ewa Gadomska On-line
2021-08-10 (2 dni)
890/1 180 Zobacz

Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem

Adrianna Zbińska Poznań
2021-08-12 (2 dni)
1 480 Zobacz

Budżetowanie i zarządzanie kosztami w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa

Grzegorz Michalski Kraków
2021-08-12 (2 dni)
1 780 Zobacz

Sztuka podejmowania decyzji

Małgorzata Dziubała Poznań
2021-08-13
880 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Prawo Pracy z uwzględnieniem najnowszych zmian w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego z powodu COVID-19

Krzysztof Stucke On-line
2021-08-16
390/590 Zobacz

Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-08-16 (2 dni)
1 280/1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Project Manager - skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Adrianna Zbińska On-line
2021-08-19 (2 dni)
980/1 180 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-08-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

Agile Project Management - efektywne zarządzanie projektami

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2021-08-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Wczoraj kolega, dzisiaj szef

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2021-08-20
490/690 Zobacz

Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników - Warsztaty

Małgorzata Bieda Warszawa
2021-08-23
590 Zobacz

Profesjonalne techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-08-23 (2 dni)
1 480 Zobacz

Kompetencje menedżera w czasie kryzysu

Małgorzata Dziubała Warszawa
2021-08-23
880 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Efektywny Menedżer ON-LINE – komunikacja z zespołem na odległość

Maciej Leszczyński On-line
2021-08-23 (2 dni)
890/1 180 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Wrocław
2021-08-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-08-26 (2 dni)
1 480 Zobacz

Sztuczna inteligencja (AI), nadludzie i prawo nowych technologii

Aleksandra Nowak - Gruca Kraków
2021-08-26 (2 dni)
1 580 Zobacz

Umowy handlowe - praktyczny warsztat sporządzania umów

Łukasz Miętkowski Kraków
2021-08-26 (2 dni)
1 580 Zobacz

Rekrutacja i selekcja w nowoczesnej organizacji

Adrianna Zbińska Wrocław
2021-08-27
880 Zobacz

Trening budowania pewności siebie i własnego wizerunku w życiu zawodowym i prywatnym

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-08-30 (2 dni)
1 480 Zobacz

Rozwiązywanie konfliktów w organizacji

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-09-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-09-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

Nowoczesne formy marketingu

Ewa Gadomska Katowice
2021-09-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Agnieszka Olejnik Warszawa
2021-09-09 (2 dni)
1 580 Zobacz

Menedżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami

Adrianna Zbińska Wrocław
2021-09-10
880 Zobacz

Prawo dla Działu Zakupów. Skuteczne i bezpieczne zawieranie umów

Łukasz Miętkowski Kraków
2021-09-13 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zadowolony klient-efektywny proces obsługi na odległość

Maciej Leszczyński On-line
2021-09-13 (2 dni)
890/1 180 Zobacz

Media Relations - warsztat PR Managera

Ewa Gadomska Kraków
2021-09-14 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Prawo własności intelektualnej i mediów cyfrowych w gospodarce 4.0

Aleksandra Nowak - Gruca On-line
2021-09-16
390/590 Zobacz

Skuteczne negocjacje handlowe

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-09-16 (2 dni)
1 480 Zobacz

Kompetencje menedżera marketingu i sprzedaży

Małgorzata Dziubała Kraków
2021-09-16 (2 dni)
1 480 Zobacz

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem.

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-09-16 (2 dni)
1 580 Zobacz

Treasury management i cash management: zarządzanie skarbem i przepływami gotówki w trakcie budowania trwałej wartości przedsiębiorstwa

Grzegorz Michalski Wrocław
2021-09-16 (2 dni)
1 780 Zobacz

Windykacja i egzekucja. Jak skutecznie odzyskać należności

Łukasz Miętkowski Warszawa
2021-09-17
880 Zobacz

Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym (EZD)

Małgorzata Bieda Warszawa
2021-09-17
590 Zobacz

Dostęp do informacji publicznej w kontekście najnowszych nowelizacji przepisów oraz RODO

Łukasz Miętkowski Warszawa
2021-09-20
880 Zobacz

Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne

Agnieszka Olejnik Kraków
2021-09-20 (2 dni)
1 580 Zobacz

Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-09-20 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie stresem. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych oraz prywatnych i nie tracić motywacji do działania

Agnieszka Olejnik Warszawa
2021-09-23
880 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Warszawa
2021-09-23 (2 dni)
1 480 Zobacz

Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-09-23 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zatrudnianie cudzoziemców

Krzysztof Stucke On-line
2021-09-24
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Jak stosować techniki kreatywne w biznesie

Małgorzata Dziubała On-line
2021-09-24
390/590 Zobacz

Facylitacja spotkań biznesowych

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2021-09-24
880 Zobacz

Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-09-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zarządzanie Projektami – B+R

Włodzimierz Gawroński On-line
2021-09-27 (2 dni)
1 580 Zobacz

Skuteczny negocjator w dziale zakupów

Maciej Leszczyński Kraków
2021-09-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie projektami w oparciu o współpracę zespołową

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2021-09-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne

Agnieszka Olejnik Warszawa
2021-09-30 (2 dni)
1 580 Zobacz

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-09-30 (2 dni)
1 580 Zobacz

Prawo autorskie w praktyce

Aleksandra Nowak - Gruca Warszawa
2021-10-04 (2 dni)
1 580 Zobacz

Finanse dla niefinansistów

Grzegorz Michalski Kraków
2021-10-04 (2 dni)
1 780 Zobacz

Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2021-10-04 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie czasem - work - life balance

Agnieszka Olejnik Warszawa
2021-10-05
880 Zobacz

Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn

Ewa Gadomska Kraków
2021-10-06
880 Zobacz

Project Manager - skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Adrianna Zbińska Poznań
2021-10-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie reklamacjami w praktyce - aspekty prawne. Rewolucyjne zmiany od 01.06.2020 r.

Łukasz Miętkowski Kraków
2021-10-08
880 Zobacz

Intensywny trening umiejętności menedżerskich

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-10-11
780 Zobacz

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-10-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Agnieszka Olejnik Kraków
2021-10-11 (2 dni)
1 580 Zobacz

Kadry i płace - naliczanie wynagrodzeń w praktyce 2021

Krzysztof Stucke Kraków
2021-10-14 (2 dni)
1 090 Zobacz

Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych

Adrianna Zbińska Poznań
2021-10-14 (2 dni)
1 480 Zobacz

Archiwizacja dokumentacji

Małgorzata Bieda Warszawa
2021-10-15
590 Zobacz

Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce

Łukasz Miętkowski Warszawa
2021-10-18 (2 dni)
1 580 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Kraków
2021-10-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Warsztaty kreatywnego myślenia

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-10-19
880 Zobacz

Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-10-21 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Poznań
2021-10-21 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie.

Agnieszka Nowicka-Przyborska On-line
2021-10-22
390/590 Zobacz

Trening budowania pewności siebie i własnego wizerunku w życiu zawodowym i prywatnym

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-10-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

Przetwarzanie danych osobowych pracowników - nowelizacja przepisów RODO i wytyczne UODO dla pracodawców

Łukasz Miętkowski Kraków
2021-10-25
880 Zobacz

Nowoczesne formy marketingu

Ewa Gadomska Kraków
2021-10-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

Kompetencje menedżera w czasie kryzysu

Małgorzata Dziubała Warszawa
2021-10-25
880 Zobacz

Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem

Adrianna Zbińska Wrocław
2021-10-28 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie płynnością finansową

Grzegorz Michalski Kraków
2021-10-28 (2 dni)
1 780 Zobacz

Umowy handlowe - praktyczny warsztat sporządzania umów

Łukasz Miętkowski Warszawa
2021-10-28 (2 dni)
1 580 Zobacz

Intensywny trening dla trenerów

Adrianna Zbińska Poznań
2021-11-04 (2 dni)
1 480 Zobacz

Agile Project Management - efektywne zarządzanie projektami

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2021-11-04 (2 dni)
1 480 Zobacz

Windykacja i egzekucja. Jak skutecznie odzyskać należności

Łukasz Miętkowski Kraków
2021-11-05
880 Zobacz

Savoir-vivre w biznesie

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2021-11-08 (2 dni)
1 280 Zobacz

Sztuczna inteligencja (AI), nadludzie i prawo nowych technologii

Aleksandra Nowak - Gruca Warszawa
2021-11-08 (2 dni)
1 580 Zobacz

Profesjonalne techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-11-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-11-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Efektywny Menedżer ON-LINE – komunikacja z zespołem na odległość

Maciej Leszczyński On-line
2021-11-08 (2 dni)
890/1 180 Zobacz

Media Relations - warsztat PR Managera

Ewa Gadomska Warszawa
2021-11-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Prawo Pracy z uwzględnieniem najnowszych zmian w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego z powodu COVID-19

Krzysztof Stucke On-line
2021-11-15
390/590 Zobacz

Budżetowanie i zarządzanie kosztami w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa

Grzegorz Michalski Kraków
2021-11-15 (2 dni)
1 780 Zobacz

Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja

Aleksandra Chrapko Katowice
2021-11-15 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie stresem. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych oraz prywatnych i nie tracić motywacji do działania

Agnieszka Olejnik Warszawa
2021-11-16
880 Zobacz

Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-11-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników - Warsztaty

Małgorzata Bieda Warszawa
2021-11-18
590 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-11-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów

Włodzimierz Gawroński Kraków
2021-11-18 (2 dni)
1 580 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Kraków
2021-11-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Menedżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami

Adrianna Zbińska Wrocław
2021-11-19
880 Zobacz

Sztuka podejmowania decyzji

Małgorzata Dziubała Warszawa
2021-11-19
880 Zobacz

Dostęp do informacji publicznej w kontekście najnowszych nowelizacji przepisów oraz RODO

Łukasz Miętkowski Kraków
2021-11-22
880 Zobacz

Prawo dla Działu Zakupów. Skuteczne i bezpieczne zawieranie umów

Łukasz Miętkowski Warszawa
2021-11-25 (2 dni)
1 580 Zobacz

Pokonaj stres na zawsze

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-11-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie przepływami gotówki i gospodarowanie gotówką (Cash-flows management i cash management) w trakcie budowania trwałej wartości przedsiębiorstwa

Grzegorz Michalski Kraków
2021-11-25 (2 dni)
1 780 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Agnieszka Olejnik Warszawa
2021-11-25 (2 dni)
1 580 Zobacz

Zarządzanie projektami w oparciu o współpracę zespołową

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2021-11-29 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-11-29 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne

Agnieszka Olejnik Kraków
2021-11-29 (2 dni)
1 580 Zobacz

Skuteczny negocjator w dziale zakupów

Maciej Leszczyński Warszawa
2021-11-29 (2 dni)
1 480 Zobacz

Rozwiązywanie konfliktów w organizacji

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-12-02 (2 dni)
1 480 Zobacz

Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem

Adrianna Zbińska Poznań
2021-12-02 (2 dni)
1 480 Zobacz

Finanse dla niefinansistów

Grzegorz Michalski Wrocław
2021-12-02 (2 dni)
1 780 Zobacz

Zarządzanie reklamacjami w praktyce - aspekty prawne. Rewolucyjne zmiany od 01.06.2020 r.

Łukasz Miętkowski Warszawa
2021-12-02
880 Zobacz

Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-12-02 (2 dni)
1 480 Zobacz

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-12-02 (2 dni)
1 580 Zobacz

Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym (EZD)

Małgorzata Bieda Warszawa
2021-12-03
590 Zobacz

Jak stosować techniki kreatywne w biznesie

Małgorzata Dziubała Wrocław
2021-12-03
880 Zobacz

Facylitacja spotkań biznesowych

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2021-12-03
880 Zobacz

Prawo własności intelektualnej i mediów cyfrowych w gospodarce 4.0

Aleksandra Nowak - Gruca Kraków
2021-12-06 (2 dni)
1 580 Zobacz

Media Relations - warsztat PR Managera

Ewa Gadomska Katowice
2021-12-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Agnieszka Olejnik Kraków
2021-12-06 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zadowolony klient-efektywny proces obsługi na odległość

Maciej Leszczyński On-line
2021-12-06 (2 dni)
890/1 180 Zobacz

Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-12-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Wrocław
2021-12-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce

Łukasz Miętkowski Kraków
2021-12-09 (2 dni)
1 580 Zobacz

Kompetencje menedżera marketingu i sprzedaży

Małgorzata Dziubała Poznań
2021-12-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne

Agnieszka Olejnik Warszawa
2021-12-09 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zatrudnianie cudzoziemców

Krzysztof Stucke On-line
2021-12-13
390/590 Zobacz

Prawo autorskie w praktyce

Aleksandra Nowak - Gruca Kraków
2021-12-13 (2 dni)
1 580 Zobacz

Przetwarzanie danych osobowych pracowników - nowelizacja przepisów RODO i wytyczne UODO dla pracodawców

Łukasz Miętkowski Warszawa
2021-12-13
880 Zobacz

Skuteczne negocjacje handlowe

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-12-13 (2 dni)
1 480 Zobacz

Nowoczesne formy marketingu

Ewa Gadomska Warszawa
2021-12-13 (2 dni)
1 480 Zobacz

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem.

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-12-13 (2 dni)
1 580 Zobacz

Zarządzanie czasem - work - life balance

Agnieszka Olejnik Warszawa
2021-12-13
880 Zobacz

Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2021-12-13 (2 dni)
1 480 Zobacz

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-12-16 (2 dni)
1 480 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Warszawa
2021-12-16 (2 dni)
1 480 Zobacz

Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie.

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2021-12-17
880 Zobacz

= Szkolenia otwarte - czym są?

Są to warsztaty skupiające pracowników różnych firmy i instytucji, dające możliwość wymiany informacji, zaczerpnięcia inspiracji oraz konfrontacji spostrzeżeń dotyczących własnej pracy. Szkolenia otwarte kierujemy do pracowników różnych organizacji, zainteresowanych rozwojem własnych umiejętności.

= Kiedy wybrać szkolenie otwarte?

Zalety szkoleń otwartych, które warto wziąć pod uwagę przy wyborze formuły szkolenia:

  • Możliwość przeszkolenia jednego bądź kilku pracowników w różnych terminach - taniej i szybciej
  • Możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy pracownikami różnych środowisk, zaczerpnięcia wiedzy, spojrzenia na wybrane kwestie z innego punktu widzenia
  • Możliwość konfrontacji, sprawdzenia się, czy też nawiązania nowych relacji biznesowych.
  • Swoboda i otwartość wobec przypadkowo poznanych ludzi, co prowadzi do bardziej efektywnego udziału w szkoleniu
  • Styczność z różnorodnością dotyczącą sposobów rozwiązań danego problemu, co skłania do kreatywności na gruncie własnej pracy
  • Wygoda w postaci zapewnionej części logistyczno-organizacyjnej (miejsce szkolenia, catering, noclegi)
  • Okazja do tego, aby zbadać własne potrzeby rozwojowe, a następnie otrzymać kompetentne wskazówki, przygotowane przez profesjonalnego trenera.
  • Uczestnictwo w warsztatach, podczas których trenerzy - specjaliści, praktycy biznesu, angażują w praktyczne treningi i mobilizują do aktywności, dzieląc się z Państwem swoim doświadczeniem.

= Do kogo są skierowane szkolenia otwarte?

Szkolenia otwarte to świetne rozwiązanie dla pracowników firmy, instytucji, osób prywatnych, które są otwarte na wymianę informacji, spostrzeżeń z osobami z różnych środowisk. To forma idealna dla tych, którzy w drodze dyskusji, wspólnych ćwiczeń są gotowi na poznanie różnych punktów widzenia, a także dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z pozostałymi uczestnikami warsztatów. To idealna formuła dla poszukujących inspiracji, chcących odświeżyć swoje środowisko pracy i rutynę dnia codziennego.

= Dlaczego szkolenia otwarte z AVENHANSEN?

  • Dbamy o wysoką jakość organizowanych przez nas szkoleń - dlatego grupy na naszych szkoleniach otwartych nie przekraczają 10 osób.
  • Dbamy o to, aby na szkoleniach otwartych również (co jest oczywiste w przypadku szkoleń zamkniętych) mieli Państwo możliwość wpływu na jego zakres i przebieg. Uważnie wsłuchujemy się w Państwa oczekiwania i staramy się je spełniać.
  • Hotele,  w których organizowane są szkolenia otwarte znajdują się w ścisłym centrum miast. Po zakończonym dniu szkolenia, w ciągu kilku minut, piechotą, mogą się Państwo znaleźć w bardzo atrakcyjnych miejscach i skorzystać z ich wyjątkowej atmosfery.
  • W ramach szkoleń otwartych proponujemy Państwu bezpłatne doradztwo w zakresie dookreślenia potrzeb szkoleniowych. To wyjątkowa okazja aby dowiedzieć się, czego naprawdę potrzebujemy i aby otrzymać kompetentne wskazówki, przygotowane przez profesjonalnego doradcę. Natomiast po zakończonym szkoleniu wsparcie      poszkoleniowe Trenerów (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Nasi wybitni trenerzy - specjaliści / praktycy biznesu chętnie dzielą się z Państwem swoim doświadczeniem, angażując w praktyczne treningi i mobilizując do aktywności, powodują, że uczestnictwo w naszych szkoleniach to wyjątkowa przygoda z biznesem. 
  • Taki rodzaj szkolenia, to również prostota rezerwacji i logistyki - my zarezerwujemy Państwu salę szkoleniową, noclegi i posiłki. Państwa zapraszamy natomiast do urokliwego Krakowa, Poznania, Warszawy, Gdańska, Wrocławia i Zakopanego, gdzie po skończonym szkoleniu można odpocząć w atrakcyjnych miejscach - na pewno każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie, a my z przyjemnością podpowiemy, gdzie i jak najlepiej spędzić czas.
  • Każde szkolenie otwarte to szczegółowo dopracowany program szkolenia oraz starannie przygotowane materiały szkoleniowe
  • Po zrealizowanym szkoleniu otwartym każdy z uczestników otrzymuje Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W czasie każdego szkolenia otwartego organizujemy losowanie dla jego uczestników. Wygraną jest możliwość skorzystania z rabatu na dowolne szkolenie otwarte w wysokości 50% jego ceny (do wykorzystania w ciągu 6 miesięcy po zakończonym szkoleniu).

= W jakich miastach organizujemy szkolenia otwarte?

Szkolenia odbywają się zgodnie z kalendarzem szkoleń otwartych w hotelach, w dogodnych lokalizacjach w następujących miastach:

  • Kraków
    • Hotel*****Radisson Blu, ul. Straszewskiego 17, 31-101 Kraków
  • Warszawa
    • ADN Centrum Konferencyjne al.Jana Pawła II 25,  00-854 Warszawa
    • Golden Floor Plaza al. Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa
  • Katowice
    • Hotel***Quality Silesian ul. Szybowcowa 1 A, 40-502 Katowice
  • Gdańsk
  • Wrocław
    • ​​​​​​​Hotel***Europejski, ul. Piłsudskiego 88, 50-017 Wrocław
    • Hotel***Piast , ul. Piłsudskiego 98, 50-017 Wrocław
  • Poznań
    • ​​​​​​​Ogrodowa 12 – Conference Center ul. Ogrodowa 12; 61-821 Poznań
    • Hotel***Safir, ul.Żmigrodzka 41/49, 60-101 Poznań )
  • Zakopane

= Z jakich dziedzin organizujemy szkolenia otwarte?

  • Umiejętności  osobiste (asertywność, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie stresem, prezentacje i wystąpienia publiczne)
  • Finanse (inwentaryzacja, rachunkowość, controlling sprzedaży)
  • Zarządzanie (zarządzanie zespołem handlowym, przywództwo, skuteczny lider, budowanie zespołu)
  • Prawo i przepisy (KPA, umowy handlowe, windykacja należności, prawo autorskie, prawo budowlane, umowy cywilnoprawne, zamówienia publiczne)      
  • Komunikacja / Negocjacje (komunikacja z inteligencją emocjonalną, negocjacje w biznesie, skuteczny specjalista działu zakupów)
  • Marketing / Public Relations (nowoczesne formy marketingu, Media Relation, personal branding)
  • Sprzedaż i Obsługa Klienta (obsługa trudnego Klienta, techniki sprzedaży, sposoby pozyskiwania Klientów, budowanie relacji z Klientami)
  • Zarządzanie projektami (FIDIC, PRINCE2, zarządzanie projektami w praktyce)
  • Kadry i płace (Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych)
  • Zasoby ludzkie (rekrutacja i selekcja, system ocen okresowych, rozmowy oceniające, zarządzanie talentami)

Poniżej, w trzech boksach znajdują się najważniejsze informacje o organizowanych przez nas szkoleniach otwartych.

Opinie

Regulamin

Informacje o szkoleniach otwartych