Grupa docelowa:
Warsztaty dedykowane są doradcom i przedstawicielom handlowym, pracownikom działów obsługi Klienta i reklamacji i wszystkim osobom odpowiedzialnym za kontakt z Klientami.

Cel szkolenia:
Zwiększenie efektywności prowadzenia komunikacji z Klientem ze szczególnym uwzględnieniem:
1. Najważniejszych zasad prowadzenia efektywnych rozmów telefonicznych
2. Najważniejszych zasad prowadzenia skutecznej komunikacji e-mailowej
3. Zachowania asertywnej postawy

Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy warsztatów zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do prowadzenia skutecznej komunikacji z Klientami ze szczególnym uwzględnieniem rozmów telefonicznych i komunikacji e-mailowej.
1. Uczestnik zrozumie wagę i znaczenie stosowania odpowiednich technik komunikacyjnych
    w kontakcie z Klientem
2. Uczestnik doświadczy technik niweczących i budujących efektywną komunikację
3. Uczestnik pozna zasady rozstrzygania reklamacji i obsługi Klientów, w tym także
    tzw. „problematycznych”
4. Uczestnik uświadomi sobie swój stopień asertywności i nauczy się zachowywać taką postawę


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

I. POWITANIE


II. Skuteczna komunikacja – kluczowe zasady, różnorodność perspektyw, typologie preferencji
    komunikacyjnych


III. Słowa i zwroty, które czynią różnicę – jak świadomie korzystać z określonych słów i zwrotów by
    osiągnąć zamierzony efekt


IV. Skuteczne e-maila – najważniejsze zasady pisania wiadomości e-mailowych, ćwiczenia
     i praktyczne case study


V. Skuteczna komunikacja telefoniczna – najważniejsze zasady prowadzenia rozmów telefonicznych
    z Klientami, ćwiczenia i praktyczne case study


VI. Obsługa Klienta – jak rozmawiać z Klientami, jak rozstrzygać reklamacje i jak mówić o cenie za
     nasze produkty i usługi


VII. Asertywność w komunikacji z Klientem – jak zachować asertywność, praktyczne ćwiczenia i test
      diagnozujący stopień asertywności


VIII. Rozstrzyganie reklamacji jako narzędzie do budowania lepszych relacji z Klientami.


IX. PODSUMOWANIE

Szkolenie oparte jest o autorski projekt prowadzenia warsztatów, które cechują się dużą intensywnością, interaktywnym charakterem i nieustanną pracą nad zbudowaniem długotrwałej inspiracji do wykorzystywania w życiu zawodowym poznanych na szkoleniu zasad i technik. Zajęcia realizowane są zgodnie z zasadą 80% czasu dla ćwiczeń i doświadczeń, 20% czasu dla teorii.

Podczas warsztatów dominują:

  • Dyskusje i burze mózgów wywoływane licznymi przykładami, w tym wieloma studiami przypadkówz doświadczenia zawodowego trenera prowadzącego warsztaty
  • Case study z doświadczenia zawodowego trenera
  • Ćwiczenia pozwalające na udoskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych i pisania wiadomości e-mailowych.
  • testy pozwalający na zdiagnozowanie osobistych preferencji komunikacyjnych.