Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu świadomego wagi własnej postawy nastawionej na gościa – stosowanie filozofii otwartości na potrzeby gościa w codziennej pracy, z wykorzystanie telefonu jako narzędzia obsługi i komunikacji z goście hotelowym oraz nabycie podstawowych umiejętności efektywnej i profesjonalnej komunikacji z gośćmi hotelu, także w sytuacja trudnych, wymagających. Wszystko powyższe prowadzi do celów nadrzędnych, jakimi są wyksztalcenie i umiejętność zachowań budujących zadowolenie i satysfakcję oraz lojalność gościa; podniesienie kompetencji sprzedażowych, czyli uzyskanie efektów pozwalających na podniesienie rentowności w hotelu i całej organizacji.
Uczestnicy na szkoleniu:
- nabędą umiejętności niezbędne w kontaktach z gościem z uwzględnieniem specyfiki branży hotelarskiej,
- poznają i nauczą się podstawowych zasad komunikacji z klientem, efektywnych zachowań i właściwej postawy wobec gościa na każdym etapie jego obsługi , zasad rozmowy telefonicznej, technik rozmowy, skutecznej reakcji w trudnych sytuacjach z nastawieniem na zadowolenie gościa,
- nabędą niezbędnych umiejętności w zakresie skutecznego stosowania technik sprzedaży w celu podniesienia rentowności firmy, budowania relacji z gościem i jego lojalności , czyli ponownych jego odwiedzin w hotelu.
Czas trwania szkolenia stacjonarnego:
Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).
Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.
Czas trwania szkolenia on-line:
Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.
Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.
Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.
Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.
Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN
Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:
- Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
- Doradzamy najlepsze rozwiązania
- Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
- Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
- Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
- Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
- Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
- Realizujemy bardzo dobre szkolenie
- Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
- Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
- Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Zapisz się! ►