Program Nowoczesny Key Account Management otwiera cykl  szkoleń w ramach Key Account Management Academy. To szkolenie skierowane dla wszystkich, którzy chcą poznać zasady pracy na stanowisku Key Account Managera – bez względu na sektor gospodarczy. Celem szkolenia jest zapoznanie się z najnowszymi trendami w obszarze Key Account Management na Świecie i w Polsce.

Korzyści płynące ze szkolenia:

W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się z zasadami budowy działu Key Accounts oraz pracą na stanowisku Key Account Managera, poznają kryteria wyboru wąskiego grona kluczowych klientów i dopasowania do aktualnej strategii organizacji. Uczestnicy zapoznają się i przećwiczą najbardziej praktyczne narzędzia pracy, poznają profil kompetencji miękkich i twardych wymaganych na stanowisku KAM.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I-  Key Account Management- esencja rozwoju managera

  • Key Account Management na Świecie i w Polsce
  • Budowa Działu Key Accounts
  • Kim jest Key Account Manager – kompetencje
  • Programy wspierające rozwój : mentoring i shadowing
  • Kryteria wyboru kluczowego klienta
  • Strategia własnej organizacji a strategia partnera handlowego
  • Macierz klientów kluczowych

Moduł II -  Kompetencje twarde. Narzędzia pracy Key Account Managera

  • KPI (ang. Key  Performance Indicators) w pracy  KAM
  • Dylemat „sales in” czy „sales out” ?
  • Efekt “kija hokejowego”
  • Narzędzia stawiania celów: SMART I SMARTER
  • Mierniki dystrybucji numerycznej i ważonej
  • CAP (ang. Customer Annual Planning)
  • Tabela zmiennych (TZ)
  • Współczynniki finansowe : marża, narzut,
  • Miernik opłacalności biznesu: ROI (ang. Return Of Investment)
  • Współpraca z Kontrolingiem : P&L (ang. Profit and Loss)
  • Planowanie „od dołu i od góry”
  • Błędy w analizie trendów sprzedaży/zakupów
  • BATNA, LATNA, WATNA, ZOPA
  • Negocjacje – zasady, etapy, techniki

Moduł III – Kompetencje miękkie – psychologia biznesu

  • Relacyjność czy zadaniowość ?
  • Osobowość KAM i Partnera biznesowego
  • Paca z „białym wywiadem”
  • Odpowiedzialność biznesowa KAM : decyzyjność i rekomendacje
  • Grupy robocze i Join Business Planning (zasady)
  • Wywieranie wpływu (perswazja, socjotechnika)
  • Komunikacja werbalna i pozawerbalna w pracy KAM
  • Język korzyści (CZK)
  • Lingwistyka negocjacyjna
  • Zrozumieć partnera biznesowego: wstęp do Inteligencji Emocjonalnej i Analizy Transakcyjnej

Moduł IV - Zadanie do wdrożenia – na podstawie  autorskiego  narzędzie do badania efektywności procesu negocjacyjnego

Szkolenie prowadzone jest techniką wykładowo – warsztatową. Taka forma realizacji pozwala uczestnikom na zapoznanie się z zasadami zarządzania Kluczowym Klientem i jednocześnie daje możliwość przećwiczenia nabytych umiejętności oraz wymiany doświadczeń z prowadzącym jak i innymi uczestnikami szkolenia.