Według analiz przeprowadzonych przez specjalistów Ośrodka Badań nad Migracjami Uniwersytetu Warszawskiego już za kilka lat wzrośnie w Polsce zapotrzebowanie na pracowników z innych krajów. Nasze społeczeństwo starzeje się. Z przeprowadzonych badań wynika, że na nasze emerytury w sporej części będą zarabiać cudzoziemcy.
Wychodząc na przeciw zapotrzebowaniom rynku, zapraszamy Państwa na szkolenie: ,,Zatrudnianie cudzoziemców". W jego trakcie zapoznają się Państwo z zasadami rezydencji podatkowej i jej konsekwencjami, obowiązkami pracodawcy wynikającymi z zatrudnienia cudzoziemca w tym dotyczącymi m.in : zezwolenia o pracę, prowadzenia akt osobowych, umów cywilnoprawnych, wynagrodzenia, podatku, składek ZUS, delegacji i rozliczeń.
Przypomnijmy, przepisy prawa definiują cudzoziemca jako osobę przebywającą na terytorium danego państwa, lecz nie posiadającą jego obywatelstwa. Integracja z Unią Europejską sprawiła, że coraz częściej decydujemy się na zatrudnianie pracowników spoza naszego kraju. Zróżnicowana polityka w tym zakresie spowodowała, że wiedza z zakresu legalnego zatrudniania obcokrajowców stała się podstawą dla pracowników działów kadrowo - płacowych, jak i finansowo - księgowych.
Proponowane przez nas szkolenie przeznaczone jest dla osób, które inwestują w przyszłość. Istotne jest zapoznanie się z przepisami dotyczącymi zatrudniania cudzoziemców, ponieważ otwarcie się Polski na pracowników z innych krajów, także spoza Unii Europejskiej jest nie tylko nieuniknione, co potrzebne, gdyż zwiększy wpływy do budżetu dzięki płaconym przez nich podatkom. Rządzący wprowadzają strategie, które będą stopniowo zwiększać liczbę legalnych emigrantów. Dzięki szkoleniu: ,,Zatrudnianie cudzoziemców" przygotują się Państwo do kontaktu z obywatelami innych państw.

Maciej Firlit
O autorze:
Założyciel i Prezes Zarządu AVENHANSEN Sp. z.o.o. z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży szkoleniowej. Przeszedł wszystkie szczeble kariery zawodowej od sekretarza, przez HR-Managera, po Dyrektora i Prezesa Zarządu. Duży nacisk kładzie na wysoką jakość obsługi klienta. Jego liberalne podejście do zarządzania, bazujące na partnerstwie, słuchaniu innych i dyscyplinie jakościowej, przyczyniło się do sukcesu firmy AVENHANSEN. Jest precyzyjny, nie akceptuje półśrodków i dróg na skróty. Prywatnie największą radość czerpie z podróżowania i obcowania z naturą.
Więcej informacji: Maciej Firlit