Szkolenia otwarte organizujemy w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi i Zakopanem.


Na biznesowe szkolenia otwarte zapraszamy Uczestników z różnych firm oraz instytucji. Taka forma szkoleń daje możliwość wymiany informacji, spojrzenia na własne przedsiębiorstwo i własną pracę przez pryzmat pracy innych ludzi na podobnych stanowiskach, mających podobne problemy, ale i sukcesy zawodowe. Jest to idealne rozwiązanie zarówno dla osób prywatnych, jak i firm, które chcą rozwijać kompetencje poszczególnych osób w konkretnym obszarze.


Realizując szkolenia biznesowe - otwarte zwracamy szczególną uwagę na fakt dalszej (poszkoleniowej) pracy wdrożeniowej uczestnika z pozyskanymi umiejętnościami.


Posiadamy ZNAK JAKOŚCI Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno - Szkoleniowych (MSUES).


Tytuł szkolenia
Trener
Miasto
Termin
Cena

Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym (EZD)

Małgorzata Bieda Warszawa
2020-10-23
590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Menedżer reklam na Facebooku od A do Z

Sylwia Kwaśniewska On-line
2020-10-23
590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: KreaTYwny w biznesie

Małgorzata Dziubała On-line
2020-10-27
390/590 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Łódź
2020-10-29 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta

Adrianna Zbińska On-line
2020-10-29
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Facylitacja spotkań biznesowych

Agnieszka Nowicka-Przyborska On-line
2020-10-30
390/590 Zobacz

Zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników - czyli trening mistrzów rozwoju

Agnieszka Olejnik Warszawa
2020-11-02
880 Zobacz

Agile Project Management - efektywne zarządzanie projektami

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2020-11-02 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2020-11-04 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

Kodeks Pracy po nowelizacji z uwzględnieniem najnowszych zmian

Krzysztof Stucke Warszawa
2020-11-05
690 Zobacz

Rozpoczęcie działalności gospodarczej - aspekty prawne

Łukasz Miętkowski Warszawa
2020-11-05
880 Zobacz

Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem

Adrianna Zbińska Wrocław
2020-11-05 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka

Agnieszka Nowicka-Przyborska On-line
2020-11-05 (2 dni)
980/1 180 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

Andrzej Zabawa Warszawa
2020-11-05
1 480 Zobacz

Zarządzanie płynnością finansową

Grzegorz Michalski Kraków
2020-11-05 (2 dni)
1 780 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Team work w czasie pracy zdalnej

Małgorzata Dziubała On-line
2020-11-06
390/590 Zobacz

Przetwarzanie danych osobowych pracowników - nowelizacja przepisów RODO i wytyczne UODO dla pracodawców

Łukasz Miętkowski Warszawa
2020-11-06
880 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Rewolucja w zamówieniach publicznych - kompendium wiedzy o nowej ustawie PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Maciej Gnela On-line
2020-11-09 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Jak zarządzać pracą zdalną zespołu?

Małgorzata Dziubała On-line
2020-11-09
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Prawo własności intelektualnej i mediów cyfrowych w gospodarce 4.0

Aleksandra Nowak - Gruca On-line
2020-11-09
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Nowoczesne formy marketingu

Ewa Gadomska On-line
2020-11-09 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

Andrzej Zabawa Gdańsk
2020-11-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

Savoir-vivre w biznesie

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2020-11-09 (2 dni)
1 280 Zobacz

MŁODY MENEDŻER - motywowanie zespołu do realizacji stawianych celów biznesowych

Maciej Leszczyński Kraków
2020-11-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych

Aleksandra Chrapko Kraków
2020-11-09 (2 dni)
1 580 Zobacz

Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2020-11-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta

Andrzej Zabawa Gdańsk
2020-11-12 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Krzysztof Stucke On-line
2020-11-13
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami

Adrianna Zbińska On-line
2020-11-13
490/690 Zobacz

Zarządzanie stresem. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych oraz prywatnych i nie tracić motywacji do działania

Agnieszka Olejnik Kraków
2020-11-16
880 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2020-11-16
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Menedżer reklam na Facebooku od A do Z

Sylwia Kwaśniewska On-line
2020-11-16
390/590 Zobacz

Finanse dla niefinansistów

Grzegorz Michalski Kraków
2020-11-16 (2 dni)
1 780 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Kompetencje menedżera w czasach kryzysu

Małgorzata Dziubała On-line
2020-11-17
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Autoprezentacja i wystąpienia publiczne na żywo i on-line

Agnieszka Olejnik On-line
2020-11-17
390/590 Zobacz

Windykacja i egzekucja. Jak skutecznie odzyskać należności

Łukasz Miętkowski Warszawa
2020-11-18
880 Zobacz

Rozwiązywanie konfliktów w organizacji

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2020-11-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Poznań
2020-11-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji

Maciej Leszczyński Poznań
2020-11-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Efektywna praca zdalna

Małgorzata Dziubała On-line
2020-11-20
390/590 Zobacz

W pracy rysujesz przewagę zyskujesz! Czyli myślenie wizualne w biznesie i edukacji

Anna Zielińska-Stecyna Poznań
2020-11-20
490 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Agnieszka Olejnik Kraków
2020-11-23 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: KreaTYwny w biznesie

Małgorzata Dziubała On-line
2020-11-23
390/590 Zobacz

Intensywny trening umiejętności menadżerskich

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2020-11-23
780 Zobacz

Skuteczny negocjator w dziale zakupów

Maciej Leszczyński Kraków
2020-11-23 (2 dni)
1 580 Zobacz

Zatrudnianie cudzoziemców

Krzysztof Stucke Kraków
2020-11-24
590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Biznesowy savoir-vivr’e i budowanie relacji zawodowych - bezpośrednich i on-line

Agnieszka Olejnik On-line
2020-11-24
390/590 Zobacz

Przywództwo w praktyce

Aleksandra Chrapko Kraków
2020-11-26 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Przewodnik po osobistej i zawodowej efektywności

Agnieszka Olejnik On-line
2020-11-26
59 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Wrocław
2020-11-26 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Kompetencje menedżera marketingu i sprzedaży

Małgorzata Dziubała On-line
2020-11-26 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

Rekrutacja i selekcja w nowoczesnej organizacji

Adrianna Zbińska Wrocław
2020-11-27
880 Zobacz

Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników - Warsztaty

Małgorzata Bieda Warszawa
2020-11-30
590 Zobacz

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie

Andrzej Zabawa Gdańsk
2020-11-30 (2 dni)
1 480 Zobacz

Nowoczesne narzędzia selekcji pracowników, czyli rekrutacja w poszukiwaniu talentów

Agnieszka Olejnik Warszawa
2020-11-30
880 Zobacz

FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów

Włodzimierz Gawroński Kraków
2020-11-30 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Prawo autorskie w praktyce

Aleksandra Nowak - Gruca On-line
2020-11-30
390/590 Zobacz

Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami

Aleksandra Chrapko Kraków
2020-11-30 (2 dni)
1 580 Zobacz

Zarządzanie pracownikami w procesie zmian organizacyjnych i rynkowych

Maciej Leszczyński Wrocław
2020-11-30 (2 dni)
1 580 Zobacz

Zarządzanie przepływami gotówki i gospodarowanie gotówką (Cash-flows management i cash management) w trakcie budowania trwałej wartości przedsiębiorstwa

Grzegorz Michalski Kraków
2020-11-30 (2 dni)
1 780 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Jak zarządzać pracą zdalną zespołu?

Małgorzata Dziubała On-line
2020-12-01
390/590 Zobacz

Biznesowy savoir-vivre i budowanie relacji zawodowych

Agnieszka Olejnik Warszawa
2020-12-01
880 Zobacz

Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2020-12-01 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zrozumieć emocje - w jaki sposób inteligencja emocjonalna (EQ) i efektywna komunikacja interpersonalna pomagają w budowaniu relacji osobistych i zawodowych - z uwzględnieniem nieoczekiwanych zmian

Agnieszka Olejnik On-line
2020-12-02
260 Zobacz

Umowy handlowe - praktyczny warsztat sporządzania umów

Łukasz Miętkowski Kraków
2020-12-02 (2 dni)
1 580 Zobacz

Trening budowania pewności siebie i własnego wizerunku w życiu zawodowym i prywatnym

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2020-12-02 (2 dni)
1 480 Zobacz

Kodeks Pracy po nowelizacji z uwzględnieniem najnowszych zmian

Krzysztof Stucke Kraków
2020-12-03
690 Zobacz

Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami

Adrianna Zbińska Wrocław
2020-12-03
880 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Efektywna praca zdalna

Małgorzata Dziubała On-line
2020-12-04
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta

Adrianna Zbińska On-line
2020-12-04
390/590 Zobacz

Archiwizacja dokumentacji

Małgorzata Bieda Warszawa
2020-12-07
590 Zobacz

W pracy rysujesz przewagę zyskujesz! Czyli myślenie wizualne w biznesie i edukacji

Anna Zielińska-Stecyna Kraków
2020-12-07
490 Zobacz

Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne

Agnieszka Olejnik Kraków
2020-12-07 (2 dni)
1 580 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

Andrzej Zabawa Gdańsk
2020-12-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

W pracy rysujesz przewagę zyskujesz! Czyli myślenie wizualne w biznesie i edukacji

Anna Zielińska-Stecyna Kraków
2020-12-07
490 Zobacz

Prawo własności intelektualnej i mediów cyfrowych w gospodarce 4.0

Aleksandra Nowak - Gruca Kraków
2020-12-07 (2 dni)
1 580 Zobacz

Zarządzanie projektami w oparciu o współpracę zespołową

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2020-12-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2020-12-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczny negocjator w dziale zakupów

Maciej Leszczyński Warszawa
2020-12-09 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zatrudnianie cudzoziemców

Krzysztof Stucke On-line
2020-12-09
390/590 Zobacz

Zarządzanie reklamacjami w praktyce - aspekty prawne. Rewolucyjne zmiany od 01.06.2020 r.

Łukasz Miętkowski Kraków
2020-12-09
880 Zobacz

Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2020-12-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Nowoczesne formy marketingu

Ewa Gadomska On-line
2020-12-10 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

Zarządzanie stresem. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych oraz prywatnych i nie tracić motywacji do działania

Agnieszka Olejnik Warszawa
2020-12-10
880 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Prawo dla Działu Zakupów. Skuteczne i bezpieczne zawieranie umów

Łukasz Miętkowski On-line
2020-12-10 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

Project Manager - skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Adrianna Zbińska Poznań
2020-12-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Praca zdalna a ochrona własności intelektualnej

Aleksandra Nowak - Gruca On-line
2020-12-11
390/590 Zobacz

Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym (EZD)

Małgorzata Bieda Warszawa
2020-12-14
590 Zobacz

Media Relations - warsztat PR Managera

Ewa Gadomska Warszawa
2020-12-14 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Kompetencje menedżera w czasach kryzysu

Małgorzata Dziubała On-line
2020-12-14
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Wspieranie współpracy zespołu na odległość

Marcin Świerkocki On-line
2020-12-14
99 Zobacz

Profesjonalne techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Andrzej Zabawa Gdańsk
2020-12-14 (2 dni)
1 480 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Agnieszka Olejnik Warszawa
2020-12-14 (2 dni)
1 580 Zobacz

Sztuczna inteligencja (AI), nadludzie i prawo nowych technologii

Aleksandra Nowak - Gruca Warszawa
2020-12-14 (2 dni)
1 580 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Kraków
2020-12-14 (2 dni)
1 480 Zobacz

Budowanie zespołu i komunikacja w grupie

Aleksandra Chrapko Kraków
2020-12-14 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn

Ewa Gadomska On-line
2020-12-15
390/590 Zobacz

Dostęp do informacji publicznej w kontekście najnowszych nowelizacji przepisów oraz RODO

Łukasz Miętkowski Kraków
2020-12-15
880 Zobacz

Znakomita organizacja czasu z elementami asertywności czyli jak zarządzać swoją osobistą efektywnością

Agnieszka Olejnik Warszawa
2020-12-16 (2 dni)
1 580 Zobacz

Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2020-12-16 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja

Aleksandra Chrapko Kraków
2020-12-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta

Andrzej Zabawa Gdańsk
2020-12-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Wrocław
2020-12-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych

Adrianna Zbińska Poznań
2020-12-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Budżetowanie i zarządzanie kosztami w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa

Grzegorz Michalski Kraków
2020-12-17 (2 dni)
1 780 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Team work w czasie pracy zdalnej

Małgorzata Dziubała On-line
2020-12-18
390/590 Zobacz

Warsztaty kreatywnego myślenia

Aleksandra Chrapko Kraków
2020-12-21
880 Zobacz

Skuteczne negocjacje handlowe

Andrzej Zabawa Gdańsk
2020-12-21 (2 dni)
1 480 Zobacz

Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji

Maciej Leszczyński Wrocław
2020-12-21 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Krzysztof Stucke Kraków
2020-12-29
590 Zobacz

Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem

Adrianna Zbińska Wrocław
2021-01-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2021-01-08
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zarządzanie stresem i lękiem - na co dzień i w sytuacjach nieoczekiwanej zmiany

Agnieszka Olejnik On-line
2021-01-11
260 Zobacz

Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-01-14 (2 dni)
1 480 Zobacz

Intensywny trening dla trenerów

Adrianna Zbińska Wrocław
2021-01-14 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Project Manager - skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Adrianna Zbińska On-line
2021-01-14 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Przetwarzanie danych osobowych pracowników - nowelizacja przepisów RODO i wytyczne UODO dla pracodawców

Łukasz Miętkowski On-line
2021-01-15
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Efektywna praca zdalna

Małgorzata Dziubała On-line
2021-01-15
390/590 Zobacz

Prawo autorskie w praktyce

Aleksandra Nowak - Gruca Kraków
2021-01-18 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Kompetencje menedżera marketingu i sprzedaży

Małgorzata Dziubała On-line
2021-01-18 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

Windykacja i egzekucja. Jak skutecznie odzyskać należności

Łukasz Miętkowski Kraków
2021-01-22
880 Zobacz

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-01-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

Przywództwo w praktyce

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-01-25 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2021-01-25 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: KreaTYwny w biznesie

Małgorzata Dziubała On-line
2021-01-25
390/590 Zobacz

Umowy handlowe - praktyczny warsztat sporządzania umów

Łukasz Miętkowski Kraków
2021-01-28 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta

Adrianna Zbińska On-line
2021-01-28
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami

Adrianna Zbińska On-line
2021-01-29
490/690 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Kompetencje menedżera w czasach kryzysu

Małgorzata Dziubała On-line
2021-01-29
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Nowoczesne formy marketingu

Ewa Gadomska On-line
2021-02-04 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

Trening budowania pewności siebie i własnego wizerunku w życiu zawodowym i prywatnym

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-02-04 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie reklamacjami w praktyce - aspekty prawne. Rewolucyjne zmiany od 01.06.2020 r.

Łukasz Miętkowski Warszawa
2021-02-05
880 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Rekrutacja i selekcja w nowoczesnej organizacji

Adrianna Zbińska On-line
2021-02-05
680/880 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Team work w czasie pracy zdalnej

Małgorzata Dziubała On-line
2021-02-05
390/590 Zobacz

Warsztaty kreatywnego myślenia

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-02-08
880 Zobacz

Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-02-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami

Adrianna Zbińska Poznań
2021-02-12
880 Zobacz

Dostęp do informacji publicznej w kontekście najnowszych nowelizacji przepisów oraz RODO

Łukasz Miętkowski Warszawa
2021-02-12
880 Zobacz

Budowanie zespołu i komunikacja w grupie

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-02-15 (2 dni)
1 480 Zobacz

Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-02-15 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-02-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych

Adrianna Zbińska Wrocław
2021-02-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prawo dla Działu Zakupów. Skuteczne i bezpieczne zawieranie umów

Łukasz Miętkowski Warszawa
2021-02-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-02-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Wrocław
2021-02-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn

Ewa Gadomska On-line
2021-02-26
390/590 Zobacz

Intensywny trening umiejętności menadżerskich

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-03-01
780 Zobacz

Media Relations - warsztat PR Managera

Ewa Gadomska Kraków
2021-03-04 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Project Manager - skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Adrianna Zbińska On-line
2021-03-04 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych

Aleksandra Chrapko Katowice
2021-03-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczne negocjacje handlowe

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-03-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-03-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

Intensywny trening dla trenerów

Adrianna Zbińska Poznań
2021-03-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Kompetencje menedżera w czasach kryzysu

Małgorzata Dziubała On-line
2021-03-12
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: KreaTYwny w biznesie

Małgorzata Dziubała On-line
2021-03-15
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Prawo dla Działu Zakupów. Skuteczne i bezpieczne zawieranie umów

Łukasz Miętkowski On-line
2021-03-18 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2021-03-18 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem

Adrianna Zbińska Poznań
2021-03-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Kompetencje menedżera marketingu i sprzedaży

Małgorzata Dziubała On-line
2021-03-25 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

Windykacja i egzekucja. Jak skutecznie odzyskać należności

Łukasz Miętkowski Warszawa
2021-03-29
880 Zobacz

Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-03-29 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2021-03-29
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Efektywna praca zdalna

Małgorzata Dziubała On-line
2021-03-29
390/590 Zobacz

Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-04-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Umowy handlowe - praktyczny warsztat sporządzania umów

Łukasz Miętkowski Warszawa
2021-04-12 (2 dni)
1 580 Zobacz

Budowanie zespołu i komunikacja w grupie

Aleksandra Chrapko Zakopane
2021-04-12 (2 dni)
1 480 Zobacz

Rozwiązywanie konfliktów w organizacji

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-04-12 (2 dni)
1 480 Zobacz

Kompetencje menedżera marketingu i sprzedaży

Małgorzata Dziubała Wrocław
2021-04-12 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta

Adrianna Zbińska On-line
2021-04-15
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami

Adrianna Zbińska On-line
2021-04-16
490/690 Zobacz

Przywództwo w praktyce

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-04-19 (2 dni)
1 580 Zobacz

KreaTYwny w biznesie

Małgorzata Dziubała Kraków
2021-04-19
880 Zobacz

Nowoczesne formy marketingu

Ewa Gadomska Kraków
2021-04-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Poznań
2021-04-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Team work w czasie pracy zdalnej

Małgorzata Dziubała On-line
2021-04-23
390/590 Zobacz

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-04-26 (2 dni)
1 480 Zobacz

Kompetencje menedżera w czasie kryzysu

Małgorzata Dziubała Poznań
2021-04-26
880 Zobacz

Przetwarzanie danych osobowych pracowników - nowelizacja przepisów RODO i wytyczne UODO dla pracodawców

Łukasz Miętkowski Warszawa
2021-04-28
880 Zobacz

Trening budowania pewności siebie i własnego wizerunku w życiu zawodowym i prywatnym

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-05-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych

Adrianna Zbińska Poznań
2021-05-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prawo dla Działu Zakupów. Skuteczne i bezpieczne zawieranie umów

Łukasz Miętkowski Kraków
2021-05-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn

Ewa Gadomska Warszawa
2021-05-14
880 Zobacz

Warsztaty kreatywnego myślenia

Aleksandra Chrapko Katowice
2021-05-17
880 Zobacz

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-05-20 (2 dni)
1 580 Zobacz

Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-05-20 (2 dni)
1 480 Zobacz

Rekrutacja i selekcja w nowoczesnej organizacji

Adrianna Zbińska Wrocław
2021-05-20
880 Zobacz

Dostęp do informacji publicznej w kontekście najnowszych nowelizacji przepisów oraz RODO

Łukasz Miętkowski Kraków
2021-05-21
880 Zobacz

Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami

Adrianna Zbińska Wrocław
2021-05-21
880 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-05-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-05-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Project Manager - skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Adrianna Zbińska Poznań
2021-05-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie reklamacjami w praktyce - aspekty prawne. Rewolucyjne zmiany od 01.06.2020 r.

Łukasz Miętkowski Kraków
2021-05-31
880 Zobacz

Media Relations - warsztat PR Managera

Ewa Gadomska Warszawa
2021-06-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-06-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem

Adrianna Zbińska Wrocław
2021-06-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

KreaTYwny w biznesie

Małgorzata Dziubała Wrocław
2021-06-11
880 Zobacz

Windykacja i egzekucja. Jak skutecznie odzyskać należności

Łukasz Miętkowski Kraków
2021-06-14
880 Zobacz

Intensywny trening dla trenerów

Adrianna Zbińska Wrocław
2021-06-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Intensywny trening umiejętności menadżerskich

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-06-18
780 Zobacz

Skuteczne negocjacje handlowe

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-06-21 (2 dni)
1 480 Zobacz

Nowoczesne formy marketingu

Ewa Gadomska Warszawa
2021-06-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja

Aleksandra Chrapko Kraków
2021-06-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Wrocław
2021-06-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Kompetencje menedżera w czasie kryzysu

Małgorzata Dziubała Wrocław
2021-06-25
880 Zobacz

Umowy handlowe - praktyczny warsztat sporządzania umów

Łukasz Miętkowski Kraków
2021-06-28 (2 dni)
1 580 Zobacz

Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2021-06-28 (2 dni)
1 480 Zobacz

Kompetencje menedżera marketingu i sprzedaży

Małgorzata Dziubała Kraków
2021-06-28 (2 dni)
1 480 Zobacz

Przetwarzanie danych osobowych pracowników - nowelizacja przepisów RODO i wytyczne UODO dla pracodawców

Łukasz Miętkowski Kraków
2021-07-05
880 Zobacz

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

Andrzej Zabawa Gdańsk
2021-07-05 (2 dni)
1 480 Zobacz

= Szkolenia otwarte - czym są?

Są to warsztaty skupiające pracowników różnych firmy i instytucji, dające możliwość wymiany informacji, zaczerpnięcia inspiracji oraz konfrontacji spostrzeżeń dotyczących własnej pracy. Szkolenia otwarte kierujemy do pracowników różnych organizacji, zainteresowanych rozwojem własnych umiejętności.

= Kiedy wybrać szkolenie otwarte?

Zalety szkoleń otwartych, które warto wziąć pod uwagę przy wyborze formuły szkolenia:

  • Możliwość przeszkolenia jednego bądź kilku pracowników w różnych terminach - taniej i szybciej
  • Możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy pracownikami różnych środowisk, zaczerpnięcia wiedzy, spojrzenia na wybrane kwestie z innego punktu widzenia
  • Możliwość konfrontacji, sprawdzenia się, czy też nawiązania nowych relacji biznesowych.
  • Swoboda i otwartość wobec przypadkowo poznanych ludzi, co prowadzi do bardziej efektywnego udziału w szkoleniu
  • Styczność z różnorodnością dotyczącą sposobów rozwiązań danego problemu, co skłania do kreatywności na gruncie własnej pracy
  • Wygoda w postaci zapewnionej części logistyczno-organizacyjnej (miejsce szkolenia, catering, noclegi)
  • Okazja do tego, aby zbadać własne potrzeby rozwojowe, a następnie otrzymać kompetentne wskazówki, przygotowane przez profesjonalnego trenera.
  • Uczestnictwo w warsztatach, podczas których trenerzy - specjaliści, praktycy biznesu, angażują w praktyczne treningi i mobilizują do aktywności, dzieląc się z Państwem swoim doświadczeniem.

= Do kogo są skierowane szkolenia otwarte?

Szkolenia otwarte to świetne rozwiązanie dla pracowników firmy, instytucji, osób prywatnych, które są otwarte na wymianę informacji, spostrzeżeń z osobami z różnych środowisk. To forma idealna dla tych, którzy w drodze dyskusji, wspólnych ćwiczeń są gotowi na poznanie różnych punktów widzenia, a także dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z pozostałymi uczestnikami warsztatów. To idealna formuła dla poszukujących inspiracji, chcących odświeżyć swoje środowisko pracy i rutynę dnia codziennego.

= Dlaczego szkolenia otwarte z AVENHANSEN?

  • Dbamy o wysoką jakość organizowanych przez nas szkoleń - dlatego grupy na naszych szkoleniach otwartych nie przekraczają 10 osób.
  • Dbamy o to, aby na szkoleniach otwartych również (co jest oczywiste w przypadku szkoleń zamkniętych) mieli Państwo możliwość wpływu na jego zakres i przebieg. Uważnie wsłuchujemy się w Państwa oczekiwania i staramy się je spełniać.
  • Hotele,  w których organizowane są szkolenia otwarte znajdują się w ścisłym centrum miast. Po zakończonym dniu szkolenia, w ciągu kilku minut, piechotą, mogą się Państwo znaleźć w bardzo atrakcyjnych miejscach i skorzystać z ich wyjątkowej atmosfery.
  • W ramach szkoleń otwartych proponujemy Państwu bezpłatne doradztwo w zakresie dookreślenia potrzeb szkoleniowych. To wyjątkowa okazja aby dowiedzieć się, czego naprawdę potrzebujemy i aby otrzymać kompetentne wskazówki, przygotowane przez profesjonalnego doradcę. Natomiast po zakończonym szkoleniu wsparcie      poszkoleniowe Trenerów (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Nasi wybitni trenerzy - specjaliści / praktycy biznesu chętnie dzielą się z Państwem swoim doświadczeniem, angażując w praktyczne treningi i mobilizując do aktywności, powodują, że uczestnictwo w naszych szkoleniach to wyjątkowa przygoda z biznesem. 
  • Taki rodzaj szkolenia, to również prostota rezerwacji i logistyki - my zarezerwujemy Państwu salę szkoleniową, noclegi i posiłki. Państwa zapraszamy natomiast do urokliwego Krakowa, Poznania, Warszawy, Gdańska, Wrocławia i Zakopanego, gdzie po skończonym szkoleniu można odpocząć w atrakcyjnych miejscach - na pewno każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie, a my z przyjemnością podpowiemy, gdzie i jak najlepiej spędzić czas.
  • Każde szkolenie otwarte to szczegółowo dopracowany program szkolenia oraz starannie przygotowane materiały szkoleniowe
  • Po zrealizowanym szkoleniu otwartym każdy z uczestników otrzymuje Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W czasie każdego szkolenia otwartego organizujemy losowanie dla jego uczestników. Wygraną jest możliwość skorzystania z rabatu na dowolne szkolenie otwarte w wysokości 50% jego ceny (do wykorzystania w ciągu 6 miesięcy po zakończonym szkoleniu).

= W jakich miastach organizujemy szkolenia otwarte?

Szkolenia odbywają się zgodnie z kalendarzem szkoleń otwartych w hotelach, w dogodnych lokalizacjach w następujących miastach:

  • Kraków
    • Hotel*****Radisson Blu, ul. Straszewskiego 17, 31-101 Kraków
  • Warszawa
    • ADN Centrum Konferencyjne al.Jana Pawła II 25,  00-854 Warszawa
    • Golden Floor Plaza al. Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa
  • Katowice
    • Hotel***Quality Silesian ul. Szybowcowa 1 A, 40-502 Katowice
  • Gdańsk
  • Wrocław
    • ​​​​​​​Hotel***Europejski, ul. Piłsudskiego 88, 50-017 Wrocław
    • Hotel***Piast , ul. Piłsudskiego 98, 50-017 Wrocław
  • Poznań
    • ​​​​​​​Ogrodowa 12 – Conference Center ul. Ogrodowa 12; 61-821 Poznań
    • Hotel***Safir, ul.Żmigrodzka 41/49, 60-101 Poznań )
  • Zakopane

= Z jakich dziedzin organizujemy szkolenia otwarte?

  • Umiejętności  osobiste (asertywność, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie stresem, prezentacje i wystąpienia publiczne)
  • Finanse (inwentaryzacja, rachunkowość, controlling sprzedaży)
  • Zarządzanie (zarządzanie zespołem handlowym, przywództwo, skuteczny lider, budowanie zespołu)
  • Prawo i przepisy (KPA, umowy handlowe, windykacja należności, prawo autorskie, prawo budowlane, umowy cywilnoprawne, zamówienia publiczne)      
  • Komunikacja / Negocjacje (komunikacja z inteligencją emocjonalną, negocjacje w biznesie, skuteczny specjalista działu zakupów)
  • Marketing / Public Relations (nowoczesne formy marketingu, Media Relation, personal branding)
  • Sprzedaż i Obsługa Klienta (obsługa trudnego Klienta, techniki sprzedaży, sposoby pozyskiwania Klientów, budowanie relacji z Klientami)
  • Zarządzanie projektami (FIDIC, PRINCE2, zarządzanie projektami w praktyce)
  • Kadry i płace (Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych)
  • Zasoby ludzkie (rekrutacja i selekcja, system ocen okresowych, rozmowy oceniające, zarządzanie talentami)

Poniżej, w trzech boksach znajdują się najważniejsze informacje o organizowanych przez nas szkoleniach otwartych.

Opinie

Regulamin

Informacje o szkoleniach otwartych