Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Przedstawić niezbędne cechy, charakterystyczne dla efektywnego zespołu
  • Praktycznie tworzyć zespoły, w oparciu o teorię ról
  • Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”
  • Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu
  • Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole (pomiędzy współpracownikami i na płaszczyźnie szef - pracownik)
  • Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
  • Przyjmować i udzielać informację zwrotną
  • Zapobiegać i rozwiązywać pojawiające się sytuacje konfliktowe
  • Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych osób

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. „Szef” to zawód
    • Budowanie autorytetu
    • Zestaw psychologicznych narzędzi szefa
      • Informacja zwrotna
      • Słuchanie innych – szef w roli terapeuty
      • Przełożony w roli coacha
      • Pytania i parafrazy
      • Stawianie granic i sztuka mówienia „NIE”
    • Sztuka czynienia ustępstw
    • Przekazywanie trudnych decyzji
    • Radzenie sobie z narzekającymi pracownikami
    • Nagradzanie i karanie
  2. Organizacja pracy zespołu
    • Etapy formowania się zespołów
    • Cechy efektywnych zespołów
    • Teoria ról pełnionych w zespole zgodnie z założeniami M. Belbina
    • Analiza własnej roli pełnionej w zespole
    • Expose szefa – jako skuteczne narzędzie zarządzania zespołem
    • Techniki skutecznego zarządzania czasem innych i organizacji pracy
    • Delegowanie zadań jako proces rozwojowy podwładnych
  3. Kształtowanie kultury pracy
    • Współpraca czy rywalizacja? – czyli w jaki sposób budować relacje
    • Przepływ informacji w firmie
    • Wpływ komunikacji na kształtowanie postaw i zachowań
    • Kształtowanie kultury organizacyjnej
  4. Skuteczne motywowanie pracowników
    • Automotywacja jako filar motywowania innych
    • Podstawowe teorie motywacyjne i ich praktyczne zastosowanie
    • Zasady motywowanie pracowników
    • Motywowanie pracownika w oparciu o model kierowania Blancharda
    • Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników
    • Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem

Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:

„Uporządkowałem pewne intuicyjne zachowania i dosłałem dużo tematów do przemyśleń.”

„Super prowadzone – bardzo kompetentne osoba prowadząca.”

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • praca z kamerą video
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów