Chcemy wierzyć, że jako szefowie podejmujemy obiektywne i racjonalne decyzje dotyczące pracowników, warunków sprzedaży, zachowań w relacji z naszymi przełożonymi i bliskimi.

Co więcej, nawet po błędnej decyzji potrafimy wytłumaczyć sobie jej sensowność, mimo że czasem jedynym jej efektem jest frustracja pracowników, klientów, materialne straty dla firmy i zepsute relacje.

Czy to znaczy, że jesteśmy złymi szefami czy sprzedawcami? Wcale nie, jesteśmy po prostu ludźmi

Znajomość mechanizmów psychologicznych, o których będzie mowa na szkoleniu, nie uchroni nas co prawda przed błędami, przełoży się natomiast na naszą efektywność, lepsze relacje i zwiększy naszą biznesową efektywność

Uczestnicy dowiedzą się

  • Dlaczego podejmujemy błędne biznesowe decyzje i jak tych błędów można uniknąć
  • Kiedy nieracjonalność jest przydatna i czy całkowita racjonalność managera jest możliwa
  • Czym są heurystyki i jak tą wiedzę przełożyć na wyniki swojego zespołu
  • Jak błędy poznawcze wpływają na pracowników i na nasze decyzje
  • Jak zwiększać efektywność biznesowa w oparciu o odkrycia ekonomii behawioralnej
  • Jak emocje wpływają na decyzje i postawę managera i co z tego może wynikać dla firmy

Korzyści za szkolenia

  • Pozwoli rozumieć zachowania podwładnych
  • Pozwoli uniknąć pochopnych decyzji biznesowych
  • Da szansę na lepsze relacje z zespołem
  • Umożliwi skuteczniejsze zarządzanie podwładnymi
  • Umożliwi lepszą komunikację z klientami
  • Pozwoli łatwiej uzyskiwać cele biznesowe

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Tajemnice mózgu- jak fizjologia i anatomia wpływają na Twoje decyzje

  • dwie półkule mózgu - intelekt vs emocje
  • 3 poziomy mózgu- kto tutaj pilnuje enzymów a kto odpowiada za uczucia
  • Kiedy mózg i ty najlepiej się uczy i z czego to wynika

2. Dwa systemy w podejmowaniu decyzji

  • Czym jest i jak działa system 1- mózg odruchowy
  • Mózg racjonalny i system 2- automatyczne reakcje w naszej głowie
  • Nawyki, czym są i jak wspierać te korzystne i eliminować szkodliwe
  • Jak wykorzystać system1 w sprzedaży i pracy z ludźmi- narzędziownia

3. Czym są heurystyki i skąd się biorą błędy poznawcze

  • Jakie błędy poznawcze wpływają na twoją efektywność jako szefa
  • Heurystyka reprezentatywności
  • Heurystyka zakotwiczenia
  • Heurystyka dostępności
  • Kiedy heurystyki pomagają z kiedy są zagrożeniem w podejmowaniu decyzji
  • Konsekwencje heurystyk w pracy w ludźmi i relacjach

4. Odkrycia neuroekonomii – co z tego wynika dla mnie

  • Jak nasze zachowania determinuje mózg- w jaki sposób możemy się zmieniać
  • Twój mozg i twoja inteligencję emocjonalna- jak stawać się skuteczniejszym
  • Decyzje finansowe w warunkach ryzyka, nastrój i emocje
  • Zachowanie managera i gry ekonomiczne- kary, normy i komunikacja służąca współpracy

Metody pracy

  • Dyskusja facylitowana
  • Studia przypadku
  • Praca w grupach
  • Mini wykłady
  • Praca indywidualna
  • Opracowywanie rozwiązań