Cel szkolenia: 

Podczas warsztatów szczególny nacisk zostanie położony na proces budowania efektywnego przywództwa z perspektywy celów bieżących i strategicznych placówki medycznej. Niezwykle ważnym elementem będzie trening technik, które kształtują i wzmacniają kompetencje menedżerskie niezbędne w procesie zarządzania. 

 

Co zyskają uczestnicy szkolenia? 

Uczestnicy warsztatów zyskają praktyczną wiedzę w połączeniu z umiejętnościami na temat czynników, które podnoszą efektywność organizacji poprzez odpowiednie kierowanie kluczowymi zasobami firmy. Warsztaty wzmocnią Państwa świadomość w tym zakresie i pozwolą na podejmowanie działań adekwatnych do zaistniałych sytuacji w oparciu o wcześniejszą analizę sytuacji wewnątrz placówki. 

Podczas szkolenia wspólnie analizujemy i podchodzimy kompleksowo do różnych problemów związanych z efektywnym przywództwem oraz budowaniem umiejętności menedżerskich w organizacji a także wskazujemy takie kierunki działania, które pomogą Państwu bez przeszkód prowadzić działalność oraz dalej rozwijać się.
 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I: SESJA COACHINGOWA 

Sesja coachingowa będzie poświęcona z jednej strony wspólnej analizie słabych punktów, problemów i ryzyk, które mogą potencjalnie zmniejszać efektywną działalność leczniczą z uwagi na brak motywacji w zespole, problemy z budowaniem autorytetu, z przekazywaniem zadań czy też z uwagi na niekorzystny klimat wewnątrz organizacji. Sesja będzie okazją do wspólnej burzy mózgów i znalezienia optymalnych rozwiązań sprzyjających wzmocnieniu kompetencji menedżerskich. 

  • Jak budować autorytet lidera w grupie
  • Czy potrafię tworzyć zespoły zadaniowe
  • Co zrobić, żeby zmotywować pracowników  

 

MODUŁ II: STYLE PRZYWÓDZTWA 

Mało kto rodzi się przywódcą, w większości przypadków te kompetencje nabywa się, rozwija w toku praktycznych doświadczeń związanych z kierowaniem ludźmi. Ich doskonalenie odbywa się przez całe życie zawodowe ale warto mieć świadomość, które style przywództwa stosować w konkretnych sytuacjach, a których zdecydowanie unikać, jeśli chcemy osiągnąć konkretne cele. Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z przeglądem stylów przywództwa oraz sposobami na podnoszenie własnych kompetencji menedżerskich w różnych sytuacjach. Ważnym punktem modułu będzie wspólna analiza czynników, które decydują o skuteczności oraz te, które utrudniają lub wręcz uniemożliwiają efektywne zarządzanie.

  • Zarządzanie a przewodzenie - podobieństwa i różnice, częste pułapki 
  • Przegląd stylów przywództwa
  • Najbardziej pożądane umiejętności menedżerskie - jak je wzmacniać i rozwijać

 

MODUŁ III: KIM I CZYM ZARZĄDZAM I JAK TO ROBIĘ 

To z pozoru proste pytanie - kim i czym zarządzam i jak to robię - wymaga analizy i oceny pod względem efektywności stosowanych narzędzi i skutków tych działań. To wymaga już pogłębionej świadomości oraz stałego samodoskonalenia w zakresie m. in. zarządzania grupą, kierowania projektami, zarządzania sytuacjami kryzysowymi czy zmianą organizacyjną a także umiejętności negocjacyjnych w ramach np. rozwiązywania konfliktów grupowych czy też bycia mentorem lub coachem. 

  • Kim jestem jako szef 
  • Czynniki skuteczności i niepowodzeń w kierowaniu ludźmi 
  • Jak negocjować ze współpracownikami oraz zarządzać konfliktem 

 

MODUŁ IV: ZESPOŁY ZADANIOWE, WSPÓŁPRACA I MOTYWOWANIE

Każda firma chce aby działały w niej sprawnie zespoły zadaniowe, aby współpraca odbywała się w sposób niezakłócony a wszyscy pracownicy przychodzili do pracy każdego dnia w pełni zmotywowani. W praktyce nie zawsze tak to działa. Dlatego też niezwykle istotne w pracy menedżera jest rozwijanie kompetencji ludzi, zarządzanie talentami, motywowanie, tworzenie klimatu współpracy i integrujących celów. Ważnym elementem tego modułu będzie burza mózgów, jakie stworzyć praktyczne rozwiązania w tym zakresie  i dopasować je do specyfiki pracy i zespołu placówki. 

  • Rozwijanie kompetencji i zarządzanie talentami
  • Rywalizacja a współpraca 
  • Skuteczne techniki motywacyjne 


 

Szkolenie zostało oparte o dobre praktyki (good practices), burze mózgów (brainstorm) oraz wdrożenia w wielu podmiotach leczniczych dzięki którym uczestnicy będą mieli możliwość wzmacniania świadomości oraz doskonalenia umiejętności zarządczych niezbędnych do prowadzenia działalności leczniczej analizując perspektywę wielu placówek działających na rynku. 

Warsztaty są nastawione na przekazanie praktycznej wiedzy połączonej z treningiem umiejętności i kompetencji w zakresie efektywnych stylów przywództwa oraz budowania klimatu organizacyjnego sprzyjającego realizacji założonych celów bieżących, jak i strategicznych.