Celem szkolenie jest:

  • Nabycie umiejętności kreatywnego rozwiązywania trudnych sytuacji w relacji z klientami,
  • Nabycie umiejętności radzenia sobie z naciskami, pretensjami i agresją ze strony beneficjentów,
  • Ukształtowanie asertywnej postawy wobec beneficjenta,
  • Poznanie znaczenia i kluczowej roli obsługi Klienta w kształtowaniu wizerunku firmy
  • Wzrost efektywności i satysfakcji zawodowej
  • Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi
  • Dokonwywanie praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
  • Budowanie wspierających relacji w zespole
  • Efektywne współdziałanie w zespole
  • Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół- jednostka ii jednostka –zespół
  • Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
  • Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z obsługi klienta i budowania długotrwałych relacji w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z rozpatrywania skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Moduł 1: „Szlifowanie diamentów” - czynniki sukcesu w obsłudze klienta.

  • Obsługa klienta oparta na standardach firmowych i osobistych.
  • Standardy obsługi klienta „przyjazne klientowi”.
  • Sztuka kreowania wizerunku osób obsługujących klienta.
  • „Firma to również ja” – jak przyjąć postawę opartą na konsekwencji i odpowiedzialności?

Moduł 2: Gdzie leży klucz do świata klienta?

  • Typologia klienta, jako mapa prowadząca do budowy pozytywnych relacji i zrozumienia klienta.
  • Źródła satysfakcji i problemów poszczególnych typów klienta.
  • Zasady współpracy z różnymi programami klientów.

Moduł 3: Budowanie pozytywnych relacji z klientem.

  • Nawiązanie kontaktu z klientem – jak tworzyć pozytywne pierwsze wrażenie pokazując swą życzliwość, otwartość i profesjonalizm?
  • Poszukiwanie wspólnego pola z klientem – synchronizacja w obsłudze klienta.
  • Metody otwartego wyrażania pozytywnych intencji.
  • Zachowania wzbudzające zaufanie klienta.
  • Typowe błędy uniemożliwiające zbudowanie pozytywnych relacji z klientem (słowa, postawy, ton głosu i zachowania, których należy unikać).
  • Kształtowanie postawy zorientowanej na klienta.
  • Elementarne zasady savoir-vivre w kontakcie z klientem.

Moduł 4: Psychologia klienta – jak zrozumieć motywacje i problemy klientów?

  • Metody odkrywania motywów zachowań klienta (4 efektywne techniki).
  • Zrozumieć i uszanować świat klienta (postawy, wartości, przekonania i jego tok rozumowania).
  • Oferowanie pomocy w rozwiązywaniu problemów klienta.
  • Pozytywne emocje klienta – jak do nich dotrzeć i je podtrzymać?
  • Negatywne emocje klienta – jak je zrozumieć i neutralizować?
  • Zarządzanie informacją od klientów i proponowanie optymalnych rozwiązań.

Moduł 5: Profesjonalna komunikacja z klientem.

  • Metody aktywnego słuchania – klucz do zdobycia zaufania klienta.
  • Sztuka stosowania pozytywnych zwrotów.
  • Trening języka korzyści i nawiązywania do zmysłów klienta.
  • Metody kierowania i podtrzymywania rozmowy.
  • Umiejętne zadawanie odpowiednich pytań gwarantujących powodzenie w rozmowie z klientem.
  • Przekazywanie informacji zwrotnej.
  • Reguły i zasady profesjonalnego wykorzystywania „mowy ciała”.
  • Pozawerbalne symptomy kłamstwa, niezadowolenia, zdenerwowania oraz wrogości.

Moduł 6: Trudne sytuacje w obsłudze klienta.

  • Rozpoznanie indywidualnych postaw w sytuacjach konfliktowych.
  • Metody efektywnego rozwiązywania konfliktów.
  • Obiekcje, skargi i uwagi klientów – jak na nie optymalnie odpowiedzieć? (7 technik)
  • Pomoc w sytuacjach beznadziejnych – proponowanie alternatyw odpowiadających potrzebom niezadowolonych klientów.
  • „Stanowczo, bez lęku” – podstawowe zasady kształtujące asertywną postawę i komunikację.
  • Świadome zarządzanie własnymi emocjami na poziomie sygnałów fizycznych i emocjonalnych.

Moduł 7: Czy klient wróci? – praktyczne metody budowania i pielęgnowania lojalności.

  • „Prywatny ambasador klienta w firmie”.
  • Budowanie stałego przepływu My-Klient.
  • Narzędzia indywidualnego podejścia do obsługi klienta.
  • Techniczne metody budowania lojalności z klientem: newsletter, pielęgnowanie ważnych okazji, itp.
  • Jak nie brać „zakładników”? – zgubne praktyki w budowaniu lojalności klientów.

Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość),  mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.

Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.