Szkolenia otwarte organizujemy w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi i Zakopanem.


Na biznesowe szkolenia otwarte zapraszamy Uczestników z różnych firm oraz instytucji. Taka forma szkoleń daje możliwość wymiany informacji, spojrzenia na własne przedsiębiorstwo i własną pracę przez pryzmat pracy innych ludzi na podobnych stanowiskach, mających podobne problemy, ale i sukcesy zawodowe. Jest to idealne rozwiązanie zarówno dla osób prywatnych, jak i firm, które chcą rozwijać kompetencje poszczególnych osób w konkretnym obszarze.


Realizując szkolenia biznesowe - otwarte zwracamy szczególną uwagę na fakt dalszej (poszkoleniowej) pracy wdrożeniowej uczestnika z pozyskanymi umiejętnościami.


Posiadamy ZNAK JAKOŚCI Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno - Szkoleniowych (MSUES).


Tytuł szkolenia
Trener
Miasto
Termin
Cena

SZKOLENIE ON-LINE: Praca w zespole zdalnym - narzędzia zarządzania projektami w pracy zdalnej

Michał Dziekoński On-line
2020-04-09
590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Prawo pracy z uwzględnieniem najnowszych zmian

Krzysztof Stucke On-line
2020-04-10
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Praca w zespole zdalnym - narzędzia strategii marketingu i sprzedaży

Michał Dziekoński On-line
2020-04-14
390/590 Zobacz

MS Excel - poziom średnio-zaawansowany

Lech Jaszowski Kraków
2020-04-16 (2 dni)
950 Zobacz

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych

Aleksandra Chrapko Kraków
2020-04-16 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zarządzanie stresem i lękiem - na co dzień i w sytuacjach nieoczekiwanej zmiany

Agnieszka Olejnik On-line
2020-04-16
390/590 Zobacz

Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji

Maciej Leszczyński Wrocław
2020-04-20 (2 dni)
1 480 Zobacz

FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów

Włodzimierz Gawroński Kraków
2020-04-20 (2 dni)
1 580 Zobacz

Prawo zamówień publicznych (dla Zamawiającego) - Nowa ustawa

Małgorzata Niemiec Warszawa
2020-04-20 (2 dni)
1 380 Zobacz

Warsztaty kreatywnego myślenia

Aleksandra Chrapko Katowice
2020-04-20
880 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zrozumieć emocje - w jaki sposób inteligencja emocjonalna (EQ) i efektywna komunikacja interpersonalna pomagają w budowaniu relacji osobistych i zawodowych - z uwzględnieniem nieoczekiwanych zmian

Agnieszka Olejnik On-line
2020-04-20
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta

Adrianna Zbińska On-line
2020-04-21
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2020-04-21 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych

Adrianna Zbińska Wrocław
2020-04-21 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Security Awareness – czyli budowanie świadomości pracowników w zakresie cyberzagrożeń

Krzysztof Tyl On-line
2020-04-22
590/390 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Jak zarządzać pracą zdalną zespołu?

Małgorzata Dziubała On-line
2020-04-23
390/590 Zobacz

Negocjacje w biznesie

Mirosław Plak Warszawa
2020-04-23 (2 dni)
1 580 Zobacz

Budżetowanie i zarządzanie kosztami w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa

Grzegorz Michalski Wrocław
2020-04-23 (2 dni)
1 780 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Team work w czasie pracy zdalnej

Małgorzata Dziubała On-line
2020-04-27
390/590 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Kraków
2020-04-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie projektami w oparciu o współpracę zespołową

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2020-04-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

Kompetencje menedżera marketingu i sprzedaży

Małgorzata Dziubała Kraków
2020-04-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Krzysztof Stucke Warszawa
2020-04-27
590 Zobacz

Prawo własności intelektualnej i mediów cyfrowych w gospodarce 4.0

Aleksandra Nowak - Gruca Warszawa
2020-04-28 (2 dni)
1 580 Zobacz

Project Manager - skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Adrianna Zbińska Poznań
2020-04-28 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Krzysztof Stucke On-line
2020-04-28
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Efektywna praca zdalna

Małgorzata Dziubała On-line
2020-04-29
390/590 Zobacz

Przywództwo w praktyce

Aleksandra Chrapko Kraków
2020-05-04 (2 dni)
1 580 Zobacz

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie

Andrzej Zabawa Gdańsk
2020-05-04 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prawo celne w praktyce

Agnieszka Milczarczyk-Woźniak Gdańsk
2020-05-05
880 Zobacz

Zarządzanie sobą w czasie: organizacja czasu, delegowanie zadań, wpływ na innych

Adrianna Zbińska Wrocław
2020-05-05
880 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2020-05-06 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

W pracy rysujesz przewagę zyskujesz! Czyli myślenie wizualne w biznesie i edukacji

Anna Zielińska-Stecyna Poznań
2020-05-06
690 Zobacz

Efektywne negocjacje sprzedażowe

Maciej Leszczyński Wrocław
2020-05-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

Nowoczesne narzędzia selekcji pracowników, czyli rekrutacja w poszukiwaniu talentów

Agnieszka Olejnik Warszawa
2020-05-07
880 Zobacz

Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2020-05-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych

Aleksandra Chrapko Kraków
2020-05-07 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Autoprezentacja i wystąpienia publiczne na żywo i on-line

Agnieszka Olejnik On-line
2020-05-08
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Jak organizować swój czas - czyli sprawdzone sposoby na bycie efektywnym również w sytuacji nagłej zmiany (prywatnie, zawodowo)

Agnieszka Olejnik On-line
2020-05-11
390/590 Zobacz

Prawo autorskie w praktyce

Aleksandra Nowak - Gruca Warszawa
2020-05-11 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta

Adrianna Zbińska On-line
2020-05-12
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Asertywność w komunikowaniu się i budowaniu relacji z innymi – również w sytuacjach nieoczekiwanych zmian

Agnieszka Olejnik On-line
2020-05-12
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Trening budowania pewności siebie i własnego wizerunku w życiu zawodowym i prywatnym

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2020-05-13 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

Kontrola, nieprawidłowości i nadużycia - wykrywanie oszustw w projektach unijnych

Dr Rafał Solecki Warszawa
2020-05-13 (2 dni)
1 780 Zobacz

Skuteczny przedstawiciel handlowy

Mirosław Plak Kraków
2020-05-14 (2 dni)
1 480 Zobacz

Kompetencje menedżera marketingu i sprzedaży

Małgorzata Dziubała Poznań
2020-05-14 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Jak zarządzać pracą zdalną zespołu?

Małgorzata Dziubała On-line
2020-05-15
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Team work w czasie pracy zdalnej

Małgorzata Dziubała On-line
2020-05-18
390/590 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Rozwiązywanie konfliktów w organizacji

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2020-05-18 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

Nowoczesne formy marketingu

Ewa Gadomska Kraków
2020-05-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Archiwizacja dokumentacji

Małgorzata Bieda Warszawa
2020-05-18
590 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Agnieszka Olejnik Warszawa
2020-05-18 (2 dni)
1 580 Zobacz

Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowej

Krzysztof Sobieraj Kraków
2020-05-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2020-05-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Finanse dla niefinansistów

Grzegorz Michalski Kraków
2020-05-18 (2 dni)
1 780 Zobacz

Zarządzanie reklamacjami w praktyce - aspekty prawne. Rewolucyjne zmiany od 01.06.2020 r.

Łukasz Miętkowski Warszawa
2020-05-18
880 Zobacz

Umowy handlowe - praktyczny warsztat sporządzania umów

Łukasz Miętkowski Kraków
2020-05-19 (2 dni)
1 580 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Poznań
2020-05-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2020-05-21 (2 dni)
780/1 180 Zobacz

Młody menadżer - jak stworzyć zwycięski zespół

Mirosław Plak Kraków
2020-05-21 (2 dni)
1 580 Zobacz

MS Excel - poziom podstawowy

Lech Jaszowski Kraków
2020-05-21 (2 dni)
950 Zobacz

Trening Liderski

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2020-05-21
880 Zobacz

Agile Project Management - efektywne zarządzanie projektami

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2020-05-21 (2 dni)
1 580 Zobacz

Zarządzanie stresem. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych oraz prywatnych i nie tracić motywacji do działania

Agnieszka Olejnik Kraków
2020-05-21
880 Zobacz

Rozpoczęcie działalności gospodarczej - aspekty prawne

Łukasz Miętkowski Kraków
2020-05-21
880 Zobacz

Przetwarzanie danych osobowych pracowników - nowelizacja przepisów RODO i wytyczne UODO dla pracodawców

Łukasz Miętkowski Warszawa
2020-05-22
880 Zobacz

Skuteczny specjalista działu zakupów

Mirosław Plak Kraków
2020-05-25 (2 dni)
1 580 Zobacz

Media Relations - warsztat PR Managera

Ewa Gadomska Kraków
2020-05-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

Kodeks Pracy po nowelizacji z uwzględnieniem najnowszych zmian

Krzysztof Stucke Kraków
2020-05-25
690 Zobacz

Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2020-05-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

Rozwiązywanie konfliktów w organizacji

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2020-05-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Biznesowy savoir-vivr’e i budowanie relacji zawodowych - bezpośrednich i on-line

Agnieszka Olejnik On-line
2020-05-25
390/590 Zobacz

Profesjonalne techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Andrzej Zabawa Gdańsk
2020-05-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Efektywna praca zdalna

Małgorzata Dziubała On-line
2020-05-26
390/590 Zobacz

Rozmowy oceniające i inne metody zarządzania zasobami ludzkimi

Agnieszka Olejnik Warszawa
2020-05-26
880 Zobacz

Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem

Adrianna Zbińska Poznań
2020-05-26 (2 dni)
1 480 Zobacz

Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta

Wojciech Szewczykowski Wrocław
2020-05-28 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie projektami

Włodzimierz Gawroński Kraków
2020-05-28 (2 dni)
1 580 Zobacz

Ocena kontrahenta na podstawie sprawozdań finansowych

Grzegorz Michalski Kraków
2020-05-28 (2 dni)
1 780 Zobacz

Przywództwo sytuacyjne w zarządzaniu zespołem różnorodnym

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2020-05-28 (2 dni)
1 580 Zobacz

MS Excel - poziom zaawansowany

Lech Jaszowski Kraków
2020-06-01 (2 dni)
999 Zobacz

Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne

Agnieszka Olejnik Kraków
2020-06-01 (2 dni)
1 580 Zobacz

Umowy handlowe - praktyczny warsztat sporządzania umów

Łukasz Miętkowski Warszawa
2020-06-01 (2 dni)
1 580 Zobacz

Przywództwo w praktyce

Aleksandra Chrapko Kraków
2020-06-01 (2 dni)
1 580 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

Andrzej Zabawa Gdańsk
2020-06-01 (2 dni)
1 480 Zobacz

Dostęp do informacji publicznej w kontekście najnowszych nowelizacji przepisów oraz RODO

Łukasz Miętkowski Warszawa
2020-06-03
880 Zobacz

Znakomita organizacja czasu z elementami asertywności czyli jak zarządzać swoją osobistą efektywnością

Agnieszka Olejnik Warszawa
2020-06-03 (2 dni)
1 580 Zobacz

Negocjacje w biznesie

Mirosław Plak Katowice
2020-06-04 (2 dni)
1 580 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Wrocław
2020-06-04 (2 dni)
1 480 Zobacz

Treasury management i cash management: zarządzanie skarbem i przepływami gotówki w trakcie budowania trwałej wartości przedsiębiorstwa

Grzegorz Michalski Kraków
2020-06-04 (2 dni)
1 780 Zobacz

Warsztaty kreatywnego myślenia

Aleksandra Chrapko Kraków
2020-06-04
880 Zobacz

Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym (EZD)

Małgorzata Bieda Warszawa
2020-06-05
590 Zobacz

Negocjacje zakupowe w praktyce

Wojciech Szewczykowski Poznań
2020-06-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2020-06-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prawo zamówień publicznych (dla Wykonawcy) - Nowa ustawa

Małgorzata Niemiec Warszawa
2020-06-08 (2 dni)
1 380 Zobacz

Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności

Aleksandra Chrapko Kraków
2020-06-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie stresem. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych oraz prywatnych i nie tracić motywacji do działania

Agnieszka Olejnik Warszawa
2020-06-08
880 Zobacz

Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami

Adrianna Zbińska Poznań
2020-06-09
880 Zobacz

FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów

Włodzimierz Gawroński Wrocław
2020-06-11 (2 dni)
1 580 Zobacz

Sztuczna inteligencja (AI), nadludzie i prawo nowych technologii

Aleksandra Nowak - Gruca Warszawa
2020-06-15 (2 dni)
1 580 Zobacz

Zarządzanie płynnością finansową

Grzegorz Michalski Kraków
2020-06-15 (2 dni)
1 780 Zobacz

Savoir-vivre w biznesie

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2020-06-15 (2 dni)
1 280 Zobacz

Skuteczne negocjacje handlowe

Andrzej Zabawa Gdańsk
2020-06-15 (2 dni)
1 480 Zobacz

Intensywny trening dla trenerów

Adrianna Zbińska Wrocław
2020-06-16 (2 dni)
1 480 Zobacz

Windykacja i egzekucja. Jak skutecznie odzyskać należności

Łukasz Miętkowski Warszawa
2020-06-17
880 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Katowice
2020-06-18 (2 dni)
1 580 Zobacz

Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami

Aleksandra Chrapko Katowice
2020-06-18 (2 dni)
1 580 Zobacz

Prawo dla Działu Zakupów. Skuteczne i bezpieczne zawieranie umów

Łukasz Miętkowski Warszawa
2020-06-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn

Ewa Gadomska Warszawa
2020-06-19
880 Zobacz

Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji

Maciej Leszczyński Poznań
2020-06-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zatrudnianie cudzoziemców

Krzysztof Stucke Kraków
2020-06-22
590 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Agnieszka Olejnik Kraków
2020-06-22 (2 dni)
1 580 Zobacz

Budowanie zespołu i komunikacja w grupie

Aleksandra Chrapko Kraków
2020-06-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prawo zamówień publicznych (dla Zamawiającego) - Nowa ustawa

Małgorzata Niemiec Kraków
2020-06-22 (2 dni)
1 380 Zobacz

Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Adrianna Zbińska Wrocław
2020-06-23 (2 dni)
1 480 Zobacz

Dobre motywowanie - czyli jak wpływać na zaangażowanie i efektywność pracowników

Agnieszka Olejnik Warszawa
2020-06-24
880 Zobacz

Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem

Mirosław Plak Kraków
2020-06-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

Przetwarzanie danych osobowych pracowników - nowelizacja przepisów RODO i wytyczne UODO dla pracodawców

Łukasz Miętkowski Kraków
2020-06-25
880 Zobacz

Prawo własności intelektualnej w praktyce

Aleksandra Nowak - Gruca Warszawa
2020-06-29 (2 dni)
1 580 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Wrocław
2020-06-29 (2 dni)
1 480 Zobacz

MS Excel - poziom średnio-zaawansowany

Lech Jaszowski Kraków
2020-06-29 (2 dni)
950 Zobacz

Zarządzanie przepływami gotówki i gospodarowanie gotówką (Cash-flows management i cash management) w trakcie budowania trwałej wartości przedsiębiorstwa

Grzegorz Michalski Wrocław
2020-06-29 (2 dni)
1 780 Zobacz

Trening efektywnej komunikacji w biznesie

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2020-06-29 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja

Aleksandra Chrapko Kraków
2020-06-29 (2 dni)
1 480 Zobacz

Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta

Andrzej Zabawa Gdańsk
2020-06-29 (2 dni)
1 480 Zobacz

Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem

Adrianna Zbińska Wrocław
2020-06-30 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczny specjalista działu zakupów

Mirosław Plak Warszawa
2020-07-02 (2 dni)
1 580 Zobacz

Budżetowanie i zarządzanie kosztami w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa

Grzegorz Michalski Kraków
2020-07-02 (2 dni)
1 780 Zobacz

Trening budowania pewności siebie i własnego wizerunku w życiu zawodowym i prywatnym

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2020-07-02 (2 dni)
1 480 Zobacz

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych

Aleksandra Chrapko Katowice
2020-07-02 (2 dni)
1 580 Zobacz

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

Andrzej Zabawa Gdańsk
2020-07-02 (2 dni)
1 480 Zobacz

Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników - Warsztaty

Małgorzata Bieda Warszawa
2020-07-03
590 Zobacz

Rekrutacja i selekcja w nowoczesnej organizacji

Adrianna Zbińska Wrocław
2020-07-03
880 Zobacz

Prawo własności intelektualnej i mediów cyfrowych w gospodarce 4.0

Aleksandra Nowak - Gruca Kraków
2020-07-06 (2 dni)
1 580 Zobacz

Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji

Wojciech Szewczykowski Poznań
2020-07-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Przywództwo w praktyce

Aleksandra Chrapko Katowice
2020-07-06 (2 dni)
1 580 Zobacz

Biznesowy savoir-vivre i budowanie relacji zawodowych

Agnieszka Olejnik Warszawa
2020-07-06
880 Zobacz

Rozwiązywanie konfliktów w organizacji

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2020-07-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych

Adrianna Zbińska Poznań
2020-07-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

Zarządzanie projektami w oparciu o współpracę zespołową

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2020-07-13 (2 dni)
1 480 Zobacz

Project Manager - skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Adrianna Zbińska Wrocław
2020-07-14 (2 dni)
1 480 Zobacz

Nowoczesne formy marketingu

Ewa Gadomska Warszawa
2020-07-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prawo dla Działu Zakupów. Skuteczne i bezpieczne zawieranie umów

Łukasz Miętkowski Kraków
2020-08-03 (2 dni)
1 480 Zobacz

Optymalizacja wyniku negocjacji przy braku równowagi sił. Zaawansowane negocjacje dla praktyków

Wojciech Szewczykowski Wrocław
2020-08-03 (2 dni)
1 480 Zobacz

Prawo zamówień publicznych (dla Wykonawcy) - Nowa ustawa

Małgorzata Niemiec Kraków
2020-09-14 (2 dni)
1 380 Zobacz

Specjalista zarządzania kryzysowego

Dariusz Krzysztofik Kraków
2020-09-28 (2 dni)
2 280 Zobacz

= Szkolenia otwarte - czym są?

Są to warsztaty skupiające pracowników różnych firmy i instytucji, dające możliwość wymiany informacji, zaczerpnięcia inspiracji oraz konfrontacji spostrzeżeń dotyczących własnej pracy. Szkolenia otwarte kierujemy do pracowników różnych organizacji, zainteresowanych rozwojem własnych umiejętności.

= Kiedy wybrać szkolenie otwarte?

Zalety szkoleń otwartych, które warto wziąć pod uwagę przy wyborze formuły szkolenia:

  • Możliwość przeszkolenia jednego bądź kilku pracowników w różnych terminach - taniej i szybciej
  • Możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy pracownikami różnych środowisk, zaczerpnięcia wiedzy, spojrzenia na wybrane kwestie z innego punktu widzenia
  • Możliwość konfrontacji, sprawdzenia się, czy też nawiązania nowych relacji biznesowych.
  • Swoboda i otwartość wobec przypadkowo poznanych ludzi, co prowadzi do bardziej efektywnego udziału w szkoleniu
  • Styczność z różnorodnością dotyczącą sposobów rozwiązań danego problemu, co skłania do kreatywności na gruncie własnej pracy
  • Wygoda w postaci zapewnionej części logistyczno-organizacyjnej (miejsce szkolenia, catering, noclegi)
  • Okazja do tego, aby zbadać własne potrzeby rozwojowe, a następnie otrzymać kompetentne wskazówki, przygotowane przez profesjonalnego trenera.
  • Uczestnictwo w warsztatach, podczas których trenerzy - specjaliści, praktycy biznesu, angażują w praktyczne treningi i mobilizują do aktywności, dzieląc się z Państwem swoim doświadczeniem.

= Do kogo są skierowane szkolenia otwarte?

Szkolenia otwarte to świetne rozwiązanie dla pracowników firmy, instytucji, osób prywatnych, które są otwarte na wymianę informacji, spostrzeżeń z osobami z różnych środowisk. To forma idealna dla tych, którzy w drodze dyskusji, wspólnych ćwiczeń są gotowi na poznanie różnych punktów widzenia, a także dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z pozostałymi uczestnikami warsztatów. To idealna formuła dla poszukujących inspiracji, chcących odświeżyć swoje środowisko pracy i rutynę dnia codziennego.

= Dlaczego szkolenia otwarte z AVENHANSEN?

  • Dbamy o wysoką jakość organizowanych przez nas szkoleń - dlatego grupy na naszych szkoleniach otwartych nie przekraczają 10 osób.
  • Dbamy o to, aby na szkoleniach otwartych również (co jest oczywiste w przypadku szkoleń zamkniętych) mieli Państwo możliwość wpływu na jego zakres i przebieg. Uważnie wsłuchujemy się w Państwa oczekiwania i staramy się je spełniać.
  • Hotele,  w których organizowane są szkolenia otwarte znajdują się w ścisłym centrum miast. Po zakończonym dniu szkolenia, w ciągu kilku minut, piechotą, mogą się Państwo znaleźć w bardzo atrakcyjnych miejscach i skorzystać z ich wyjątkowej atmosfery.
  • W ramach szkoleń otwartych proponujemy Państwu bezpłatne doradztwo w zakresie dookreślenia potrzeb szkoleniowych. To wyjątkowa okazja aby dowiedzieć się, czego naprawdę potrzebujemy i aby otrzymać kompetentne wskazówki, przygotowane przez profesjonalnego doradcę. Natomiast po zakończonym szkoleniu wsparcie      poszkoleniowe Trenerów (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Nasi wybitni trenerzy - specjaliści / praktycy biznesu chętnie dzielą się z Państwem swoim doświadczeniem, angażując w praktyczne treningi i mobilizując do aktywności, powodują, że uczestnictwo w naszych szkoleniach to wyjątkowa przygoda z biznesem. 
  • Taki rodzaj szkolenia, to również prostota rezerwacji i logistyki - my zarezerwujemy Państwu salę szkoleniową, noclegi i posiłki. Państwa zapraszamy natomiast do urokliwego Krakowa, Poznania, Warszawy, Gdańska, Wrocławia i Zakopanego, gdzie po skończonym szkoleniu można odpocząć w atrakcyjnych miejscach - na pewno każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie, a my z przyjemnością podpowiemy, gdzie i jak najlepiej spędzić czas.
  • Każde szkolenie otwarte to szczegółowo dopracowany program szkolenia oraz starannie przygotowane materiały szkoleniowe
  • Po zrealizowanym szkoleniu otwartym każdy z uczestników otrzymuje Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W czasie każdego szkolenia otwartego organizujemy losowanie dla jego uczestników. Wygraną jest możliwość skorzystania z rabatu na dowolne szkolenie otwarte w wysokości 50% jego ceny (do wykorzystania w ciągu 6 miesięcy po zakończonym szkoleniu).

= W jakich miastach organizujemy szkolenia otwarte?

Szkolenia odbywają się zgodnie z kalendarzem szkoleń otwartych w hotelach, w dogodnych lokalizacjach w następujących miastach:

  • Kraków
    • Hotel*****Radisson Blu, ul. Straszewskiego 17, 31-101 Kraków
  • Warszawa
    • ADN Centrum Konferencyjne al.Jana Pawła II 25,  00-854 Warszawa
    • Golden Floor Plaza al. Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa
  • Katowice
    • Hotel***Quality Silesian ul. Szybowcowa 1 A, 40-502 Katowice
  • Gdańsk
  • Wrocław
    • ​​​​​​​Hotel***Europejski, ul. Piłsudskiego 88, 50-017 Wrocław
    • Hotel***Piast , ul. Piłsudskiego 98, 50-017 Wrocław
  • Poznań
    • ​​​​​​​Ogrodowa 12 – Conference Center ul. Ogrodowa 12; 61-821 Poznań
    • Hotel***Safir, ul.Żmigrodzka 41/49, 60-101 Poznań )
  • Zakopane

= Z jakich dziedzin organizujemy szkolenia otwarte?

  • Umiejętności  osobiste (asertywność, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie stresem, prezentacje i wystąpienia publiczne)
  • Finanse (inwentaryzacja, rachunkowość, controlling sprzedaży)
  • Zarządzanie (zarządzanie zespołem handlowym, przywództwo, skuteczny lider, budowanie zespołu)
  • Prawo i przepisy (KPA, umowy handlowe, windykacja należności, prawo autorskie, prawo budowlane, umowy cywilnoprawne, zamówienia publiczne)      
  • Komunikacja / Negocjacje (komunikacja z inteligencją emocjonalną, negocjacje w biznesie, skuteczny specjalista działu zakupów)
  • Marketing / Public Relations (nowoczesne formy marketingu, Media Relation, personal branding)
  • Sprzedaż i Obsługa Klienta (obsługa trudnego Klienta, techniki sprzedaży, sposoby pozyskiwania Klientów, budowanie relacji z Klientami)
  • Zarządzanie projektami (FIDIC, PRINCE2, zarządzanie projektami w praktyce)
  • Kadry i płace (Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych)
  • Zasoby ludzkie (rekrutacja i selekcja, system ocen okresowych, rozmowy oceniające, zarządzanie talentami)

Poniżej, w trzech boksach znajdują się najważniejsze informacje o organizowanych przez nas szkoleniach otwartych.

Opinie

Regulamin

Informacje o szkoleniach otwartych