Szkolenie zamkni─Öte - Profesjonalna sprzeda┼╝ i obs┼éuga go┼Ťcia w hotelu, podnoszenie skuteczno┼Ťci poprzez techniki sprzeda┼╝y komplementarnej z elementami specyfiki negocjacji z go┼ŤciemCelem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespo┼éu ┼Ťwiadomego wagi w┼éasnej postawy nastawionej na go┼Ťcia – stosowanie filozofii otwarto┼Ťci na potrzeby go┼Ťcia w codziennej pracy, z wykorzystanie telefonu jako narz─Ödzia obs┼éugi i komunikacji z go┼Ťcie hotelowym oraz nabycie podstawowych umiej─Ötno┼Ťci efektywnej i profesjonalnej komunikacji z go┼Ť─çmi hotelu,  tak┼╝e w sytuacja trudnych, wymagaj─ůcych. Wszystko powy┼╝sze prowadzi do celów nadrz─Ödnych, jakimi s─ů wyksztalcenie i umiej─Ötno┼Ť─ç zachowa┼ä buduj─ůcych zadowolenie i satysfakcj─Ö oraz lojalno┼Ť─ç go┼Ťcia; podniesienie kompetencji sprzeda┼╝owych, czyli uzyskanie efektów pozwalaj─ůcych na podniesienie rentowno┼Ťci w hotelu i ca┼éej organizacji.
 

Uczestnicy na szkoleniu:

  • nab─Öd─ů umiej─Ötno┼Ťci niezb─Ödne w kontaktach z go┼Ťciem z uwzgl─Ödnieniem specyfiki bran┼╝y hotelarskiej,
  • poznaj─ů i naucz─ů si─Ö podstawowych zasad komunikacji z klientem, efektywnych zachowa┼ä i w┼éa┼Ťciwej postawy wobec go┼Ťcia na ka┼╝dym etapie jego obs┼éugi , zasad rozmowy telefonicznej, technik rozmowy, skutecznej reakcji w trudnych sytuacjach z nastawieniem na zadowolenie go┼Ťcia,
  • nab─Öd─ů niezb─Ödnych umiej─Ötno┼Ťci w zakresie skutecznego stosowania technik sprzeda┼╝y w celu podniesienia rentowno┼Ťci firmy, budowania relacji z go┼Ťciem i jego lojalno┼Ťci , czyli ponownych jego odwiedzin w hotelu.

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegó┼éowy harmonogram do ustalenia: 1 dzie┼ä (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkni─Ötego grupowego to ┼é─ůcznie 5-6 godzin w zale┼╝no┼Ťci od tematu szkolenia (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů podzia┼éu na sesje). Finalna d┼éugo┼Ť─ç, ilo┼Ť─ç i cz─Östotliwo┼Ť─ç sesji zostan─ů dopasowane do Pa┼ästwa oczekiwa┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci.

Terminy sesji uzgadniane s─ů indywidualnie i dopasowane do Pa┼ästwa potrzeb, mo┼╝liwo┼Ťci i oczekiwa┼ä.


Przyk┼éadowy harmonogram: 7 sesji trwaj─ůcych od 1 do 3 godzin, daj─ůcych ┼é─ůcznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to mo┼╝e by─ç równie┼╝ realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegó┼éy opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Do┼é─ůcz do nas! B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco! Znajd┼║ promocje! Odbieraj bezp┼éatne materia┼éy! Ôľ║

Zapisz si─Ö! Ôľ║

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o mo┼╝liwo┼Ťci realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zale┼╝no┼Ťci od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizacj─Ö szkolenia wy┼é─ůcznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji ka┼╝dego projektu mamy na uwadze efektywno┼Ť─ç prowadzonych przez nas warsztatów oraz Pa┼ästwa satysfakcj─Ö.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I. HOTELE/HOTELE W OBECNEJ SYTUACJI RYNKOWEJ

  • Go┼Ť─ç - warto┼Ť─ç firmy i waga jego obs┼éugi budowaniu rentowno┼Ťci hotelu i wizerunku
  • Jakie mamy najwa┼╝niejsze zasoby i jak z nich korzysta─ç - zdiagnozowanie i wykorzystanie atutów hotelu 
  • Metody przeciwdzia┼éania zagro┼╝eniom
  • Cele pracy w przedsi─Öbiorstwie, moje cele i cele firmowe

MODU┼ü II. PODSTAWY OBS┼üUGI GO┼ÜCIA , KOMUNIKACJA I POZOSTA┼üE ASPEKTY EFEKTYWNEJ OBS┼üUGI 

  • Komunikacja z klientem, go┼Ťciem - werbalna i niewerbalna, narz─Ödzia i przydatne techniki.
    •  Pierwsze wra┼╝enie w hotelu - recepcja i inne elementy budowania pierwszego wra┼╝enia w hotelu, kontekst wizerunku, kontekst przewidywania potrzeb go┼Ťcia 
  • Komunikacja telefoniczna 
    • Budowanie wizerunku hotelu podczas rozmów przychodz─ůcych i wychodz─ůcych
    • Standardy rozmów przychodz─ůcych 
    • Jako┼Ť─ç rozmowy telefonicznej , dbanie o emocje go┼Ťcia w rozmowie 
    • Wa┼╝ne aspekty rozmów: zapytanie o rezerwacj─Ö, rezerwacja, udzielanie informacji w kontek┼Ťcie relacyjnym i sprzeda┼╝owym
    • ┼Ücie┼╝ka przekazywania po┼é─ůcze┼ä i praca z zastrze┼╝eniami go┼Ťci w kontakcie telefonicznym
  • Standardy obs┼éugi w ró┼╝nych obszarach spotkania z go┼Ťciem - elementy relacji, sprzeda┼╝y, budowania wizerunku. 
  • Ró┼╝ne potrzeby klientów - ró┼╝ni klienci / go┼Ťcie ró┼╝ne potrzeby
  • Budowanie relacji z klientem
  • Odkrywanie potrzeb klienta podczas ca┼éego jego pobytu, na ró┼╝nych etapach obs┼éugi, postawa prosprzeda┼╝owa
  • Kroki rozmowy z klientem
  • Zwroty buduj─ůce pozytywne relacje
  • Z czego si─Ö bior─ů trudne sytuacje
  • Asertywno┼Ť─ç i empatia w obs┼éudze klienta

MODUŁ III. OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE SPRZEDAŻY

  • J─Özyk w kontakcie z klientem - przydatne i zakazane zwroty
  • Elementy procesu sprzeda┼╝y - najwa┼╝niejsze etapy
  • Budowanie zaufania i rola pierwszego etapu sprzeda┼╝y
  • Badanie potrzeb w rozmowie z klientem
  • Model rozmowy z nastawieniem na korzy┼Ťci klienta
  • Proces rezerwacji, procedury
  • Zamykanie sprzeda┼╝y
  • Wybrane techniki sprzeda┼╝y i regu┼éy wywierania wp┼éywu
  • Metody prezentacji ceny i ró┼╝nych us┼éug dodatkowych (p┼éatnych) w hotelu
  • Negocjacje w procesie obs┼éugi go┼Ťci i sprzeda┼╝y
  • Radzenie sobie w sytuacjach z wymagaj─ůcym go┼Ťciem, reklamacje i zastrze┼╝enia go┼Ťcia
  • Wa┼╝ne obszary sprzeda┼╝owe hotelu - poza rezerwacj─ů , pozosta┼ée us┼éugi p┼éatne - budowanie argumentów, j─Özyka korzy┼Ťci w kontek┼Ťcie potrzeb go┼Ťcia, znajdowanie zalet us┼éug

MODU┼ü IV. METODY I NARZ─śDZIA SPRZEDA┼╗Y DODATKOWEJ, KOMPLEMENTARNEJ

  • Sprzeda┼╝ krzy┼╝owa w recepcji i poza ni─ů
  • Sprzeda┼╝ „up selling” - w sytuacji bie┼╝─ůcej obs┼éugi i budowaniu lojalno┼Ťci go┼Ťcia
  • Sprzeda┼╝ uzupe┼éniaj─ůca - "krok w przysz┼éo┼Ť─ç"
  • Sprzeda┼╝ promocji - zasada okazji
  • Sprzeda┼╝ - odsprzeda┼╝ - na zasadzie „pretekstu”
  • Rabaty i bonusy w sprzeda┼╝y hotelowej 
     

Najcz─Ö┼Ťciej stosowane metody: 

  • dyskusja facylitowana
  • praca w grupach
  • studia przypadku
  • odgrywanie scenek, nagrywanie
  • opracowywanie rozwi─ůza┼ä
  • mini wyk┼éad trenera