Grupa docelowa:
Warsztaty dedykowane są doradcom i przedstawicielom handlowym, pracownikom działów obsługi Klienta i reklamacji i wszystkim osobom odpowiedzialnym za kontakt z Klientami.

Cel szkolenia:
Zwiększenie efektywności prowadzenia komunikacji z Klientem ze szczególnym uwzględnieniem:
1. Najważniejszych zasad prowadzenia efektywnych rozmów telefonicznych
2. Najważniejszych zasad prowadzenia skutecznej komunikacji e-mailowej
3. Zachowania asertywnej postawy

 

 

 

 

Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy warsztatów zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do prowadzenia skutecznej komunikacji z Klientami ze szczególnym uwzględnieniem rozmów telefonicznych i komunikacji e-mailowej.
1. Uczestnik zrozumie wagę i znaczenie stosowania odpowiednich technik komunikacyjnych
    w kontakcie z Klientem
2. Uczestnik doświadczy technik niweczących i budujących efektywną komunikację
3. Uczestnik pozna zasady rozstrzygania reklamacji i obsługi Klientów, w tym także
    tzw. „problematycznych”
4. Uczestnik uświadomi sobie swój stopień asertywności i nauczy się zachowywać taką postawę


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia ze skutecznej komunikacji XXI wieku w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. POWITANIE


MODUŁ II. Skuteczna komunikacja – kluczowe zasady, różnorodność perspektyw, typologie preferencji
    komunikacyjnych


MODUŁ III. Słowa i zwroty, które czynią różnicę – jak świadomie korzystać z określonych słów i zwrotów by
    osiągnąć zamierzony efekt


MODUŁ IV. Skuteczne e-maila – najważniejsze zasady pisania wiadomości e-mailowych, ćwiczenia
     i praktyczne case study


MODUŁ V. Skuteczna komunikacja telefoniczna – najważniejsze zasady prowadzenia rozmów telefonicznych
    z Klientami, ćwiczenia i praktyczne case study


MODUŁ VI. Obsługa Klienta – jak rozmawiać z Klientami, jak rozstrzygać reklamacje i jak mówić o cenie za
     nasze produkty i usługi


MODUŁ VII. Asertywność w komunikacji z Klientem – jak zachować asertywność, praktyczne ćwiczenia i test
      diagnozujący stopień asertywności


MODUŁ VIII. Rozstrzyganie reklamacji jako narzędzie do budowania lepszych relacji z Klientami.


MODUŁ IX. PODSUMOWANIE

Szkolenie oparte jest o autorski projekt prowadzenia warsztatów, które cechują się dużą intensywnością, interaktywnym charakterem i nieustanną pracą nad zbudowaniem długotrwałej inspiracji do wykorzystywania w życiu zawodowym poznanych na szkoleniu zasad i technik. Zajęcia realizowane są zgodnie z zasadą 80% czasu dla ćwiczeń i doświadczeń, 20% czasu dla teorii.

Podczas warsztatów dominują:

  • Dyskusje i burze mózgów wywoływane licznymi przykładami, w tym wieloma studiami przypadkówz doświadczenia zawodowego trenera prowadzącego warsztaty
  • Case study z doświadczenia zawodowego trenera
  • Ćwiczenia pozwalające na udoskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych i pisania wiadomości e-mailowych.
  • testy pozwalający na zdiagnozowanie osobistych preferencji komunikacyjnych.