Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).
Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).
Zapraszamy na blog Trenera. |
Dlaczego szkolę?
Odpowiedzi na to pytanie jest przynajmniej dwie. Po pierwsze, uwielbiam pracować z ludźmi i pomagać rozwiązywać ich zawodowe problemy. Dlatego też podczas szkoleń, niezwykle istotny jest dla mnie kontekst zawodowy uczestników i praca na „żywym organizmie”, czyli na produktach/firmach/przykładach z życia uczestników. Zależy mi, aby z każdego szkolenia uczestnik wyszedł z gotowym rozwiązaniem, albo przynajmniej z przepisem, jak to rozwiązanie wypracować w swojej organizacji.
Po drugie, szkolenia pozwalają mi się rozwijać. Każde szkolenie to inni ludzie, a co za tym idzie inne spojrzenia na świat, pracę, inne pomysły, rozwiązania i wreszcie inna energia. Taka praca z grupą mnie inspiruje i pobudza kreatywność, co jest dla mnie ogromnie ważne w codziennej pracy marketera.
Doświadczenie
Ponad 10 lat zajmuję się marketingiem. Od 2007 roku prowadzę szkolenia z reklamy, marketingu, social media i public relations. Moje szkolenia, są prowadzone w sposób warsztatowy, dzięki czemu, uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzę szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Doradzałam i szkoliłam m.in. Ministerstwo Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Orion Pharma Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o..
Obszary specjalizacji
MARKETING:
PUBLIC RELATIONS:
SOCIAL MEDIA - marketing w mediach społecznościowych.
Moje najciekawsze szkolenie
Trudno wybrać najciekawsze szkolenie, ponieważ każde jest inne, a zarazem interesujące. Szkolenie to nie tylko temat, ale przede wszystkim ludzie, ich osobowości, doświadczenia i umiejętności oraz to, jak ze sobą współdziałają. Bardzo lubię szkolenia z grupami, które mnie zaskakują, nie poddają się stereotypom lub te stereotypy odczarowują. Przykładem może być szkolenie realizowane dla Ministerstwa Obrony Narodowej z zakresu marketingu w mediach społecznościowych. Chociaż prowadziłam to szkolenia, dobre 4 lata temu, pamiętam stres jaki czułam przed nim ze względu na audytorium. Okazało się jednak, że uczestnicy byli cudownymi, ciepłymi i bardzo kreatywnymi oraz (co dla mnie najważniejsze) otwartymi osobami, z którymi kontakt i relacje utrzymuję do dziś.
Hobby
Moim największym hobby jest rozwój. Bardzo szeroko rozumiany. Poznawanie nowych kultur podczas podróży, ciągłe poszerzanie wiedzy, nauka języków i czytanie książek (ostatnio głównie branżowych). Drugą część moich zainteresowań stanowi moda i rynek dóbr luksusowych. To tematy, których zgłębianie bardzo mnie uspokaja i zaspokaja kobiece potrzeby estetyczne.