Cele szkolenia:

  • poznanie istotnych faktów dotyczących stresu;
  • poznanie istotnych faktów dotyczących natury emocji;
  • autodiagnoza własnych zasobów i potrzeb w zakresie stresu;
  • wypracowanie i dopasowanie metod redukowania stresu do potrzeb uczestników;
  • wytrenowanie technik redukowania stresu: doraźnych i długofalowych;
  • przygotowanie planu wdrożenia przetrenowanych technik.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

DZIEŃ PIERWSZY
 

1. AKTUALNE ODKRYCIA PSYCHOLOGII STRESU i co z tego może wynikać dla każdego człowieka:

  • Istotne fakty dotyczące NATURY STRESU i czynników wywołujących stres;
  • REAKCJE NA STRES i zmiany w zachowaniu, RODZAJE STRESÓW jakich doświadcza człowiek (ćwiczenie koncepcyjne);
  • O EMOCJACH – JAK POWSTAJĄ I DZIAŁAJĄ EMOCJE;
  • Jakie mogę OSIĄGNĄĆ KORZYŚCI w związku z podniesiem swoich umiejętności radzenia sobie ze stresem.


2. INWENTARYZACJA MOICH ZASOBÓW I POTRZEB:

  • MOJA CENA STRESU (ćwiczenie warsztatowe w parach);
  • Poznanie swojej PODATNOŚCI NA STRES oraz dotychczasowych sposobów radzenia sobie z trudnymi sytuacjami – AUTODIAGNOZA i co dalej? (praca indywidualna);
  • Jak zwiększać swoją ŚWIADOMOŚĆ EMOCJONALNĄ i stać się osobą odpowiedzialną za swoje przeżycia;
  • Psychologiczne mechanizmy w sytuacjach trudnych – jak BRONIĆ SIĘ PRZED MANIPULACJĄ I PROJEKCJAMI (ćwiczenie grupowe)
  • Określanie kluczowych obszarów, w których napotykasz na TRUDNOŚCI W KIEROWANIU EMOCJAMI I STRESEM (podejmowanie decyzji, obsługa klienta, konflikty, nowe zadania, etc.).

3. RADZENIE SOBIE ZE STRESEM: Zastosowanie STRATEGII KRÓTKOTERMINOWYCH (doraźnych):

  • WSPÓLNA PRACA TRENINGOWA nad technikami: kontrolowania własnych myśli, zatrzymywania strumienia niepokojących natrętnych myśli, odreagowania, odwrócenia uwagi, wyolbrzymiania doznań, dialogu wewnętrznego, dawania sobie powodów do zadowolenia, zwolnieniu tempa, natychmiastowej relaksacji (ćwiczenia grupowe, w parach i indywidualne);
  • Jak WYRAŻAĆ EMOCJE w sposób dopasowany do osób i sytuacji, chroniąc jednocześnie relację?

DZIEŃ DRUGI

4. RADZENIE SOBIE ZE STRESEM: zastosowanie STRATEGII DŁUGOTERMINOWYCH:

  • WSPÓLNA PRACA TRENINGOWA nad technikami: kapitalizacji pozytywnych emocji, oddzielania stresu od widocznych reakcji fizjologicznych, myślenia pytaniami (mapa wyboru), work-life balance, zmiany zachowania, zarządzanie sobą i swoją energią, powiększanie własnych zasobów (ćwiczenia grupowe, w parach i indywidualne);
  • Praca nad zwiększaniem POCZUCIA SWOJEGO SZCZĘŚCIA – czyli naukowe metody zwiększania swojego poczucia szczęścia.

5. SYNDROM WYPALENIA ZAWODOWEGO:

  • Czym jest syndrom wypalenia zawodowego?
  • MECHANIZM POWSTAWANIA syndromu?
  • Syndrom wypalenia zawodowego w organizacjach biurokratycznych;
  • Jak PRZECIWDZIAŁAĆ WYPALENIU – co ja mogę zrobić, co organizacja może zrobić? (ćwiczenie grupowe)
  • Jak zorganizować PRZYJAZNE ŚRODOWISKO PRACY? (ćwiczenie grupowe).

6. Jak WDRAŻAĆ NOWO POZNANE TECHNIKI do codziennego życia?

  • PODSUMOWANIE wszystkich ODKRYĆ I OSIĄGNIĘĆ, dokonanych na treningu;
  • Jak UTRZYMYWAĆ I POGŁĘBIAĆ zdobycze z treningu;
  • WYPRACOWANIE PLANU ROZWOJOWEGO na działania po powrocie z treningu.

Szkolenie prowadzone będzie warsztatowo, mocno aktywizując uczestników. Podczas zajęć wykorzystane zostaną między innymi:

  •     Krótkie prezentacje wykładowe
  •     Ćwiczenia w grupach, dwójkach
  •     Testy
  •     Dyskusje moderowane
  •     Studium przypadku
  •     Praca indywidualna
  •     Film

Struktura szkolenia:  prezentacje wykładowe: 30%, część warsztatowa: 70%