Po szkoleniu uczestnik:

  • Potrafi projektować nowe ćwiczenia, tworzyć nowe przykłady.
  • Wie jak rozwijać samodzielnie swoją kreatywność.
  • Uświadomia sobie korzyści płynącye z używania metafor, przypowieści, cytatów podczas szkolenia.
  • Wie w jaki sposób budować autorytet na szkoleniu.
  • Potrafi skutecznie radzić sobie w trudnych dla siebie sytuacjach szkoleniowych.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Znaczenie kreatywności w pracy trenera

          „Trudność nie leży tak bardzo w rozwijaniu nowych pomysłów, ale w uwolnieniu się od starych.” (John Keynes):

  • czyli jak stać się kreatywnym trenerem?
  • o kreatywności w grupie słów kilka

       2. Projektowanie autorskich ćwiczeń

          „Nie można dojrzeć nowych rzeczy, dopóki nie zmieni się kierunku patrzenia.”
          Edward de Bono:

  • skąd czerpać pomysły na ćwiczenia?
  • o tym jak zaprojektować własne ćwiczenie?

          Ćwiczenie: „Do dzieła…”

       3. Metafory, cytaty i przepowiednie w praktyce trenera

  • Czy metafory wzmacniają przekaz szkolenia?
  • Metafory biznesowe
  • Metafory sportowe
  • Metafory przydatne na trudne sytuacje w czasie szkolenia
  • Interpretacja znanych baśni i przypowieści
  • Cytaty znanych i lubianych
  • Ćwiczenie: „A teraz…..?”

      4. Relacje: trener – grupa

  • Rola komunikacji w grupie
  • Dyskusja – jak prowadzić w grupie?
  • Emocje w procesie szkoleniowym
  • Okiełznanie emocji

       5. Zakłócenia w trakcie szkoleń

  • Autorytet na szkoleniu
  • Jak radzić sobie z trudnymi uczestnikami
  • Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas szkolenia
  • Analizy przypadków w oparciu o doświadczenia uczestników

       6. Etyka w pracy trenera

Szkolenie prowadzone będzie warsztatowo, mocno aktywizując uczestników. Podczas zajęć wykorzystane zostaną między innymi:

  • Ćwiczenia w grupach, dwójkach
  • Dyskusje moderowane
  • Gra szkoleniowa
  • Film
  • Studium przypadku
  • Praca indywidualna
  • Miniwykłady