Po co stosować storytelling czyli opowiadać historie? Obecnie marki starają się na każdym kroku wymyślić nowe, niestandardowe sposoby przyciągniecia uwagi odbiorców, mediów. Nie jest to narzędzie tylko dla marketerów. Właściciel firmy potrzebuje storytellingu, aby ciekawie i angażująco opowiadać o swoim produkcie czy usłudze. Nauczyciel, wykładowca potrzebuje wiedzieć jak zaangażować swoich uczniów/słuchaczy, aby przyswoili wiedzę i byli jej ciekawi. To właśnie opowieści towarzyszą nam od małego i wywierają na nas przez całe życie wielki wpływ. Jak przenieść historię podróży pod Śródziemiu czy walki z Ciemną Stroną Mocy do świata sprzedaży, marketingu, edukacji? Poznaj mechanizmy tworzenia angażujących opowieści i stwórz zaangażowanych odbiorców wokół swojej marki.
Cel szkolenia:
Podczas szkolenia dowiesz się jakie narzędzia stosuje się, by tworzyć zaangażowane opowieści o Twojej marce. Dowiesz się czym jest tożsamość marki i jak sprawić aby był spójny z wizerunkiem marki. Dodatkowo zobaczysz, jak storytelling wykorzystuje, wartości marki, wizje i misję do tworzenia lojalnych i zaangażowanych odbiorców.
Korzyści dla uczestników:
Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział:
- Co jest podstawą dobrze stworzonego storytellingu?
- Czym jest brand journalism i dlaczego to trend warty wdrożenia?
- Czym jest trójkąt opowieści i dlaczego bez niego storytelling jest do kosza?
- Czym jest tworzenie trójkąta miłosnego z odbiorcą twojej marki?
- Co powinna zawierać opowieść o twojej marce?
- Jakie narzędzia i kanały komunikacji wybrać by opowiedzieć historię twojej marki?
Szkolenie polecamy dla:
- osób, które zajmują się marketingiem i PR marek komercyjnych
- osób, które występują publicznie,
- dla edukatorów, którzy chcą zaangażować słuchaczy i ciekawiej przekazywać wiedzę.
- osób, które zajmują się promocją podmiotów kultury oraz produktów turystycznych.
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 300 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 50 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. STORYTELLING – PO CO OPOWIADAĆ I KTO MOŻE STOSOWAĆ
- co daje marce wykorzystanie storytellingu – case study
- brand journalism
- narzędzia do mierzenia efektywności storytellingu
- czy można stworzyć opowieść o marce na miarę Hobbita
MODUŁ II. STRUKTURA I NARZĘDZIA STORYTELLINGU
- trójkąt opowieści i trójkąt miłosny
- rdzeń emocjonalny • symbole i kody kulturowe
- analogie, metafory i inne techniki kreatywne
- archetypy
- storyboard
MODUŁ III. FORMA STORYTELLINGU
- social media
- społeczna odpowiedzialnośc biznesu
- tożsamość marki: wizja i misja
- idee i wartości: zaangażowana społeczność
MODUŁ IV. ANALIZA CASE STUDY
- marki komercyjne
- marki kultury i nauki
- produkty turystyczne
MODUŁ V. POMYSŁY NA WŁASNĄ OPOWIEŚĆ MARKI
2024-11-15
I dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Centrum szkoleniowe WSPÓLNA
ul. Wspólna 56
Warszawa
Szkolenie rozpoczyna się za 33 dni
Rejestracja
ul. Wspólna 56, Warszawa