Skrypt - czyli, jak opracować dobry schemat efektywnej rozmowy telefonicznej - szkolenie online

Jednodniowy, intensywny warsztat kompetencyjny w formie online.

Motto szkolenia:
"Plany są niczym – planowanie jest wszystkim" –
gen. Dwight Eisenhower. 


Skrypt może być największym odkryciem i sprzymierzeńcem obsługi klienta. Źle wykorzystywany, bądź wybrakowany > jak wszystko inne może stać się największą 
zmorą i początkiem Twoich problemów. 

Nie jesteś przekonany do skryptów? Po co więc robisz listę zakupów? Jak przygotowujesz się do spotkań i prezentacji? Czy nie robisz przypadkiem prostych ale skutecznych schematów? 

W trakcie oferowanego szkolenia nauczysz się jak tworzyć dobry, dostosowany do polskich warunków i obecnych czasów - schemat (plan) rozmowy. Zrobimy go wspólnie, a zdziwisz się, jakie to proste i skuteczne. Przekonasz się, że dobry skrypt potrafi - naprawdę - zdziałać cuda! 
 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z opracowania efektywnego skryptu rozmowy telefonicznej w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.

 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Skrypt - czyli, jak opracować dobry schemat efektywnej rozmowy telefonicznej  - program szkolenia online 

Szkolenie rozpocznie wykład wprowadzający w jego zagadnienia – Dlaczego planowanie każdej rozmowy ma sens? 

Kreatywnie poprowadzony, tak aby wzbudzić w uczestnikach naturalną chęć i autentyczną potrzebę aktywnego udziału w warsztatach. Spełni on także rolę integrującą uczestników wokół tematyki szkolenia, i wynikających z nich celów oraz zadań. Finałem tej części będzie gra szkoleniowa > Głuchy telefon! 
Gra stanowić będzie podsumowanie pierwszej części spotkania. Dzięki niej, uczestnicy szkolenia w przystępnej formule zorientują się w jaki sposób - praktycznie - wykorzystywać zdobytą podczas wykładu wiedzę w codziennym zawodowym działaniu. 
Spełni ona także rolę integracyjną, bo poprzez jej efektywną, ale i efektowną formułę – stworzy atmosferę zaangażowania, tak niezbędną dla szkoleniowej aktywności. 
Gra doskonale wpisuje się w model kształcenia oparty na metodyce Action Learning, w myśl której: POWIEDZ MI A ZAPOMNĘ, POKAŻ MI A ZAPAMIĘTAM, ZAANGAŻUJ MNIE A ZROZUMIEM! 


Następnie uczestnicy wezmą udział w części stricte warsztatowej będącej zbiorem najlepszych przykładów – case study - wziętych z zawodowych doświadczeń osób zajmujących się zarządzaniem biznesowymi relacjami oraz rozwojem kompetencyjnym w tych obszarach. 

Część warsztatowa składać się będzie z modułów tematycznych, a każdy realizowany będzie w aktywnej formule ćwiczeń, quizów, symulacji, case study. 
Podsumowaniem każdego modułu tematycznego będzie moderowany FOCUS, dyskusja, w trakcie której uczestnicy będą mogli „na gorąco”, pod okiem prowadzącego zajęcia eksperta – sprawdzić stan swojej wiedzy i umiejętności, doskonalić je i rozwijać, oraz przekonać się o efektywności proponowanych w czasie zajęć rozwiązań. 
Spotkanie zakończy gra strategiczna - stanowiąca praktyczny egzamin w zakresie wiedzy oraz umiejętności z interesujących nas obszarów tematycznych, będących celem szkolenia. 

Baza Dobrych Praktyk 
Na finale szkolenia, w trakcie podsumowania, wniosków, konkluzji (dyskusji moderowanej przez prowadzącego zajęcia eksperta) opracowana zostanie tzw. Baza Dobrych Praktyk: katalog sprawdzonych rozwiązań, podpowiedzi i reguł. Wiedzę tą, uczestnicy szkolenia będą mogli „od zaraz” wykorzystywać w swojej pracy, zaś sam katalog traktować – w pewnym sensie - jako „zawodową ściągę”. Każdy z uczestników spotkania otrzyma taką Bazę Dobrych Praktyk, tak aby korzystając z niej, mógł się rozwijać i lepiej zarządzać zadaniami. 

MODUŁ I. TROCHĘ TEORII CZYLI RODZAJE SKRYPTÓW 

  1. Rodzaje skryptów 
  2. Co słychać przez telefon oprócz przekazu 
  3. Jak uniknąć i wybrnąć z twarzą z niekomfortowych sytuacji 

MODUŁ II. PROFIL KLIENTA – PODSTAWA W DOBRYM I SPÓJNYM USTALENIU PRZEKAZU

  1. Jak go zrobić dobrze 
  2. Czemu warto określić profil klienta i jak go skutecznie wykorzystać 

MODUŁ III. JĘZYK I STYL ROZMOWY. KRÓTKA ZABAWA Z EMISJI GŁOSU

  1. Czemu to takie ważne 
  2. Jak mówić żeby nas słuchano 
  3. Jak dać przestrzeń klientowi 
  4. Jak rozpoznawać i rozwiewać prawdziwe wątpliwości Klienta 
  5. Jak dobrze notować i dlaczego to takie ważne

MODUŁ IV. JAK ZEBRAĆ ODPOWIEDNIA ILOŚĆ WARTOŚCIOWYCH DANYCH

  1. Jak odpowiednio skonstruować pytania? Jakie pytania zadaje się u Was? Co możemy z tym zrobić, aby było lepiej? 
  2. Czy warto podpowiadać? 
  3. Imię marką każdego z nas – czyli o tym, jak skutecznie pozyskiwać dane osób decyzyjnych 

MODUŁ V. ZAKOŃCZENIE ROZMOWY 

  1. Jak utwierdzić klienta w przekonaniu dobrze spędzonego czasu 
  2. Rozmowa i co dalej 


Praktyczny egzamin, gra szkoleniowa 

Specjalnie zaadaptowana na potrzeby szkolenia godzinna gra szkoleniowa, pełna emocjonujących wyzwań, zwrotów akcji oraz wyskalowanych zadań, będąca dobrym sprawdzianem dla zdobytych kwalifikacji oraz praktycznych kompetencji bezpośrednio związanych z celem szkolenia. 
Uczestnicy szkolenia zostaną podzieleni na rywalizujące zespoły - otrzymają zadania, w maksymalnym stopniu zbliżone do ich realnego zawodowego kontekstu, tak aby w trakcie ich realizowania - doświadczyć “na własnej skórze” tego, co dało im szkolenie. 
Pod okiem prowadzącego zajęcia eksperta uczestnicy szkolenia będą mogli sprawdzić i przetestować uzyskane w czasie zajęć rozwiązania, skorygować ich metodykę, tak aby wdrożyć autorskie metody skutecznego działania, co ważne - dostosować wszystko do indywidualnych predyspozycji. Takie rozwiązanie w maksymalnym stopniu uczyni szkolenie efektywnym! W trakcie gry wspólnie opracujemy skuteczny, unikalny schemat rozmowy.

Uczestnicy szkolenia otrzymają coś czego nie ma na rynku. Profesjonalnie opracowany skrypt rozmowy, do wykorzystania od zaraz w ich codziennej pracy. 
 

Szkolenie zrealizowane zostanie w formule warsztatu kompetencyjnego, dzięki czemu poprzez maksymalną liczbę angażujących ćwiczeń, analiz, gier symulacyjnych i case study skutecznie nauczy jego uczestników trwałych postaw i zachowań, które służyć będą celom szkolenia. 

Co istotne - w trakcie zajęć, uczestnicy otrzymają wiele praktycznych wskazówek, rad, a przede wszystkim sprawdzonych i skutecznych narzędzi, pomocnych w efektywnym realizowaniu ustalonych celów i zadań. Spotkaniu przyświecała będzie fundamentalna zasada > minimum nudnej teorii – maksimum przydatnej praktyki! 

Dzięki warsztatowej formule stanie się ono wartościowe, zarowno dla osób rozpoczynających swoją zawodową przygodę, jak też i dla osób posiadających już pewne doświadczenie handlowe. Będzie stymulować oraz kreować ich rozwój, a także dostarczy im treści stanowiące praktyczną bazę dla rozwiązań i wartościowych wniosków, refleksji, podpowiedzi. 

Ma swoją wartość także i to, że w ramach spotkania, jego uczestnicy dostaną możliwość zrealizowania indywidualnych konsultacji z prowadzącym zajęcia ekspertem – dzięki temu będą mogli rozwiązać swoje problemy, uzyskać wartościowe rady, wskazówki. Otrzymają inspiracje i wsparcie służące faktycznemu rozwojowi kompetencyjnemu w interesującym nas temacie. 

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zestaw materiałów szkoleniowych oraz 5 praktycznych – przydatnych w codziennej pracy książek (ebooków) tematycznie związaną z problematyką szkolenia.