Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji w zakresie skutecznego zarządzania konfliktem w zespole, a w szczególności:

  • Określenie różnicy zespołu i grupy w aspekcie występowania konfliktów

  • Zapoznanie się z rodzajami konfliktów

  • Poznanie dynamiki konfliktów na etapach funkcjonowania zespołu

  • Wyłonienie i zanalizowanie przyczyn powstawania konfliktów

  • Przećwiczenie praktycznie wybranych metody rozwiązywania konfliktów

  • Poznanie sposobów radzenia sobie w sytuacji konfliktów w zespole


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. ZESPÓŁ PRACOWNICZY - WPROWADZENIE

  1. rozróżnienie grupa a zespół

  2. etapy funkcjonowania zespołu

  3. proces grupowy a funkcjonowanie zespołu i występowanie konfliktów

 

MODUŁ II. KOMUNIKOWANIE SIĘ W ZESPOLE WG TEORII CARLA G. JUNGA

  1. wyznaczniki komunikacji niewerbalnej przydatnych w rozmach w zespole

  2. cztery postawy w komunikacji wg Carla G. Junga a konflikty interpersonalne

  3. wykorzystanie teorii Junga w praktyce rozwiązywania konfliktów

  4. Systemy poznawcze i ich wpływ na komunikowanie się członków zespołu

 

MODUŁ III. KONFLIKTY W ZESPOLE - PRZYCZYNY I ŹRÓDŁA

  1. przyczyny powstawania konfliktów w zespole

  2. źródła konfliktów - analiza wg teorii Charles’a Moore’a

  3. dynamika konfliktu w zespole

  4. działanie w zespole pod presją i radzenie sobie ze stresem

 

MODUŁ IV. SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW

  1. style rozwiązywania konfliktów

  2. mój styl rozwiązywania konfliktów - autoanaliza

  3. tradycyjne rozwiązania konfliktów

  4. zachowania sprzyjające rozwiązywaniu konfliktów

  5. zastosowanie podejścia do rozwiązywania konfliktów z wykorzystaniem teorii Ch. Moore’a oraz Carla G. Junga Rozpoznawanie i nazywanie konfliktów w celu ich rozwiązywania

 

Podczas szkolenia będą zastosowane między innymi takie metody szkoleniowe jak:

  • prezentacja trenerska
  • praca zadaniowa w grupach
  • dyskusje moderowane
  • praca z opisami sytuacji (case method)
  • różne ćwiczenia komunikacyjne
  • arkusze i kwestionariusze pokazujące uczestnikom różne aspekty szkolenia (np. rozwiązywanie konfliktów)
  • wykład interaktywny