Laur Konsumenta

 

Cytujemy za Newsweek Polska:

"Większość medali i rekomendacji, które widzimy na produktach, to zwykłe triki marketingowe."

 

http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/biznes/panie--kup-pan-prestiz,70264,1

 

"(...) Z jednej będą generowały coraz większe zyski pomysłodawcom coraz to bardziej wymyślnych konkursów. Ale z drugiej klientom będą coraz bardziej powszedniały, aż w końcu przestaną zupełnie na nie zwracać uwagę. I bardzo dobrze."

 


 

Fragment strony internetowej organizatora "projektu konsumenckiego"
Strona organizatorów: http://www.laur-konsumenta.pl/sondaz.html
 
Dla zainteresowanych: Firma AVENHANSEN nie zbiera żadnych znaczków.
 
 
Autor: Piotr Miączyński (otrzymał nagrodę Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich w 2009 roku).

 

 

 

 

 

 


 

Laur Konsumenta za 2011 ...

 

 

Mielibyśmy dużą szansę zajęcia pierwszego miejsca ... Przecież przy tak dużej liczbie naszych zadowolonych Klientów nie byłoby to duży problemem ;-) Nie chcemy jednak wyrzucać pieniędzy na zbędne znaczki a wolimy te pieniądze zaoszczędzić, aby móc zaoferować Państwu szkolenia po niżeszej cenie.

 

Zależność jest prosta - albo znaczki i potem astronomiczne ceny szkoleń czy brak znaczków i ceny szkolen na przyzwoitym poziomie? Wybór oczywiście należy do Państwa.

 

 


 

Inne nagrody i wyróżnienia (ile kosztują):


Firma Przyjazna Klientowi: koszt do 12 tys. zł

http://www.firmaprzyjaznaklientowi.pl/koszt-udzialu/


Solidna Firma: koszt do 12,5 tys. zł

http://www.solidnafirma.pl/zasady.html


Firma równych szans

Żeby zdobyć ten certyfikat wystarczyło spędzić kilkanaście godzin przed komputerem podczas wirtualnego szkolenia.