Grupa docelowa:
Warsztaty dedykowane są doradcom i przedstawicielom handlowym, pracownikom działów obsługi Klienta i reklamacji i wszystkim osobom odpowiedzialnym za kontakt z Klientami.
Cel szkolenia:
Zwiększenie efektywności prowadzenia komunikacji z Klientem ze szczególnym uwzględnieniem:
1. Najważniejszych zasad prowadzenia efektywnych rozmów telefonicznych
2. Najważniejszych zasad prowadzenia skutecznej komunikacji e-mailowej
3. Zachowania asertywnej postawy
Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy warsztatów zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do prowadzenia skutecznej komunikacji z Klientami ze szczególnym uwzględnieniem rozmów telefonicznych i komunikacji e-mailowej.
1. Uczestnik zrozumie wagę i znaczenie stosowania odpowiednich technik komunikacyjnych
w kontakcie z Klientem
2. Uczestnik doświadczy technik niweczących i budujących efektywną komunikację
3. Uczestnik pozna zasady rozstrzygania reklamacji i obsługi Klientów, w tym także
tzw. „problematycznych”
4. Uczestnik uświadomi sobie swój stopień asertywności i nauczy się zachowywać taką postawę
Szkolenie w trybie online?
Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia ze skutecznej komunikacji XXI wieku w systemie nauki zdalnej.
► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.