Celem szkolenia jest: zwiększenie kompetencji w obszarze międzykulturowym aspekcie obsługi gości hotelu, elementów etykiety restauracyjnej i sposobie rezerwacji (w tym oczekiwań klientów) w sferze konferencyjnej i SPA (jeśli są w hotelu). Poznają też standardy obsługi z wykorzystaniem nowych technologii łączności z klientami (mail, strona internetowa, komunikatory), w tym ważne aspekty komunikacji internetowejzgodne z zasadami Netykiety. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z charakterystyką zachowań osób z różnych kultur, ich wymagań, specyfiki komunikacyjnej, sposobu odnoszenia się do innych, postrzegania czasu i kontekstu językowego. Pomoże to w lepszym kontakcie i obsłudze gości z różnych kręgów kulturowych
Uczestnicy na szkoleniu:
-
uwrażliwią się na właściwe (zgodne z Netykietą) korzystanie ze służbowych skrzynek mailowych, komunikatorów i socialmediów
-
rozwiną kompetencję w zakresie znajomości etykiety stołu, rodzaju serwisów i obsługi na sali restauracyjnej
-
przećwiczą elementy kontaktów z potencjalnymi klientami w sferze międzykulturowej
-
będą wiedziały, jakich gestów należy unikać w kontaktach z osobami z różnych kultur
-
poznają wymiary międzykulturowe ważne w kontaktach i obsłudze klientów w recepcji hotelu
-
poznają i przećwiczą komunikację z klientami z różnych kręgów kulturowych ze zwróceniem uwagi na specyfikę dystansu, punktualności i kontekstów językowych
Czas trwania szkolenia stacjonarnego:
Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).
Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.
Czas trwania szkolenia on-line:
Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.
Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.
Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.
Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.
Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN
Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:
- Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
- Doradzamy najlepsze rozwiązania
- Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
- Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
- Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
- Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
- Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
- Realizujemy bardzo dobre szkolenie
- Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
- Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
- Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Zapisz się! ►
Szkolenia on-line
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►