Ewa Gadomska

Trener

Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją  marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).

wyślij zapytanie do trenera
trener Ewa Gadomska

O mnie

Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją  marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).

     
Zapraszamy na blog Trenera.  

 


Dlaczego szkolę?

Odpowiedzi na to pytanie jest przynajmniej dwie. Po pierwsze, uwielbiam pracować z ludźmi i pomagać rozwiązywać ich zawodowe problemy. Dlatego też podczas szkoleń, niezwykle istotny jest dla mnie kontekst zawodowy uczestników i praca na „żywym organizmie”, czyli na produktach/firmach/przykładach z życia uczestników. Zależy mi, aby z każdego szkolenia uczestnik wyszedł z gotowym rozwiązaniem, albo przynajmniej z przepisem, jak to rozwiązanie wypracować w swojej organizacji.

Po drugie, szkolenia pozwalają mi się rozwijać. Każde szkolenie to inni ludzie, a co za tym idzie inne spojrzenia na świat, pracę, inne pomysły, rozwiązania i wreszcie inna energia. Taka praca z grupą mnie inspiruje i pobudza kreatywność, co jest dla mnie ogromnie ważne w codziennej pracy marketera.


Doświadczenie

Prawie 10 lata zajmuję się marketingiem. Od 2007 roku prowadzę szkolenia z reklamy, marketingu, social media i public relations. Moje szkolenia, są prowadzone w sposób warsztatowy, dzięki czemu, uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzę szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Doradzałam i szkoliłam m.in. Ministerstwo Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Orion Pharma Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o..


Obszary specjalizacji

MARKETING:
1. Cały zakres marketingu:

  • Tworzenie planu marketingowego.
  • Marketing partyzancki.
  • Marketing wirusowy.
  • Marketing internetowy.
  • Promocja i reklama.
  • Personal branding – budowanie marki osobistej.
  • Copywriting.


PUBLIC RELATIONS:
1. Komunikacja z otoczeniem.
2. Metody działań public relations.
3. Media relations:

  • Metody pracy z mediami: prasa, radio, telewizja.
  • Organizacja konferencji prasowej.

4. Zarządzanie i organizacja public relations:

  • Public relations w firmie/outsourcing.
  • Finansowanie PR.
  • Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych.

5. Ocena skuteczności i efektywności działań PR:

  • Jak przy pomocy mediów stworzyć dobry wizerunek firmy?

7. Kreowanie wizerunku osób indywidualnych (także w zakresie stylizacji ubioru) – w szczególności polityków i osób publicznych.
8. CSR – społeczna odpowiedzialność biznesu.

SOCIAL MEDIA – marketing w mediach społecznościowych.


Moje najciekawsze szkolenie

Trudno wybrać najciekawsze szkolenie, ponieważ każde jest inne, a zarazem interesujące. Szkolenie to nie tylko temat, ale przede wszystkim ludzie, ich osobowości, doświadczenia i umiejętności oraz to, jak ze sobą współdziałają. Bardzo lubię szkolenia z grupami, które mnie zaskakują, nie poddają się stereotypom lub te stereotypy odczarowują. Przykładem może być szkolenie realizowane dla Ministerstwa Obrony Narodowej z zakresu marketingu w mediach społecznościowych. Chociaż prowadziłam to szkolenia, dobre 4 lata temu, pamiętam stres jaki czułam przed nim ze względu na audytorium. Okazało się jednak, że uczestnicy byli cudownymi, ciepłymi i bardzo kreatywnymi oraz (co dla mnie najważniejsze) otwartymi osobami, z którymi kontakt i relacje utrzymuję do dziś.


Hobby

Moim największym hobby jest rozwój. Bardzo szeroko rozumiany. Poznawanie nowych kultur podczas podróży, ciągłe poszerzanie wiedzy, nauka języków i czytanie książek (ostatnio głównie branżowych). Drugą część moich zainteresowań stanowi moda i rynek dóbr luksusowych. To tematy, których zgłębianie bardzo mnie uspokaja i zaspokaja kobiece potrzeby estetyczne.

   

Najbliższe szkolenia otwarte trenera

Miasto
Termin
Nowoczesne formy marketingu Katowice
2019-05-09 (2 dni)
Zobacz
Nowoczesne formy marketingu Warszawa
2019-06-03 (2 dni)
Zobacz
Nowoczesne formy marketingu Kraków
2019-06-24 (2 dni)
Zobacz

Opinie uczestników szkoleń trenera

Bardzo ciekawe szkolenie, jestem pod wrażeniem wiedzy oraz kreatywności trenerki.
Profesjonalnie, bardzo dużo praktycznych porad, przypadków z życia wziętych, mnóstwo pomysłów i inspiracji.
Rzetelnie, profesjonalnie i na temat, ogromna satysfakcja z czasu spędzonego na szkoleniu z Panią Ewą - to dobrze wykorzystane dwa dni!
Ciekawie i fachowo!
Dołącz do zadowolonych uczestników szkoleń