Skrypt - czyli, jak opracować dobry konspekt rozmowy telefonicznej z klientem - program szkolenia online
Wykład - pierwsza część szkolenia z tworzenia schematów rozmowy telefonicznej
Szkolenie z tworzenia schematów dla skutecznej obsługi klienta rozpocznie wykład wprowadzający w jego zagadnienia – Dlaczego planowanie każdej rozmowy telefonicznej ma sens?
Kreatywne wprowadzenie do szkolenia ze struktur rozmowy telefonicznej pozwoli zachęcić uczestników do aktywnego udziału w warsztatach. Wykład pełni również rolę określającą tematykę naszego szkolenia z budowania struktur rozmowy telefonicznej oraz wynikających z niego celów i zadań. Finałem tej części będzie gra szkoleniowa > Głuchy telefon!
Gra stanowić będzie podsumowanie pierwszej części spotkania z umiejętności budowania schematów rozmów telefonicznych. Dzięki niej, uczestnicy szkolenia w przystępnej formule zorientują się w jaki sposób - praktycznie - wykorzystywać zdobytą podczas wykładu wiedzę w codziennym zawodowym działaniu w telemarketingu.
Zastosowanie elementu gry podczas warsztatów z tworzenie skrytpów rozmowy handlowej wpisuje się w model nauki, który oparty jest na metodyce Action Learning:POWIEDZ MI A ZAPOMNĘ, POKAŻ MI A ZAPAMIĘTAM, ZAANGAŻUJ MNIE A ZROZUMIEM!
Warsztaty - druga część szkolenia opracowywania skryptów dla rozmów handlowych
W kolejnym etapie uczestnicy szkolenia z skutecznych skryptów dla telemarketerów przejdą do części warsztatowej, w której zajmą się przykładami zebranymi z zawodowych doświadczeń osób zajmujących się skutecznym budowaniem relacji w biznesie oraz doskonaleniem kompetencji w tym zakresie.
Część warsztatowa podzielona jest na poszczególne moduły tematyczne, z których każdy zawiera angażujące uczestników ćwiczenia, quizy, symulacje przypadków i case study.
Każdy z modułu podsumowany będzie moderowaną dyskusją, podczas której uczestnicy będą mogli sprawdzić świeżo zdobytą wiedzą i umiejętności, pod okiem prowadzącego szkolenie eksperta. Pozwoli to na doskonalenie i rozwijanie zdobytych kompetencji oraz przekonanie się o skuteczności proponowanych w trakcie zajęć rozwiązań.
Kurs z tworzenie schematów dobrej rozmowy telefonicznej zakończy gra strategiczna. To forma praktycznego egzaminu kontrolującego przyswojone wiedzę i umiejętności planowania rozmowy telefonicznej.
Baza Dobrych Praktyk - trzecia część szkolenia z opracowywania konspekt rozmowy telefonicznej z klientem
Finał szkolenia z budowania skutecznych skryptów rozmowy handlowej zawierać będzie podsumowanie oraz wnioski. W trakcie dyskusji moderowanej przez prowadzącego warsztaty eksperta, wspólnie opracowana zostanie tzw. Baza Dobrych Praktyk. Stanowi ona katalog rozwiązań, podpowiedzi i reguł, które sprawdzą się podczas pracy. Każdy z uczestników warsztatów planowania rozmów telefonicznych otrzyma taką ściągę w formie Bazy Dobrych Praktyk. Korzystając z niej będzie mógł rozwijać swoje kompetencje w tym zakresie.
Moduły kursu z opracowywania schematów efektywnych rozmów przez telefon
MODUŁ I. TROCHĘ TEORII CZYLI RODZAJE SKRYPTÓW ROZMOWY TELEFONICZNEJ
- Rodzaje skryptów rozmów telefonicznych
- Co słychać przez telefon oprócz przekazu
- Jak uniknąć i wybrnąć z twarzą z niekomfortowych sytuacji w trakcie kontaktu telefonicznego
MODUŁ II. PROFIL KLIENTA – PODSTAWA W DOBRYM I SPÓJNYM USTALENIU PRZEKAZU TELEFONICZNEGO
- Jak go zrobić dobrze
- Czemu warto określić profil klienta i jak go skutecznie wykorzystać
MODUŁ III. JĘZYK I STYL ROZMOWY TELEFONICZNEJ. KRÓTKA ZABAWA Z EMISJI GŁOSU
- Czemu to takie ważne
- Jak mówić żeby nas słuchano przez telefon
- Jak dać przestrzeń klientowi w kontakcie telefonicznym
- Jak rozpoznawać i rozwiewać prawdziwe wątpliwości Klienta
- Jak dobrze notować i dlaczego to takie ważne w telefonicznej rozmowie sprzedażowej
MODUŁ IV. JAK ZEBRAĆ ODPOWIEDNIĄ ILOŚĆ WARTOŚCIOWYCH DANYCH W TRAKCIE ROZMOWY TELEFONICZNEJ
- Jak odpowiednio skonstruować pytania w skrypcie rozmowy handlowej? Jakie pytania zadaje się u Was? Co możemy z tym zrobić, aby było lepiej?
- Czy warto podpowiadać?
- Imię marką każdego z nas – czyli o tym, jak skutecznie pozyskiwać dane osób decyzyjnych
MODUŁ V. ZAKOŃCZENIE ROZMOWY
- Jak utwierdzić klienta w przekonaniu dobrze spędzonego czasu na telefonicznej rozmowie ?
- Rozmowa przez telefon i co dalejJak utwierdzić klienta w przekonaniu dobrze spędzonego czasu na telefonicznej rozmowie
Praktyczny egzamin, gra szkoleniowa
Na potrzeby szkolenia z konspektów rozmowy telefonicznej opracowana została godzinna gra szkoleniowa. Zawarte w niej wyzwania i zadania stanowią dobry sprawdzian zdobytych umiejętności i praktycznych wskazówek bezpośrednio związanych z celem szkolenia.
W trakcie jej trwania uczestnicy szkolenia z przygotowania planów rozmów telefonicznych podzieleni zostaną na dwa zespoły. Realizowane zadanie w sposób maksymalny będą zbliżone do zawodowego kontekstu. Pozwoli to od razu przekonać się o tym, co dało im szkolenie.
Uczestnicy warsztatów będą mogli pod okiem doświadczonego prowadzącego przetestować opracowane w czasie gry rozwiązania i skorygować błędy. Dzięki temu możliwe będzie wdrożenie autorskich metod skutecznego działania przy dostosowaniu ich do własnych możliwości. W trakcie gry wspólnie opracujemy skuteczny, unikalny schemat rozmowy.
Uczestnicy szkolenia otrzymają coś czego nie ma na rynku. Profesjonalnie opracowany skrypt rozmowy, do wykorzystania od zaraz w ich codziennej pracy.