Savoir-vivre to sztuka właściwego zachowania w różnych sytuacjach, dbania o to by to co robimy było nie tylko miłe dla nas ale także dla naszego otoczenia. Beata Tyszkiewicz, niekwestionowana dama polskiego kina, powiedziała: „Dama, to kobieta, która nie sprawia sobą kłopotu”. To zdanie absolutnie w całym jego znaczeniu możemy również zastosować mówiąc o dżentelmenach.

Wydaje się to oczywiste, jednak często spotykamy się w z sytuacjami, w których czujemy się niekomfortowo ze względu na czyjąś postawę. Nie zawsze też sami wiemy jak zachować się w sytuacji dla nas nowej.

Podczas szkolenia nauczą się Państwo nie tylko zachowywać stosownie do okoliczności. Ale również budowania swojego profesjonalnego wizerunku poprzez to jak mówimy, co mówimy oraz jak się zachowujemy i ubieramy oczywiście zawsze stosownie do sytuacji.








Cele szkolenia:

Zapoznanie uczestników z zasadami savoir-vivre w biznesie i opanowanie sztuki elastycznego ich stosowania. Pokazanie uczestnikom jak swoją postawą wzbudzać szacunek oraz budować wizerunek kulturalnej i pewnej siebie osoby, niezależnie od sytuacji w jakiej się znajdzie.


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • Nabierzesz pewności siebie w budowaniu oficjalnych relacji służbowych
  • Będziesz wiedział jak świadomie budować wizerunek w biznesie oraz skutecznie prowadzić autoprezentację zgodnie z zasadami  biznesowego savoir-vivre
  • Dowiesz się w jaki sposób  umiejętnie wykorzystać protokół dyplomatyczny w sytuacjach biznesowych
  • Zrozumiesz mechanizmy obowiązujące podczas oficjalnych sytuacji służbowych i zachowania partnerów biznesowych
  • Będziesz wiedział jak kreować wizerunek poprzez strój - znajomość zasad dress code
  • Nabędziesz umiejętność odczytania komunikatów niewerbalnych wysyłanych przez kontrahentów podczas spotkań biznesowych


Szkolenie polecamy dla:

  • menedżerów wszystkich szczebli
  • właścicieli małych biznesów
  • przedstawicieli handlowych
  • wszystkich osób uczestniczących w spotkaniach biznesowych i reprezentujących firmę
  • osób, które chcą budować swój profesjonalny wizerunek prywatnie

 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. GŁÓWNE RÓŻNICE POMIĘDZY SAVOIR VIVRE TOWARZYSKIM A BIZNESOWYM

  1. Najczęściej popełniane błędy
  2. Omówienie najważniejszych zasad i różnic

 

MODUŁ II. KULTURA NARODOWA A ZASADY SAVOIR-VIVRE

  1. Czym jest kultura narodowa?
  2. Polska kultura narodowa
  3. Cechy charakterystyczne polskiej kultury i sposobu budowania relacji
  4. Cechy charakterystyczne dla wybranych kultur narodowych

 

MODUŁ III. ZASTOSOWANIE PROTOKOŁU DYPLOMATYCZNEGO W BIZNESIE - ZASADA PRECEDENCJI

  1. Co to jest zasada procedencji, zasada dostosowania i zasada szacunku?
  2. Zasady podczas powitania i przedstawiania się
  3. Tytułowanie podczas spotkań
  4. Przechodzenie na „TY” i skracanie dystansu w relacjach służbowych
  5. Wręczanie i przyjmowanie wizytówek - jak to robić dobrze
  6. Przejazdy służbowe - hierarchia miejsc w samochodzie

 

MODUŁ IV. ETYKIETA PODCZAS PRZYJMOWANIA GOŚCI I PODCZAS BYCIA GOŚCIEM

  1. Usadzanie gości w sali konferencyjnej, w restauracji i podczas oficjalnych przyjęć
  2. Zajmowanie miejsca w obcym gabinecie
  3. Kiedy wstajemy a kiedy nie musimy wstawać
  4. Anonsowanie się u Klienta
  5. Wręczanie kwiatów i prezentów
  6. Kultura zachowań przy stole

 

MODUŁ V. AUTOPREZENTACJA W BIZNESIE

  1. Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
  2. Świadomość własnych mocnych i słabych stron
  3. Profesjonalna autoprezentacja i entuzjazm w kontakcie z drugim człowiekiem
  4. Kultura języka - sztuka słowa w życiu zawodowym
  5. Small Talk - o tym jak prowadzić rozmowy kurtuazyjne
  6. Komunikacja niewerbalna- mowa ciała
  7. Strefa komfortu

 

MODUŁ VI. KREOWANIE WIZERUNKU

  1. Psychologia koloru w biznesie
  2. Dress code - ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn
  3. Dobór stroju do sytuacji
  4. Rodzaje i formy przyjęć biznesowych
  5. Skróty na zaproszeniach - co nam mówią?

 

MODUŁ VII. BUDOWANIE AUTORYTETU PODCZAS KONTAKTÓW

  1. Budowanie autorytetu, a efektywność naszych działań
  2. Słyszeć a słuchać - aktywne słuchanie i parafrazowanie wypowiedzi klientów
  3. Rola i znaczenie umiejętności zadawania pytań
  4. Precyzyjne formułowanie komunikatów
  5. Dopasowanie sposobu komunikowania się do stylu rozmówcy
  6. Umiejętne stosowanie argumentacji racjonalnej i emocjonalnej
  7. Świadome posługiwanie się komunikacją niewerbalną (kontakt wzrokowy, mimika, postawa ciała, ruch, głos) i panowanie nad stresem

 

MODUŁ VIII. ROZMOWY TELEFONICZNE

  1. Zasady, o których należy pamiętać prowadząc służbową konwersację
  2. Profesjonalne rozpoczęcie i zakończenie rozmowy telefonicznej
  3. Nieodebrane połączenia i oddzwanianie. Przerwane rozmowy
  4. Najczęściej popełniane faux-pas podczas rozmów telefonicznych

 

MODUŁ IX. NETYKIETA - CZYLI ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W INTERNECIE

  1. Zasady poprawnej komunikacji e-mailowej
  2. Precedencja w korespondencji elektronicznej
  3. Najczęściej popełniane błędy
  4. Budowa i forma korespondencji elektronicznej

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami, podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań. Szkolenie nastawione jest na naukę w praktyce.