Cele szkolenia: 
Celem szkolenia jest praca nad kompetencjami przywódcy w organizacji biznesowej, podniesienie kompetencji menedżerskich w najważniejszych obszarach, praca nad zmianą menedżera w lidera, nabycie umiejętności budowania zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele. W szkoleniu pojawiać się będą, zatem elementy budowania zespołu, pracy nad konfliktem, najważniejsze zagadnienia związane z coachingiem, elementy zarządzania jakością związane z metodologią Kaizen czy TQM oraz najnowsze trendy w zarządzaniu przedsiębiorstwem czy organizacją.


Korzyści ze szkolenia: 
Uczestnicy na szkoleniu poznają metody pracy zespołowej i korzyści wynikające z pracy zespołowej. Poznają także metody motywowania pracowników i nabędą najistotniejsze kompetencje niezbędne do bycia dobrym liderem. Nauczą się jasnego konstruowania celów zespołu, metod budowania zespołu, zarządzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, pracy zespołowej, stosowania metod zarządzania jakością w firmie. Korzystania z coachingu jako narzędzia wspierania rozwoju swojego zespołu. Menedżerom szkolenie da świadomość i narzędzia przydatne w motywowaniu i budowaniu własnych zespołów, narzędzia niezbędne każdemu liderowi oraz umiejętności budowania jakości w firmie poprzez współdziałanie na poziomie zespołu i całego przedsiębiorstwa.

Na szkoleniu znajdą Państwo odpowiedź na pytania: jak wykorzystać potencjał pracowników w firmie? Jak realizować cele firmy poprzez cele poszczególnych zespołów? Jak być skutecznym liderem? Jak realizować i tworzyć misje firmy?


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Jaki jestem jako menedżer?

  • Style zarządzania.
  • Motywowanie pracowników.
  • Nagradzanie pracowników.
  • Moje expose szefa.
  • Delegowanie zadań, zagrożenia i zalety.
  • Umiejętności menedżerskie, nad którymi chcę pracować.


Moduł II
Planowanie i ustalanie celów.

  • Ustalanie celów własnych i zespołu.
  • Planowanie pracy własnej i zespołu w kontekście ustalonych celów.
  • Organizacja pracy.
  • Elementy zarządzania czasem.


Moduł III
Budowanie zespołu - praca zespołowa.

  • Organizacja pracy zespołu – ustalanie celów zespołowych.
  • Analiza SWOT zespołu i kierownika.
  • Indywidualne role członków zespołu – diagnoza i postępowanie, przydzielanie zadań.
  • Praca zespołowa – siła zespołu, odpowiedzialność, motywacja, współpraca.
  • Komunikacja w zespole.
  • Zespół to emocje.
  • Zarządzanie konfliktem.
  • Uczestnictwo w pracy zespołowej, jako świadome działanie członków zespołu.
  • Współczesne trendy w zarządzaniu zespołem wg prof. A. Blike.


Moduł IV
Kreatywne rozwiązywanie problemów.

  • Metoda wymiany argumentów – mwa.
  • Action learning.
  • Burza mózgów.
  • Metoda Walta Disneya.
  • Strategia De Bono.
  • Diagram „Rybia ość”.


Moduł V
Elementy coachingu.

  • Co to jest coaching?
  • Wykorzystanie coachingu w zarządzaniu.
  • Jak wybrać dobrego coacha?
  • Podstawowe narzędzia coachingowe w praktyce menedżera.
  • Idea zarządzania przez coaching.


Moduł VI
Zmiana jako trwały element pracy z zespołem.

  • Istota zmiany.
  • Zarządzanie zmianą.
  • Myślenie pytaniami.


Moduł VII
Podsumowanie szkolenia.

Najczęściej stosowane metody: 

  • dyskusja facylitowana,
  • praca w grupach,
  • studia przypadku,
  • odgrywanie scenek, nagrywanie,
  • opracowywanie rozwiązań,
  • mini wykład trenera.