Szkolenie zamkni─Öte - Standardy obs┼éugi go┼Ťci hotelu w wymiarze mi─ÖdzykulturowymCelem szkolenia jest: zwi─Ökszenie kompetencji w obszarze mi─Ödzykulturowym aspekcie obs┼éugi go┼Ťci hotelu, elementów etykiety restauracyjnej i sposobie rezerwacji (w tym oczekiwa┼ä klientów) w sferze konferencyjnej i SPA (je┼Ťli s─ů w hotelu). Poznaj─ů te┼╝ standardy obs┼éugi z wykorzystaniem nowych technologii ┼é─ůczno┼Ťci z klientami (mail, strona internetowa, komunikatory), w tym wa┼╝ne aspekty komunikacji internetowejzgodne z zasadami Netykiety. Uczestnicy szkolenia zapoznaj─ů si─Ö  z charakterystyk─ů zachowa┼ä osób z ró┼╝nych kultur, ich wymaga┼ä, specyfiki komunikacyjnej, sposobu odnoszenia si─Ö do innych, postrzegania czasu i kontekstu j─Özykowego. Pomo┼╝e to w lepszym kontakcie i obs┼éudze go┼Ťci z ró┼╝nych kr─Ögów kulturowych

Uczestnicy na szkoleniu:

  • uwra┼╝liwi─ů si─Ö na w┼éa┼Ťciwe (zgodne z Netykiet─ů) korzystanie ze s┼éu┼╝bowych skrzynek mailowych, komunikatorów i socialmediów

  • rozwin─ů kompetencj─Ö w zakresie znajomo┼Ťci etykiety sto┼éu, rodzaju serwisów i obs┼éugi na sali restauracyjnej

  • prze─çwicz─ů elementy kontaktów z potencjalnymi klientami w sferze mi─Ödzykulturowej

  • b─Öd─ů wiedzia┼éy, jakich gestów nale┼╝y unika─ç w kontaktach z osobami z ró┼╝nych kultur

  • poznaj─ů wymiary mi─Ödzykulturowe wa┼╝ne w kontaktach i obs┼éudze klientów w recepcji hotelu

  • poznaj─ů i prze─çwicz─ů komunikacj─Ö z klientami z ró┼╝nych kr─Ögów kulturowych ze zwróceniem uwagi na specyfik─Ö dystansu, punktualno┼Ťci i kontekstów j─Özykowych


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegó┼éowy harmonogram do ustalenia: 1 dzie┼ä (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkni─Ötego grupowego to ┼é─ůcznie 5-6 godzin w zale┼╝no┼Ťci od tematu szkolenia (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů podzia┼éu na sesje). Finalna d┼éugo┼Ť─ç, ilo┼Ť─ç i cz─Östotliwo┼Ť─ç sesji zostan─ů dopasowane do Pa┼ästwa oczekiwa┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci.

Terminy sesji uzgadniane s─ů indywidualnie i dopasowane do Pa┼ästwa potrzeb, mo┼╝liwo┼Ťci i oczekiwa┼ä.


Przyk┼éadowy harmonogram: 7 sesji trwaj─ůcych od 1 do 3 godzin, daj─ůcych ┼é─ůcznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to mo┼╝e by─ç równie┼╝ realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegó┼éy opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Do┼é─ůcz do nas! B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco! Znajd┼║ promocje! Odbieraj bezp┼éatne materia┼éy! Ôľ║

Zapisz si─Ö! Ôľ║

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o mo┼╝liwo┼Ťci realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zale┼╝no┼Ťci od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizacj─Ö szkolenia wy┼é─ůcznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji ka┼╝dego projektu mamy na uwadze efektywno┼Ť─ç prowadzonych przez nas warsztatów oraz Pa┼ästwa satysfakcj─Ö.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODU┼ü I. NOWOCZESNE TECHNOLOGIE W OBS┼üUDZE GO┼ÜCIA 

  • Telefoniczna obs┼éuga klienta - po┼é─ůczenia przychodz─ůce i wychodz─ůce
  • Netykieta, czyli wszystko, co musimy wiedzie─ç o savoir-vivre korzystaj─ůc z Internetu
  • Poczta elektroniczna - list elektroniczny jako korespondencja firmowa
  • Zasady korzystania z komunikatorów, portali spo┼éeczno┼Ťciowych

 
MODUŁ II. RESTAURACJA - KULTURA OBSŁUGI GOŚCIA

  • Rodzaje serwisów obs┼éugi kelnerskiej - obs┼éuga bufetów i stolików
  • Szybko┼Ť─ç reakcji - przyjmowanie zamówienia, realizacja, rachunki
  • Proponowanie i polecanie potraw, wr─Öczanie menu, napoje 
  • Zasady serwowania da┼ä i napojów - przypomnienie zasad (np. dobór win do potraw)

MODUŁ III. KONFERENCJE I SFERA SPA

  • Co jest wa┼╝ne dla firm/osób zamawiaj─ůcych sal─Ö konferencyjn─ů (catering, ustawienie sali)?
  • Detale w organizacji konferencji, które s─ů wa┼╝ne dla zamawiaj─ůcych (rzutnik, flipchart itp.)
  • Strefa SPA - co jest wa┼╝ne dla osób korzystaj─ůcych i dostosowanie do potrzeb i wymaga┼ä
  • Spe┼énianie oczekiwa┼ä go┼Ťci w sferze konferencji i SPA (np. wyposa┼╝enie sauny, r─Öczniki itp.)

MODU┼ü IV. ETYKIETA MI─śDZYKULTUROWA W OBS┼üUDZE GO┼ÜCI 

  • Elementy protoko┼éu dyplomatycznego maj─ůce zastosowanie w funkcjonowaniu obiektu
  • Wymiary mi─Ödzykulturowo┼Ťci a etykieta kontaktów mi─Ödzyludzkich
  • Zastosowanie elementów etykiety w obs┼éudze go┼Ťci 
  • Savoir-vivre o obs┼éudze go┼Ťci (recepcja, restauracja, konferencje, SPA)

MODUŁ V. WYMIARY KULTUROWE - ICH ZNACZENIE W KONTAKCIE Z OSOBAMI

  • Charakterystyka cywilizacji funkcjonuj─ůcych na ┼Ťwiecie i kr─Ögi kulturowe
  • Znaczenie gestów i mowy niewerbalnej w ró┼╝nych kulturach - na jakie gesty uwa┼╝a─ç?
  • Kultury propartnerskie i ceremonialne (skracanie dystansu w rozmowie, b─ůd┼║ formalnie)
  • Kultury polichroniczne i monochroniczne (które osoby musz─ů mie─ç co do minuty, a które nie)
     

Szkolenie b─Ödzie prowadzone przy wykorzystaniu koncepcji nauczania Davida A. Kolba opartej o do┼Ťwiadczenie, refleksj─Ö, podstawy teoretyczne oraz (to co najistotniejsze) planowanie zastosowania w praktyce zawodowej. 

Koncepcja Kolba pozwala zaanga┼╝owa─ç w istotny sposób wszystkich uczestników szkolenia w niezale┼╝nie od ich preferencji nauczania. Szkolenie b─Ödzie dynamiczne, prowadzone metodami aktywuj─ůcymi samych uczestników w proces szkoleniowy. Jedynie 20 procent b─Ödzie przeznaczone na omówienie teorii.

Podczas szkolenia zostan─ů u┼╝yte takie metody szkoleniowe jak: prezentacja trenerska, ─çwiczenia w zespo┼éach zadaniowych, prezentacje grup zadaniowych, dyskusja moderowana, ─çwiczenia komunikacyjne pokazuj─ůce ró┼╝ne aspekty komunikacji w zespole, kwestionariusze oparte o teorie zachowa┼ä Carla G. Junga.

W praktyce prze─çwiczone zostan─ů takie narz─Ödzia mened┼╝erskie jak metody kreatywnego rozwi─ůzywania problemów, burza mózgów wg Osborna, metoda 356 w pracy zespo┼éowej, drzewo decyzyjne i diagram Ishikawy do pracy z problemami i wyzwaniami. Przeprowadzone zostan─ů trzy gry zespo┼éowe (ka┼╝dego dnia jedna gra), podczas których b─Öd─ů widoczne mechanizmy funkcjonowania zespo┼éu, komunikacji i podejmowania decyzji.