Tu trochę naszej historii - jak to się zaczęło i jak przez miesiące i lata konsekwentnie dbamy o najwyższą jakość obsługi, jak rozwijamy się dla naszej satysfakcji i dla zaspokajania wysokich wymagań naszych Klientów.

Historia Avenhansen®

2023
05.2023
  • Od maja do listopada organizowaliśmy cykl szkoleń w ramach projektu Bezpieczny Kraków.
06.2023
  • Wygraliśmy kolejny duży projekt. Mamy pracę przez 4 miesiące dla jednego Klienta.
08.2023
  • Do Zespołu dołącza Marcin. Będzie naszym silnym wsparciem w dziale logistycznym i organizacyjnym.
 
12.2023
  • 15 grudnia zostaliśmy zaproszeni na konferencję podsumowującą działalność Bezpiecznego Krakowa w roku 2023.
    Dziękujemy za uznanie i wspaniałą atmosferę:
    Link do wydarzenie na FB ►
12.2023
  • Drugi rok z rzędu, zamykamy z rekordowym wynikiem.
2022
2022
01.2022
  • Doskonalimy ofertę szkoleń otwartych.
05.2022
  • Kończymy duży projekt (już drugą edycję) dla krakowskiej uczelni.
05.2022
  • Szeregi naszego Zespołu zasila Michał. Będzie zajmował się dokumentacją szkoleniową i obsługą wysyłek.
12.2022
  • Zamykamy rok z rekordowym wynikiem
2021
2021
01.2021
  • Osiągnęliśmy roczny poziom wyniku operacyjnego sprzed pandemii! Jak miło! :-) Reformy, otwartość na zmiany, wspólna praca i zaangażowanie przynoszą efekty! Brawo Zespół AVENHANSEN!
01.2021
  • Zaczynamy Nowy Rok! Jeszcze nigdy nie było aż tylu szkoleń zaplanowanych do przodu! :-) Wierzymy, że to będzie wspaniały rok :-)
02.2021
  • Otrzymaliśmy dotację z PFR - to pomoże nam choć częściowo pokryć straty z zeszłego roku. Wierzymy, że będzie dobrze! Już jest dużo lepiej! :-)

05.2021
  • Wiosna upływa nam pod znakiem intensywnych działań marketingowo-sprzedażowych. Jest dobrze. Sytuacja się stabilizuje. Organizujemy wiele szkoleń on-line. Strategia wprowadzona rok wcześniej przynosi spodziwane efekty :-)
06.2021
  • Po 8 latach współpracy odchodzi od nas Klaudia. Życzymy Klaudii wiele szczęścia i sukcesów w nowej pracy.
  • Zaczynają się wakacje ale my nie zwalniamy tempa :-)
09.2021
  • Wygrywamy dwa duże projekty! :-) Mamy bazę do wyniku operacyjnego na koniec roku i do połowy kolejnego! Jak miło! :-)
2020
2020
01.2020
  • Rok rozpoczęliśmy z wielkim impetem - wierzymy, że będzie dobrze :-)
02.2020
  • Styczeń i luty najlepsze od kilku lat :-)
03.2020
  • 13.03.2020 ... :-( Zamyakmy biuro, wszyscy pracują zdalnie ... lockdown ... :-(
    Wszystkie zaplanowane na kilka miesięcy do przodu szkolenia - odwołane :-( Nikt nie che się szkolić :-( Dramat! :-(
04.2020
  • Bierzemy się ostro do pracy. Zupełna zmiana polityki sprzedaży, organizacji i prowadzenia szkoleń. Wprowadzamy do naszej oferty szkolenia on-line. Wszystko nowe. Nowe programy, nowy styl prowadzenia szkoleń, nowe zasady współpracy z Trenerami (nie wszyscy odnaleźli się w nowej rzeczywistości), nowe sposoby marketingu i sprzedaży.
  • Jest determinacja i wola walki o przetrwanie. Zespół jest zmobilizowany i pracuje! Niektórzy po 1
05.2020
  • Jest pierwsze zoragnizowane szkolenie on-line. Dało się? Dało! :-)
05.2020
  • Podpisujemy długofalową umowę z dużą platformą do sprzedaży i prowadzenia szkoleń on-line. To nowy początek :-)
08.2020
  • "Coś się ruszyło" :-) Zaczynają dzwonić telefony i przychodzą zapytania o szkolenia w zdecydowanie większej liczbie :-) Będzie dobrze! :-)
  • Wracamy do biura :-) Koniec z pracą zdalną.
10.2020
  • Działamy już na pełnych obrotach! :-) Szkolenia on-line stanowią ponad 90% wszystkich szkoleń a my organizujemy po kilka tych szkoleń dziennie :-)
12.2020
  • To był bardzo ciężki rok ... Ale daliśmy radę! :-) Determinacja, zorganizowanie i współpraca przyniosły pozytywne efekty. Sprawdziliśmy się jako Zespół w bardzo ciężkich warunkach. W warunkach lęku o przetrwanie i warunkach dużych zmian, które były niezaplanowane, musiały odbyć się szybko i nie mogło być miejsca ani czasu na błędy.
    Stanęliśmy na wysokości zadania! Uratowaliśmy Firmę! Brawo cały Zespół! Brawo Trenerzy, którzy podjęli wyzwanie!
2019
2019
01.2019
  • Będą małe przetasowania w Firmie. Ale o tym później ;-) Wszystko jest pod kontrolą i działamy w jak dobrze naoliwionym, szwajcarskim zegarku ;-) :-)
  • Rok zaczął się wytężoną pracą. Klienci nie dają nam odpocząć ;-)
03.2019
  • Witamy w naszym Zespole Kasię Puter! :-) Mamy nadzieję, że w znaczącym stopniu pomoże nam w Dziale Szkoleń Zamknietych.
06.2019
  • Wiosna minęła burzliwie ale optymistycznie :-) Kasia odeszła, przyszedł Grzegorz i zaczęliśmy nowy rozdział Firmy pt. "Szkolenia dla żołnierzy" i "Rekonwersja". Wprowadziliśmy też rozbudowaną ofertę dla lekarzy i pracowników zespołów medycznych i obsługi pacjenta.
07.2019
  • Mamy nowe dziecko w Zespole - 3.06.2019 urodził się Jakub :-) Życzymy Jakubowi oraz Jego rodzicom wiele szczęścia :-)
  • Czekamy na kolejnego maluszka 
11.2019
  • Z wielkim smutkiem pożegnaliśmy Olę  Rozstania po ponad 11 latach współpracy bywają trudne ... Życzymy jednak Oli wszystkiego dobrego i spełnienia "na nowej drodze życia" 
2018
2018
01.2018
  • Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-)
  • Anita zamieniła się stanowiskiem z Iloną (od stycznia Anita przeszła do Działu Szkolen Otwartych a Ilona do Działu Szkoleń Zamknietych - powodzenia na nowych stanowiskach)
  • Oj, dzieje się od samego początku :-) Telefony dzwonią, maile przychodzą, szkolenie za szkoleniem się potwierdza :-)
  • Cieszymy się, że szkolenie z FIDIC po długiej przerwie znowu realizujemy
03.2018
  • Anita odeszła z Zespołu. Życzymy Jej wszystkiego dobrego na "nowej drzodze życia".
  • Wiosna zawitała do naszego ogródka a w szkoleniach szał i mase nowych wyzwań.
04.2018
  • Prezes obiecał, że to będzie rok uspokojenia w Firmie - bez gwałtownych ruchów i bez wymyslania nowych, dużych projektów. Robimy swoje i ... robimy to coraz lepiej w spokojnej i stabilnej atmosferze :-)
06.2018
  • 13 czerwca 2018 - tak, to juz dokładnie 11 lat od rejestracji Spółki AVENHANSEN. Zaczynamy dwunasty rok działlnośc szkoleniowej! :-)
    Dziękujemy wszystkim Klientom, Parnerom, Trenerom, Wspópracownikom i Pracownikom. Wszyscy tworzymy lepszy świat - świat AVENHANSEN, w którym szkolenia to niesamowita przygoda z biznesem! :-)
07.2018
  • Wprawdzie zaczął się okres urlopowy ale u nas szkolenia idą pełną parą. Zapytań na "po wakacjach" jest również masę.
  • Jesteśmy po efektywnych rozmowach ze "starą gwardią" i ku naszej wielkiej radości, po długim okresie urlopowym, od wrzesnia wraca do nas Ola Bilińska i Kasia Szypowska.
09.2018
  • Wróciła do nas po długim urlopie Kasia Szypowska
  • Wrócił po trochę krótszym urlopie Denys Fedkevych
  • Powitaliśmy w naszych szeregach Marię Kaczmarczyk
10.2018
  • Przywitaliśmy ponownie w naszym Zespole Antona
  • Nasz pierwszy profesjonalny Przedstawiciel Handlowy - Jakub zbiera pierwsze plony swojej dzialalności
12.2018
  • Kończymy najlepszy rok w dotychczasowej historii Firmy. Dziękujemy wszystkim Pracownikom, Trenerom, Współpracownikom i Partnerom za zaangażowanie i partnerstwo.
    Ale przede wszystkim, dziękujemy naszym wspaniałym Klientom za zaufanie.
2017
2017
01.2017
  • Zaczynamy ostro ;-) Dzieje się wiele od pierwszego dnia :-)
02.2017
03.2017
  • Opuścił nas Paweł - życzymy Mu wielu sukcesów na innych polach biznesu
  • Rezygnujemy z członkostwa w BNI - to kompletny niewypał
  • Rozpoczęła z nami pracę Anita - mamy nadzieję na długą i owocną współpracę i życzymy Jej wielu sukcesów ;-) :-)
  • Wdrażamy wiele nowych projektów.
  • Marzec zapowiada się ze świetnym wynikiem :-)
05.2017
  • Minął marzec, kwiecień, maj ... cała wiosna ... Dużo się działao i nawet nie wiem, kiedy ten czas minął ;-) Wszystko jest poukładane i wszystko dzieje się tak, jak być powinno :-)
06.2017
  • W czerwcu obchodzilismy nasz Jubileusz - minęło 10 lat od załozenia AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Serdecznie dziękujemy wszystkim Wspaniałym Gościom. Krótka fotorelacja znajduje się tu ►
  • Założyliśmy i powołaliśmy do życia Fundację AVENHANSEN - szkolenia dla rozwoju
    Jest zapał do nowej pracy i duże oczekiwania.
07.2017
  • Wakacje, urlopy, ... A u nas zmiany, zmiany ...
  • Nasz Zespół zasiliła Kasia i Denys - wszystkiego dobrego Im życzymy :-)
08.2017
  • Nasz Zespół zasiliła Ilona :-) Mamy nadzieję, że będzie bardzo mocnym ogniwem :-)
09.2017
  • Wakacje się skończyły i czas do pracy! :-) Oj, będzie się działo :-)
12.2017
  • Tradycyjnie ubraliśmy naszą choinkę
  • Odbyła się przedświąteczna impreza firmowa
  • Mamy juz sporo szkolen zaplanowanych na 2018 rok - tak wielu szkoleń na kolejny rok, zaplanowanych w starym jeszcze nie było :-)
  • Czas odpocząć po bardzo intensywnym kwartale
2016
2016
01 - wynajęliśmy nowe biuro w Krakowie! Pod koniec lutego przenosimy sie do domu na Woli Justowskiej :-) Będziemy mieli 180 metrów - 6 pokoi. Będzie osobno pokój dla drukarek i bindowania materiałów szkoleniowych oraz pokój konferencyjny z pięknym, dużym stołem :-)
02 - do Zespołu dołączyła Edyta. Witamy Cię i życzymy wielu sukcesów oraz radości i satysfakcji z pracy!
03 - Tworzymy Dział Doradztwa i Rozwoju Biznesu. Do Zespołu dołączają Paweł i Kuba - zwiększa się pierwiastek męski w Zespole.
04 - Spotkania, spotkania i jeszcze raz spotkania ... Dzieje się tak dużo, że trudno "wyrobić na zakrętach ..."
06 - Bardzo hucznie obchodziliśmy 9-tą rocznicę powstania AVENHANSEN - było wesoło! :-) Zaczęliśmy 10-ty rok działalności - to zobowiązuje.
08 - Wakacje w pełni a my intensywnie odpowiadamy na zapytania naszych Klientów. Po wakacyjno-letnim lekkim uśpieniu, widzimy już, że końcówka roku będzie bardzo intensywna szkoleniowo :-)
09 - Wróciła Ola! Nowe wyzwania ... Dzieje się! :-)
11 - Pracy tyle, że nie ma czasu pisać :-)
Marta po stażu zostaje z nami na stałe! :-) Super, że wzmoni nasz Zespół.
12 - Koniec roku! Maksymalne sprężenie i koncentracja bo szkoleń jest taka masa, że ciężko "wyrobić na zakręcie" ;-)
Nasze szeregi zasiliła Olga i Artur. Będą z nami przez 3 miesiące w ramach projektu. Dzięki ich wsparciu dajemy radę.
2015
2015
05 - Minął styczeń, luty, marzec, kwiecień - to niesamowite ... Jest tyle pracy, tyle się różnych spraw dzieje, że przegapiłem z wpisami 4 miesiące ... ;-) Ale to tylko dlatego, że jest coraz lepiej :-)
08 - Dużo szkoleń i masę zapytań. Czyżby ludzie nie wyjechali na wakacje w tym roku? ;-)
09 - Zespół powiększył się o Ulę, Paulę i Anię. Cieszymy się z rozwoju :-)
10 - Do Zespołu dołącza Jakub - teraz będziemy mieli komunikację graficzną na najwyższym poziomie :-)
11 - Do Zespołu dołącza Kasia - komunikacja internetowa to dla niej "chleb powszedni". Witamy! :-)
12 - I znowu idą Święta :-) Jestem szczęśliwy mogąc podziękować wszystkim Pracownikom, Trenerom, Współpracownikom i Partnerom za kolejny rok SUKCESÓW! :-)
2014
2014
01 - Nowy Rok! Nowe wyzwania! Zaczęliśmy mocnym akcentem - takiego dobrego stycznia jeszcze nie było :-) 2 stycznia przyszły pierwsze zgłoszenia na szkolenia otwarte a 3 stycznia wygraliśmy pierwsze w tym roku szkolenie zamknięte. Cały styczeń - super.
03 - Pierwszy kwartał zamknęliśmy z rekordowym zyskiem! :-)
04 - Gdyby ktoś przypadkiem nie zauważył, to my, jako firma szkoleniowo-doradcza ogłaszamy, że kryzys w Polsce już się skończył :-)
05 - Firma się rozwija. Zapadła ostateczna decyzja o stworzeniu nowego działu. Od 1 września rusza nowy - trzyosobowy zespół. Mamy trzy miesiące na kompletne przygotowanie się do nowej inwestycji. Za nami czas planowania, ustalania, liczenia ... Teraz czas na wdrażanie :-)
06 - Rozpoczęliśmy organizację szkoleń otwartych w Gdańsku - to szóste miasto, w którym organizujemy szkolenia otwarte a piąte, w którym mamy swoje biuro.
07 - Gorąco! Na polu / dworze - to w zależności od tego, w której części Polski ktoś mieszka ;-) A u nas też gorąco bo masę szczegółów jest do dogrania. Już pokazaliśmy, że od 1 września rusza nowy Dział Szkoleń dla Administracji Publicznej. Teraz nasi drodzy Urzędnicy będą obsługiwani przez zupełnie wyodrębnionych dla nich Specjalistów.
08 - Wakacje. Mało szkoleń a dużo zapytań. Szykuje się intensywny wrzesień.
09 - Wystartował nowy Dział! :-) Dział Szkoleń dla Administracji Publicznej. Witamy w Zespole Anię, Justynę i Agnieszkę. Powodzenia!
10 - Uff ... minął wrzesień. Na koniec września mieliśmy zaplanowanych już tyle szkoleń na IV kwartał co odbyło się w całym III kwartale. Oj, będzie się działo! :-)
11 - Oj, działo się działo :-) Ola ... - ale to później ;-)
12 - To już jest standardem, że najkrótszy (pod względem liczby dni pracujących) jest najlepszym miesiącem w roku :-)
2013
2013
01 - Grudzień minął tak szybko, że nie zdążyliśmy nic napisać ;-)
03 - Od marca mamy nowe, silne wsparcie - Ania Sendorek dołączyła do naszego Zespołu :-) Serdecznie witamy ! :-)
05 - Był u nas w biurze przez 2 miesiące Radosław. Teraz znowu mamy zdecydowanie żeńską ekipę.
06 - To miesiąc narodzin w Grupie AVENHANSEN :-) - rodzą się sami chłopcy. Nowymi mamami zostały: Kasia, Dorota i księgowa Kasia. Czekamy jeszcze na dwoje kolejnych potomków - od Anety i księgowej Stefanii.
08 - Wakacje pracowite jak nigdy dotychczas :-)
09 - szaleństwo szkoleniowe, musieliśmy zaopatrzyć się w kolejną drukarkę
10 - szaleństwa ciąg dalszy :-) Już wiemy, że to będzie najlepszy rok w dotychczasowej historii Firmy! :-)
11 - Podjęta decyzja o przeprowadzce na wiosnę do większego biura :-)
12 - Mamy nowego handlowca - witamy w Zespole Karolinę :-)
2012
2012
02 - Początek roku cały w śniegu a my przygotowujemy się do zmian organizacyjnych.
04 - Trochę zmian personalnych, lokalowych. Opracowany został program restrukturyzacji. Przygotowujemy się do zmiany strony internetowej.
06 - Nowy pomysł autorski AVENHANSEN: Akademie Super Pracownika
07 - Najlepszy lipiec w dotychczasowej historii Firmy. A plany na jesień jeszcze lepsze. Cały czas budujemy nową stronę internetową.
08 - Wakacje, jak to wakacje ... Ale zapytań o szkolenia cala masa więc koniec roku szykuje się bardzo pracowity.
09 - Mamy nowe wsparcie w biurze :-) Mamy nową stronę internetową :-).
10 - Ściany w czterech pokojach obwieszone referencjami :-)
11 - W listopadzie musieliśmy dokupić nową, dużą drukarkę bo nie nadążaliśmy z drukowaniem materiałów na szkolenia ;-)
2011
2011
01 - Z okazji Nowego Roku wszystkim naszym Klientom, Współpracownikom i Kooperantom życzymy wielu sukcesów, radości i satysfakcji z realizacji swoich działań.
02 - To był remont! Nowe instalacje, malowanie, ... i upragniona przeprowadzka biura handlowego - teraz możemy się bawić w chowanego ;-) W starym biurze Prezes odzyskał gabinet i mamy śliczną, własną salę szkoleniową :-)
03 - Pierwsze szkolenie w naszej nowej (własnej) sali szkoleniowej. W tej sali będą organizowane szkolenia tylko do 4 osób - większe grupy, jak zwykle przyjmujemy w hotelach ***. Teraz nie będziemy odwoływali szkoleń otwartych.
04 - Zaczynamy II kwartał :-) Cieszymy się bo jak zwykle ten I nie był najlepszy - to zawsze najgorszy kwartał w roku - teraz będzie już tylko lepiej :-) Pocieszające jest to, że i tak był lepszy od I kwartału 2010.
05 - Maj, wiosna, a my pełną parą ... :-)
06 - Przygotowujemy się do wakacji.
08 - Widać, że dużo ludzi wyjechało na wakacje ... Ale od września będziemy szkolili w całej Polsce. Zatrudniamy drugą Asystentkę aby zdążyć z obsługą wszystkich szkoleń.
09 - No i wakacje się skończyły. Mimo to pogoda dopisuje i humory też ... a drukarki rozgrzewają się do czerwoności przy drukowaniu skryptów na szkolenia :-)
10 - Rozkręcamy się: 41 dni szkoleniowych w październiku a to nie jest jeszcze najlepszy wynik.
11 - Odszedł od nas Marcin Rzucidło (do konkurencji - znowu ta stara firma Prezesa). Widocznie konkurencja nie potrafi inaczej jak poprzez podkupywanie nam kadry ...
12 - Grudzień bez śniegu w tym roku, za to z masą szkoleń. Kończymy rok ze świetnym wynikiem co jest najlepszym dowodem na to, że AVENHANSEN to Bardzo Dobra Firma Szkoleniowa.
2010
2010
01 - Stale podnosimy jakość naszych szkoleń i jakość obsługi Klientów - usprawniamy system jakościowy; z nowym rokiem wprowadzamy nowe standardy jakościowe
02 - Budujemy nową (nowoczesną) stronę internetową; kula w końcu się kręci :-)
03 - "Odświeżamy" nasze logo, aby szło z duchem postępu
03 - Realizujemy pierwszy duży projekt doradczy
03 - Znowu pomogliśmy studentom. Tym razem szkoliliśmy ich w ramach projektu Manage-In z NZS z UE w Krakowie. Taka pomoc to już standard w naszej Firmie
04 - Wprowadzamy nowe szkolenia, aktualizując naszą wiedzę o potrzebach i oczekiwaniach naszych Klientów. Pojawiają się nowi Trenerzy poszerzający naszą ofertę szkoleniową
05 - Przygotowujemy się do dużej akcji internetowej ... (ale o tym kiedy indziej ...)
06 - To był najlepszy miesiąc w dotychczasowej historii Firmy :-) Coraz więcej zadowolonych Klientów motywuje nas do jeszcze większego wysiłku
07 - Wakacje ... - jakie wakacje? Telefony dzwonią, jakby nikt na wakacje nie wyjechał ... i wszyscy chcą się szkolić
08 - Zaczyna nam się robić ciasno w biurze. Na razie Prezes oddał swój gabinet i da się przeżyć, ale w przyszłym roku będziemy się przeprowadzali do większych pomieszczeń :-)
09 - Z okazji trzeciej rocznicy powstania Firmy (powstała w czerwcu 2007, ale biuro uruchomione 1 września 2007) zorganizowaliśmy pierwszą, poważną imprezę firmową. Byli Pracownicy biura i Trenerzy. Atmosfera, której pewnie mogli by nam pozazdrościć inni :-)
10 - Nic szczególnego się nie wydarzyło, poza tym, że ... pobiliśmy rekord obrotu w Firmie od początku jej istnienia :-)
11 - Kolejny rekord :-)
12 - Uruchomiliśmy kolejną stronę internetową, poświęconą wyłącznie szkoleniom otwartym organizowanym przez nas w Poznaniu. Tak, tak - właśnie w Poznaniu zaczynamy od nowego roku organizować szkolenia.
2009
2009
01 - Zmieniamy biuro i przenosimy się na ul. Kronikarza Galla - teraz jest dużo wygodniej i ładniej
04 - Zakładamy pierwsze w Polsce profesjonalne forum poświęcone wyłącznie tematyce szkoleniowej
09 - Współpracujemy ze sprawdzonymi Trenerami - zgłaszają się do nas kolejni specjaliści
11 - Na naszej ścianie z referencjami od zadowolonych Klientów jest coraz mniej miejsca ...
12 - Drugi rok działalności kończymy z dodatnim wynikiem finansowym - to duży sukces całego Zespołu
2008
2008
03 - Zrealizowaliśmy pierwsze szkolenie zamknięte
05 - Nasz Zespół liczy już pięć osób pracujących na stałe plus jedenastu trenerów
12 - Rok (pierwszy cały księgowy) zamykamy z finansową stratą, ale to po pierwsze było do przewidzenia, a po drugie to nic w kontekście stale zwiększającej się liczby zadowolonych Klientów
2007
2007
06 - Rejestracja AVENHANSEN Sp. z o.o
08 - Wynajęliśmy nasze pierwsze biuro przy ul. Bronowickiej w Krakowie
09 - Wystartowaliśmy widoczni dla świata dokładnie 1 września 2007
10 - Zrealizowaliśmy pierwsze szkolenie otwarte
2006