Dzięki temu szkoleniu uczestnicy będą:
 

  • Mieli świadomość swojego wpływu na przebieg i efekt prowadzonych rozmów
  • Posiadali zdolność oceny zachowań manipulacyjnych i nauczą się bardziej świadomie przeciwdziałać takim zachowaniom
  • Potrafili neutralizować przewagę i siłę drugiej strony w procesie komunikacji
  • Posiadali praktyczną  umiejętność stosowania narzędzi komunikacyjnych podnoszących skuteczność i efektywność prowadzonych rozmów







     

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z efektywnej komunikacji z klientem wewnętrznym w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. CZYNNIKI DECYDUJĄCE O SKUTECZNYM DZIAŁANIU

  1. Podejmowanie zadań z wizją końca
  2. Przekonanie o własnej skuteczności
  3. Identyfikacja z własną działalnością
  4. Pozytywne myślenie


MODUŁ II. SAMOŚWIADOMOŚĆ I UWAŻNOŚĆ NA DRODZE DO SKUTECZNOŚCI

  1. Efekt lustrzanego odbicia
  2. Teoria Góry Lodowej Komunikacji
  3. Świadome myślenie a kształtowanie relacji z otoczeniem
  4. Style myślenia w oddziaływaniu na siebie samego i na otoczenie


MODUŁ III. PERSWAZJA I MANIPULACJA - SZTUKA STOSOWANIA I ROZPOZNAWANIA

  1. Język perswazji
  2. Rozpoznawanie manipulacji i przeciwdziałanie
  3. Schemat oddziaływań perswazyjnych
  4. Reguły wywierania wpływu 


MODUŁ IV. ZASADY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI

  1. Style komunikacji, rozpoznawanie i dostosowywanie
  2. Analiza transakcyjna w komunikacji
  3. Zbieranie informacji i weryfikacja (pytania źródłem kierowania inicjatywą, aktywne słuchanie)
  4. Bariery w komunikacji
  5. Ważne słowa i zwroty
  6. Komunikacja poza werbalna - kiedy słowa przeczą gestom


MODUŁ V. ZASADY SKUTECZNEJ ARGUMENTACJI

  1. Sztuka wnioskowania o interesach
  2. Determinanty, ograniczenia oponenta 
  3. Dobór właściwych argumentów
  4. Prezentacja argumentów
  5. Zachowania stron podczas argumentacji

MODUŁ VI. WALKA Z OBIEKCJAMI I ZASTRZEŻENIAMI

  1. Rozpoznawania istoty zastrzeżeń
  2. Metody pokonywania zastrzeżeń
  3. Sztuka prowadzenia sporów
  4. Zamiana zastrzeżeń na argumenty za


MODUŁ VII. WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM

  1. Wskaźniki siły w negocjacjach
  2. Negocjacje to gra.  4 typy gier negocjacyjnych  
  3. Skutecznie - znaczy zgodnie z celami. Jak pamiętając o celu, pilnować zaplanowanych rezultatów a nie samych metod czy zwycięstwa
  4. Przygotowanie do negocjacji. Kto się nie przygotował, te się przygotował na niepowodzenie
  5. Negocjacje właściwe. Prezentowanie stanowisk. Pat i impas. Trudne sytuacje w negocjacjach
  6. Taktyki i techniki stosowane w negocjacjach
  7. Zasada WIN WIN

ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA


 

Metody wykorzystywane podczas szkolenia:
 

  • Zadania indywidualne
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Wnioski zespołowe
  • Mini wykład trenera
  • Wspólna analiza i omówienie wniosków