Skrypt - czyli, jak opracować dobry schemat efektywnej rozmowy telefonicznej - szkolenie online

Jednodniowy, intensywny warsztat kompetencyjny w formie online.

Motto szkolenia:
"Plany są niczym – planowanie jest wszystkim" –
gen. Dwight Eisenhower. 


Skrypt może być największym odkryciem i sprzymierzeńcem telefonicznej obsługi klienta. Źle wykorzystywany w biznesowych kontaktach telefonicznych, bądź wybrakowany > jak wszystko inne może stać się największą zmorą i początkiem Twoich problemów. 

Nie jesteś przekonany do telefonicznych skryptów sprzedażowych? Po co więc robisz listę zakupów? Jak przygotowujesz się do spotkań i prezentacji? Czy nie robisz przypadkiem prostych ale skutecznych schematów? 

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu z tworzenia schematu dobrej rozmowy telefonicznej

W trakcie oferowanego szkolenia ze skryptów sprzedaży telefonicznej nauczysz się jak tworzyć dobry, dostosowany do polskich warunków i obecnych czasów - schemat (plan) rozmowy przez telefon. Zrobimy go wspólnie, a zdziwisz się, jakie to proste i skuteczne. Przekonasz się, że dobry skrypt dla telemarketera potrafi - naprawdę - zdziałać cuda! 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z opracowania efektywnego skryptu rozmowy telefonicznej w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.

 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Skrypt - czyli, jak opracować dobry konspekt rozmowy telefonicznej z klientem - program szkolenia online 

Wykład - pierwsza część szkolenia z tworzenia schematów rozmowy telefonicznej

Szkolenie z tworzenia schematów dla skutecznej obsługi klienta rozpocznie wykład wprowadzający w jego zagadnienia – Dlaczego planowanie każdej rozmowy telefonicznej ma sens? 

Kreatywne wprowadzenie do szkolenia ze struktur rozmowy telefonicznej pozwoli zachęcić uczestników do aktywnego udziału w warsztatach. Wykład pełni również rolę określającą tematykę naszego szkolenia z budowania struktur rozmowy telefonicznej oraz wynikających z niego celów i zadań. Finałem tej części będzie gra szkoleniowa > Głuchy telefon! 

Gra stanowić będzie podsumowanie pierwszej części spotkania z umiejętności budowania schematów rozmów telefonicznych. Dzięki niej, uczestnicy szkolenia w przystępnej formule zorientują się w jaki sposób - praktycznie - wykorzystywać zdobytą podczas wykładu wiedzę w codziennym zawodowym działaniu w telemarketingu. 

Zastosowanie elementu gry podczas warsztatów z tworzenie skrytpów rozmowy handlowej wpisuje się w model nauki, który oparty jest na metodyce Action Learning:POWIEDZ MI A ZAPOMNĘ, POKAŻ MI A ZAPAMIĘTAM, ZAANGAŻUJ MNIE A ZROZUMIEM! 

Warsztaty - druga część szkolenia opracowywania skryptów dla rozmów handlowych 

W kolejnym etapie uczestnicy szkolenia z skutecznych skryptów dla telemarketerów przejdą do części warsztatowej, w której zajmą się przykładami zebranymi z zawodowych doświadczeń osób zajmujących się skutecznym budowaniem relacji w biznesie oraz doskonaleniem kompetencji w tym zakresie.

Część warsztatowa podzielona jest na poszczególne moduły tematyczne, z których każdy zawiera angażujące uczestników ćwiczenia, quizy, symulacje przypadków i case study. 

Każdy z modułu podsumowany będzie moderowaną dyskusją, podczas której uczestnicy będą mogli sprawdzić świeżo zdobytą wiedzą i umiejętności, pod okiem prowadzącego szkolenie eksperta. Pozwoli to na doskonalenie i rozwijanie zdobytych kompetencji oraz przekonanie się o skuteczności proponowanych w trakcie zajęć rozwiązań. 

Kurs z tworzenie schematów dobrej rozmowy telefonicznej zakończy gra strategiczna. To forma praktycznego egzaminu kontrolującego przyswojone wiedzę i umiejętności planowania rozmowy telefonicznej. 

Baza Dobrych Praktyk - trzecia część szkolenia z opracowywania konspekt rozmowy telefonicznej z klientem

Finał szkolenia z budowania skutecznych skryptów rozmowy handlowej zawierać będzie podsumowanie oraz wnioski. W trakcie dyskusji moderowanej przez prowadzącego warsztaty eksperta, wspólnie opracowana zostanie tzw. Baza Dobrych Praktyk. Stanowi ona katalog rozwiązań, podpowiedzi i reguł, które sprawdzą się podczas pracy. Każdy z uczestników warsztatów planowania rozmów telefonicznych otrzyma taką ściągę w formie Bazy Dobrych Praktyk. Korzystając z niej będzie mógł rozwijać swoje kompetencje w tym zakresie.  

Moduły kursu z opracowywania schematów efektywnych rozmów przez telefon

MODUŁ I. TROCHĘ TEORII CZYLI RODZAJE SKRYPTÓW ROZMOWY TELEFONICZNEJ

  1. Rodzaje skryptów rozmów telefonicznych
  2. Co słychać przez telefon oprócz przekazu 
  3. Jak uniknąć i wybrnąć z twarzą z niekomfortowych sytuacji w trakcie kontaktu telefonicznego

MODUŁ II. PROFIL KLIENTA – PODSTAWA W DOBRYM I SPÓJNYM USTALENIU PRZEKAZU TELEFONICZNEGO

  1. Jak go zrobić dobrze 
  2. Czemu warto określić profil klienta i jak go skutecznie wykorzystać 

MODUŁ III. JĘZYK I STYL ROZMOWY TELEFONICZNEJ. KRÓTKA ZABAWA Z EMISJI GŁOSU

  1. Czemu to takie ważne 
  2. Jak mówić żeby nas słuchano przez telefon
  3. Jak dać przestrzeń klientowi w kontakcie telefonicznym 
  4. Jak rozpoznawać i rozwiewać prawdziwe wątpliwości Klienta 
  5. Jak dobrze notować i dlaczego to takie ważne w telefonicznej rozmowie sprzedażowej 

MODUŁ IV. JAK ZEBRAĆ ODPOWIEDNIĄ ILOŚĆ WARTOŚCIOWYCH DANYCH W TRAKCIE ROZMOWY TELEFONICZNEJ

  1. Jak odpowiednio skonstruować pytania w skrypcie rozmowy handlowej? Jakie pytania zadaje się u Was? Co możemy z tym zrobić, aby było lepiej? 
  2. Czy warto podpowiadać? 
  3. Imię marką każdego z nas – czyli o tym, jak skutecznie pozyskiwać dane osób decyzyjnych 

MODUŁ V. ZAKOŃCZENIE ROZMOWY 

  1. Jak utwierdzić klienta w przekonaniu dobrze spędzonego czasu na telefonicznej rozmowie ? 
  2. Rozmowa przez telefon i co dalejJak utwierdzić klienta w przekonaniu dobrze spędzonego czasu na telefonicznej rozmowie

Praktyczny egzamin, gra szkoleniowa 

Na potrzeby szkolenia z konspektów rozmowy telefonicznej opracowana została godzinna gra szkoleniowa. Zawarte w niej wyzwania i zadania stanowią dobry sprawdzian zdobytych umiejętności i praktycznych wskazówek bezpośrednio związanych z celem szkolenia. 

W trakcie jej trwania uczestnicy szkolenia z przygotowania planów rozmów telefonicznych podzieleni zostaną na dwa zespoły. Realizowane zadanie w sposób maksymalny będą zbliżone do zawodowego kontekstu. Pozwoli to od razu przekonać się o tym, co dało im szkolenie. 

Uczestnicy warsztatów będą mogli pod okiem doświadczonego prowadzącego przetestować opracowane w czasie gry rozwiązania i skorygować błędy. Dzięki temu możliwe będzie wdrożenie autorskich metod skutecznego działania przy dostosowaniu ich do własnych możliwości. W trakcie gry wspólnie opracujemy skuteczny, unikalny schemat rozmowy.

Uczestnicy szkolenia otrzymają coś czego nie ma na rynku. Profesjonalnie opracowany skrypt rozmowy, do wykorzystania od zaraz w ich codziennej pracy. 

Jakie metody wykorzystujemy podczas szkolenia z tworzenia skryptu skutecznej rozmowy telefonicznej?

Program warsztatów z opracowywania konspektu rozmowy telefonicznej z klientem w głównej mierze opiera się na przekazywaniu informacji uczestnikom w formie praktycznych ćwiczeń, różnych gier, analiz i case study. Dzięki temu szybko przyswajają oni nowe postawy i zachowania, które są celem kursu. 

Uczestnicy szkolenia z tworzenia schematów rozmów telefonicznych opuszczą je bogatsi o praktyczne wskazówki i rady, a przede wszystkim skuteczne narzędzia, które będą mogli wykorzystać w swojej pracy. Staramy się nudną teorię ograniczyć do minimum na rzecz praktyki. 

Warsztatowa formuła spotkania sprawia, że skorzystać z niego mogą zarówno osoby rozpoczynające swoją przygodę w budowaniu konspektów rozmów telefonicznych, jak i te posiadające duże doświadczenie sprzedaży telefonicznej. W ramach szkolenia z tworzenia struktury rozmowy telefonicznej uczestnicy będą mogli zrealizować indywidualne konsultacje z ekspertem prowadzącym spotkanie. Pozwoli to rozwiązać problemy i uzyskać wskazówki na przyszłość. 

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zestaw materiałów szkoleniowych oraz 5 praktycznych – przydatnych w codziennej pracy książek (ebooków) tematycznie związaną z problematyką szkolenia.