Szkolenie zamknięte - Profesjonalna sprzedaż i obsługa gościa w hotelu, podnoszenie skuteczności poprzez techniki sprzedaży komplementarnej z elementami specyfiki negocjacji z gościemCelem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu świadomego wagi własnej postawy nastawionej na gościa – stosowanie filozofii otwartości na potrzeby gościa w codziennej pracy, z wykorzystanie telefonu jako narzędzia obsługi i komunikacji z goście hotelowym oraz nabycie podstawowych umiejętności efektywnej i profesjonalnej komunikacji z gośćmi hotelu,  także w sytuacja trudnych, wymagających. Wszystko powyższe prowadzi do celów nadrzędnych, jakimi są wyksztalcenie i umiejętność zachowań budujących zadowolenie i satysfakcję oraz lojalność gościa; podniesienie kompetencji sprzedażowych, czyli uzyskanie efektów pozwalających na podniesienie rentowności w hotelu i całej organizacji.
 

Uczestnicy na szkoleniu:

  • nabędą umiejętności niezbędne w kontaktach z gościem z uwzględnieniem specyfiki branży hotelarskiej,
  • poznają i nauczą się podstawowych zasad komunikacji z klientem, efektywnych zachowań i właściwej postawy wobec gościa na każdym etapie jego obsługi , zasad rozmowy telefonicznej, technik rozmowy, skutecznej reakcji w trudnych sytuacjach z nastawieniem na zadowolenie gościa,
  • nabędą niezbędnych umiejętności w zakresie skutecznego stosowania technik sprzedaży w celu podniesienia rentowności firmy, budowania relacji z gościem i jego lojalności , czyli ponownych jego odwiedzin w hotelu.

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. HOTELE/HOTELE W OBECNEJ SYTUACJI RYNKOWEJ

  • Gość - wartość firmy i waga jego obsługi budowaniu rentowności hotelu i wizerunku
  • Jakie mamy najważniejsze zasoby i jak z nich korzystać - zdiagnozowanie i wykorzystanie atutów hotelu 
  • Metody przeciwdziałania zagrożeniom
  • Cele pracy w przedsiębiorstwie, moje cele i cele firmowe

MODUŁ II. PODSTAWY OBSŁUGI GOŚCIA , KOMUNIKACJA I POZOSTAŁE ASPEKTY EFEKTYWNEJ OBSŁUGI 

  • Komunikacja z klientem, gościem - werbalna i niewerbalna, narzędzia i przydatne techniki.
    •  Pierwsze wrażenie w hotelu - recepcja i inne elementy budowania pierwszego wrażenia w hotelu, kontekst wizerunku, kontekst przewidywania potrzeb gościa 
  • Komunikacja telefoniczna 
    • Budowanie wizerunku hotelu podczas rozmów przychodzących i wychodzących
    • Standardy rozmów przychodzących 
    • Jakość rozmowy telefonicznej , dbanie o emocje gościa w rozmowie 
    • Ważne aspekty rozmów: zapytanie o rezerwację, rezerwacja, udzielanie informacji w kontekście relacyjnym i sprzedażowym
    • Ścieżka przekazywania połączeń i praca z zastrzeżeniami gości w kontakcie telefonicznym
  • Standardy obsługi w różnych obszarach spotkania z gościem - elementy relacji, sprzedaży, budowania wizerunku. 
  • Różne potrzeby klientów - różni klienci / goście różne potrzeby
  • Budowanie relacji z klientem
  • Odkrywanie potrzeb klienta podczas całego jego pobytu, na różnych etapach obsługi, postawa prosprzedażowa
  • Kroki rozmowy z klientem
  • Zwroty budujące pozytywne relacje
  • Z czego się biorą trudne sytuacje
  • Asertywność i empatia w obsłudze klienta

MODUŁ III. OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE SPRZEDAŻY

  • Język w kontakcie z klientem - przydatne i zakazane zwroty
  • Elementy procesu sprzedaży - najważniejsze etapy
  • Budowanie zaufania i rola pierwszego etapu sprzedaży
  • Badanie potrzeb w rozmowie z klientem
  • Model rozmowy z nastawieniem na korzyści klienta
  • Proces rezerwacji, procedury
  • Zamykanie sprzedaży
  • Wybrane techniki sprzedaży i reguły wywierania wpływu
  • Metody prezentacji ceny i różnych usług dodatkowych (płatnych) w hotelu
  • Negocjacje w procesie obsługi gości i sprzedaży
  • Radzenie sobie w sytuacjach z wymagającym gościem, reklamacje i zastrzeżenia gościa
  • Ważne obszary sprzedażowe hotelu - poza rezerwacją , pozostałe usługi płatne - budowanie argumentów, języka korzyści w kontekście potrzeb gościa, znajdowanie zalet usług

MODUŁ IV. METODY I NARZĘDZIA SPRZEDAŻY DODATKOWEJ, KOMPLEMENTARNEJ

  • Sprzedaż krzyżowa w recepcji i poza nią
  • Sprzedaż „up selling” - w sytuacji bieżącej obsługi i budowaniu lojalności gościa
  • Sprzedaż uzupełniająca - "krok w przyszłość"
  • Sprzedaż promocji - zasada okazji
  • Sprzedaż - odsprzedaż - na zasadzie „pretekstu”
  • Rabaty i bonusy w sprzedaży hotelowej 
     

Najczęściej stosowane metody: 

  • dyskusja facylitowana
  • praca w grupach
  • studia przypadku
  • odgrywanie scenek, nagrywanie
  • opracowywanie rozwiązań
  • mini wykład trenera