Laur Konsumenta

Cytujemy za Newsweek Polska:

"Większość medali i rekomendacji, które widzimy na produktach, to zwykłe triki marketingowe."

http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/biznes/panie--kup-pan-prestiz,70264,1

"(...) Z jednej będą generowały coraz większe zyski pomysłodawcom coraz to bardziej wymyślnych konkursów. Ale z drugiej klientom będą coraz bardziej powszedniały, aż w końcu przestaną zupełnie na nie zwracać uwagę. I bardzo dobrze."

 


Fragment strony internetowej organizatora "projektu konsumenckiego"

Strona organizatorów: http://www.laur-konsumenta.pl/sondaz.html
 
Dla zainteresowanych: Firma AVENHANSEN nie zbiera żadnych znaczków.
 
 
Autor: Piotr Miączyński (otrzymał nagrodę Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich w 2009 roku).

Stosuje Kodeks Etyki Dziennikarskiej

 

 

 


Laur Konsumenta za 2011 ...

Mielibyśmy dużą szansę zajęcia pierwszego miejsca ... Przecież przy tak dużej liczbie naszych zadowolonych Klientów nie byłoby to duży problemem ;-) Nie chcemy jednak wyrzucać pieniędzy na zbędne znaczki a wolimy te pieniądze zaoszczędzić, aby móc zaoferować Państwu szkolenia po niżeszej cenie.

Zależność jest prosta - albo znaczki i potem astronomiczne ceny szkoleń czy brak znaczków i ceny szkolen na przyzwoitym poziomie? Wybór oczywiście należy do Państwa.

 


Inne nagrody i wyróżnienia (ile kosztują):


Firma Przyjazna Klientowi: koszt do 12 tys. zł

http://www.firmaprzyjaznaklientowi.pl/koszt-udzialu/


Solidna Firma: koszt do 12,5 tys. zł

http://www.solidnafirma.pl/zasady.html


Firma równych szans

Żeby zdobyć ten certyfikat wystarczyło spędzić kilkanaście godzin przed komputerem podczas wirtualnego szkolenia.