Cele szkolenia: 
Celem szkolenia jest praca nad kompetencjami przywódcy w organizacji biznesowej, podniesienie kompetencji menedżerskich w najważniejszych obszarach, praca nad zmianą menedżera w lidera, nabycie umiejętności budowania zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele. W szkoleniu pojawiać się będą, zatem elementy budowania zespołu, pracy nad konfliktem, najważniejsze zagadnienia związane z coachingiem, elementy zarządzania jakością związane z metodologią Kaizen czy TQM oraz najnowsze trendy w zarządzaniu przedsiębiorstwem czy organizacją.


Korzyści ze szkolenia: 
Uczestnicy na szkoleniu poznają metody pracy zespołowej i korzyści wynikające z pracy zespołowej. Poznają także metody motywowania pracowników i nabędą najistotniejsze kompetencje niezbędne do bycia dobrym liderem. Nauczą się jasnego konstruowania celów zespołu, metod budowania zespołu, zarządzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, pracy zespołowej, stosowania metod zarządzania jakością w firmie. Korzystania z coachingu jako narzędzia wspierania rozwoju swojego zespołu. Menedżerom szkolenie da świadomość i narzędzia przydatne w motywowaniu i budowaniu własnych zespołów, narzędzia niezbędne każdemu liderowi oraz umiejętności budowania jakości w firmie poprzez współdziałanie na poziomie zespołu i całego przedsiębiorstwa.

Na szkoleniu znajdą Państwo odpowiedź na pytania: jak wykorzystać potencjał pracowników w firmie? Jak realizować cele firmy poprzez cele poszczególnych zespołów? Jak być skutecznym liderem? Jak realizować i tworzyć misje firmy?


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I. Jaki jestem jako menedżer?

  1. Style zarządzania
  2. Motywowanie pracowników
  3. Nagradzanie pracowników
  4. Moje expose szefa
  5. Delegowanie zadań, zagrożenia i zalety
  6. Umiejętności menedżerskie, nad którymi chcę pracować


Moduł II. Planowanie i ustalanie celów

  1. Ustalanie celów własnych i zespołu
  2. Planowanie pracy własnej i zespołu w kontekście ustalonych celów
  3. Organizacja pracy
  4. Elementy zarządzania czasem


Moduł III. Budowanie zespołu - praca zespołowa

  1. Organizacja pracy zespołu - ustalanie celów zespołowych
  2. Analiza SWOT zespołu i kierownika
  3. Indywidualne role członków zespołu - diagnoza i postępowanie, przydzielanie zadań
  4. Praca zespołowa - siła zespołu, odpowiedzialność, motywacja, współpraca
  5. Komunikacja w zespole
  6. Zespół to emocje
  7. Zarządzanie konfliktem
  8. Uczestnictwo w pracy zespołowej, jako świadome działanie członków zespołu
  9. Współczesne trendy w zarządzaniu zespołem wg prof. A. Blike


Moduł IV. Kreatywne rozwiązywanie problemów

  1. Metoda wymiany argumentów - mwa
  2. Action learning
  3. Burza mózgów
  4. Metoda Walta Disneya
  5. Strategia De Bono
  6. Diagram „Rybia ość”


Moduł V. Elementy coachingu.

  1. Co to jest coaching?
  2. Wykorzystanie coachingu w zarządzaniu
  3. Jak wybrać dobrego coacha?
  4. Podstawowe narzędzia coachingowe w praktyce menedżera
  5. Idea zarządzania przez coaching


Moduł VI. Zmiana jako trwały element pracy z zespołem

  1. Istota zmiany
  2. Zarządzanie zmianą
  3. Myślenie pytaniami


Moduł VII. Podsumowanie szkolenia

Najczęściej stosowane metody: 

  • dyskusja facylitowana
  • praca w grupach
  • studia przypadku
  • odgrywanie scenek, nagrywanie
  • opracowywanie rozwiązań
  • mini wykład trenera